❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Hei, jeg meldte inn på Crypho at jeg er gravid i dag, men fikk ingen svar. Pleier dem å ta kontakt og hvor fort etter ? Jeg fortsetter hvertfall med lutinus.

Heisann. Ser at det ikke er så mye aktivitet her nå, men må bare høre.
Gyn sendte henvisning 21 august og 17 sept (pga min etterlysning). Fikk kontakt med Porsgrunn på Crypho i dag, og de har ikke mottatt noen henvisning :eek:
Har ventet 8 uker på svar. Hjelp altså.
Er det fler som har opplevd sånn roting med papirer hos de? :wideyed:

Heisann. Ser at det ikke er så mye aktivitet her nå, men må bare høre.
Gyn sendte henvisning 21 august og 17 sept (pga min etterlysning). Fikk kontakt med Porsgrunn på Crypho i dag, og de har ikke mottatt noen henvisning :eek:
Har ventet 8 uker på svar. Hjelp altså.
Er det fler som har opplevd sånn roting med papirer hos de? :wideyed:
Jepp det har jeg! Kontaktet gyn samme dag og fikk de til å fakse over papirene. Dagen etter bekreftet Porsgrunn at de mottok de på faks og skulle vurdere henvisningen med en gang. Skikkelig frustrerende når ventetiden forlenges med sånn rot. Dumt at vi er flere som opplever det også :confused:

Jepp det har jeg! Kontaktet gyn samme dag og fikk de til å fakse over papirene. Dagen etter bekreftet Porsgrunn at de mottok de på faks og skulle vurdere henvisningen med en gang. Skikkelig frustrerende når ventetiden forlenges med sånn rot. Dumt at vi er flere som opplever det også :confused:

takk for at du deler din erfaring!
så utrolig kjipt altså..! Satt å grein bitre tårer i går over alle de tapte ukene :bag: så mye for den tålmodigheten. Da kontakter jeg de på nytt neste uke for å få bekreftelse på mottatt henvisning.

takk for at du deler din erfaring!
så utrolig kjipt altså..! Satt å grein bitre tårer i går over alle de tapte ukene :bag: så mye for den tålmodigheten. Da kontakter jeg de på nytt neste uke for å få bekreftelse på mottatt henvisning.
Ja vet akkurat hvordan du har det. Føles skikkelig bortkastet med den ekstra ventetiden. Håper de får dine papirer raskt nå så prioriterer de nok henvisningen din :happy:

Får man tilsendt en bekreftelse i posten når de har mottatt henvisningen?

Hei, jeg er ny her. Har vær på porsgrunn i dag. 14 egg, 7 riktig befrukted og fikk 2 embro i dag

Kan en merke noe tegn til graviditet før testdag?

Da jeg var gravid var jeg uggen fra 7dpo (5 dager etter innsett). Dersom du går på støttemedisin kan det være verdt å være obs på at mange av bivirkningene er irriterende like graviditetssymptomer :facepalm: Det kan ha vært lutinusen som gjorde meg uggen, selv om jeg ikke hadde samme bivirkning da jeg ikke var gravid.

Er det noen som noensinne har måttet ta med seg barnet sitt ved uttak?

Jeg prøver å finne ut av løsninger for den dagen om noen uker. Vi skal nok så tidlig av sted at bhg er stengt og vi har ikke noen som jeg synes snuppa kjenner godt nok til at jeg har så lyst til at de skal levere henne (kanskje mest meg som har det sånn... Kan jo måtte bli på den måten).

Man skal jo begge møte opp, men man skal jo ikke være inne samtidig, så lurte litt på om det kunne være en kriseplan hvis vi må.

Er det noen som noensinne har måttet ta med seg barnet sitt ved uttak?

Jeg prøver å finne ut av løsninger for den dagen om noen uker. Vi skal nok så tidlig av sted at bhg er stengt og vi har ikke noen som jeg synes snuppa kjenner godt nok til at jeg har så lyst til at de skal levere henne (kanskje mest meg som har det sånn... Kan jo måtte bli på den måten).

Man skal jo begge møte opp, men man skal jo ikke være inne samtidig, så lurte litt på om det kunne være en kriseplan hvis vi må.

Jeg har ingen barn selv (enda), men jeg har ved to anledninger sett par som har med seg barn da jeg var til uttak/innsett i Porsgrunn så tror neppe du er den første som eventuelt må gjøre det sånn. Men du kan jo sende en melding i Crypho for sikkerhetsskyld, spesielt nå som det er litt Corona-restriksjoner.

Jeg har ingen barn selv (enda), men jeg har ved to anledninger sett par som har med seg barn da jeg var til uttak/innsett i Porsgrunn så tror neppe du er den første som eventuelt må gjøre det sånn. Men du kan jo sende en melding i Crypho for sikkerhetsskyld, spesielt nå som det er litt Corona-restriksjoner.

Takk for info!:) Spørre på forhånd bør jeg nok uansett ja, men veldig fint å vite at det har blitt observert:) blir helt rart å troppe opp i det venteværelset igjen... Føles som flere årti siden, selv om det bare er 2,5 år siden sist.

Masse lykke til til deg:)

Takk for info!:) Spørre på forhånd bør jeg nok uansett ja, men veldig fint å vite at det har blitt observert:) blir helt rart å troppe opp i det venteværelset igjen... Føles som flere årti siden, selv om det bare er 2,5 år siden sist.

Masse lykke til til deg:)

Spennede med søskenforsøk da! Masse lykke til til deg også.

Hei, sorry for english!
Have a question , do they close for Christmas holidays? As they do in July? Had to start with ivf behandling today but got information that TSH is too high.

Back
Topp