❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Så bra at du fikk time i Oslo :) Samme følelse her, greit å være litt tryggere i prosessen, selv om det fortsatt er like nervepirrende i dpo-land.

Har testdag på onsdag :nailbiting: Med unntak av at jeg våkner tidligere enn vanlig og ergo er mer trøtt har jeg null symptomer, så jeg er litt tvilende. Er 15dpo og TR har ikke kommet, men det kan jo skyldes lutinusen, så tør ikke håpe for mye. Klør i fingrene etter å teste, men skal prøve å holde meg :D

Hvordan gikk testdag?

Og hva er dpo og TR? Litt ny i dette gamet...:bag:
 
Hvordan gikk testdag?

Og hva er dpo og TR? Litt ny i dette gamet...:bag:

Ble negativ test, så starter rett på nytt fryseforsøk, denne gangen med femar/letrozol i tillegg til lutinus etter innsett. Spent på hvordan det blir. Hvordan går det med deg?

Dpo betyr days past ovulation og TR er tante rød. Blir mange forkortelser i denne prosessen, så skjønner at du lurer :joyful:
 
Da har jeg vært på ultralyd!
De målte 17 folikler til sammen, så satser på de resterende av de 17 som ikke er store nok, vokser seg store til mandag, fordi da skal vi ha eggutak :)

Formen min er helt grei, litt sliten og litt sånne eggstokksmerter, men det er vel normalt :)

Da skal jeg ta 150 menopur + fyremadel idag, I morgen skal jeg ta 75 menopur og fyremadel, pluss ovitrelle 2115!
Og eggutak på mandag kl 0845!

Håper vi får noe på frys denne gangen, da hadde jeg blitt veldig fornøyd!
 
Er det noen ekstra tiltak på sykehuset nå som man bør være oppmerksom på? Har de vakter ved inngangen slik som Riksen f. eks.? Bruk av munnbind evt?
 
Er det noen ekstra tiltak på sykehuset nå som man bør være oppmerksom på? Har de vakter ved inngangen slik som Riksen f. eks.? Bruk av munnbind evt?

De hadde vakt da jeg var der 1. september, fikk ikke lov til å komme inn på sykehuset før ti min før timen. Var ikke munnbind, men vanlig spriting av hender. Når blir det innsett?
 
Da har jeg vært på ultralyd!
De målte 17 folikler til sammen, så satser på de resterende av de 17 som ikke er store nok, vokser seg store til mandag, fordi da skal vi ha eggutak :)

Formen min er helt grei, litt sliten og litt sånne eggstokksmerter, men det er vel normalt :)

Da skal jeg ta 150 menopur + fyremadel idag, I morgen skal jeg ta 75 menopur og fyremadel, pluss ovitrelle 2115!
Og eggutak på mandag kl 0845!

Håper vi får noe på frys denne gangen, da hadde jeg blitt veldig fornøyd!

Hvordan gikk egguttaket? Ble det mange totalt? Håper formen er fin og at du får slappet godt av i dag.
 
De hadde vakt da jeg var der 1. september, fikk ikke lov til å komme inn på sykehuset før ti min før timen. Var ikke munnbind, men vanlig spriting av hender. Når blir det innsett?

Godt å vite! Takk! Trengte du å vise noe dokumentasjon for det, eller sa du bare hva du skulle?

Blir innsett i morgen:happy:
 
Godt å vite! Takk! Trengte du å vise noe dokumentasjon for det, eller sa du bare hva du skulle?

Blir innsett i morgen:happy:

Holdt å si når timen var :happy: Spennende, krysser fingrene for at tining går bra og problemfritt innsett. Jeg er i gang med nytt fryseforsøk, skal ha ultralyd 30. september. Håper du starter en god trend :D
 
Ble negativ test, så starter rett på nytt fryseforsøk, denne gangen med femar/letrozol i tillegg til lutinus etter innsett. Spent på hvordan det blir. Hvordan går det med deg?

Dpo betyr days past ovulation og TR er tante rød. Blir mange forkortelser i denne prosessen, så skjønner at du lurer :joyful:

Bedre lykke ved fryseforsøk :Heartred

Jeg starter ny protokoll på dag 22, nettopp ferdig med TR nå
Så får vi se om det resulterer i flere egg og som forhåpentligvis overlever.

Glad de tester ut litt ny vri med medisinering allerede på forsøk nr 2. Har ikke fått hele opplegget enda de sender det i posten til meg. Men jeg skal starte med fyremadel på dag 22, og sikkert over på menopur igjen før videre med fyremadel igjen kanskje....

Hvor fort får du fryseforsøk?
 
Hvordan gikk egguttaket? Ble det mange totalt? Håper formen er fin og at du får slappet godt av i dag.

Idag var det faktisk veldig vondt :'(

Og jeg ble veldig dårlig etterpå, og svimmel! Sovnet nesten i bilen og orket ingenting!

Men nå går det forholdsvis greit, veldig sliten og vondt i magen! Venstre siden var verst og hente ut egg fra!

Jeg fikk ut 10 egg totalt idag! 2 mer en sist, så det er bra! Kjempe fornøyd!

Mitt største ønske nå, er og få 1 eller to på frys, så jeg slipper eggutak igjen :(


Skjønner nå hva folk mener med at det er forskjellig fra gang til gang!
 
Bedre lykke ved fryseforsøk :Heartred

Jeg starter ny protokoll på dag 22, nettopp ferdig med TR nå
Så får vi se om det resulterer i flere egg og som forhåpentligvis overlever.

Glad de tester ut litt ny vri med medisinering allerede på forsøk nr 2. Har ikke fått hele opplegget enda de sender det i posten til meg. Men jeg skal starte med fyremadel på dag 22, og sikkert over på menopur igjen før videre med fyremadel igjen kanskje....

Hvor fort får du fryseforsøk?

Det er veldig bra, håper på bedre resultater denne gangen :Heartred Jeg fikk gå rett på nytt fryseforsøk, så har startet med letrozol i dag og skal på ultralyd for sjekk 30. september. Håper på raskere eggløsning denne gangen, sist kom den på cd20.
 
Idag var det faktisk veldig vondt :'(

Og jeg ble veldig dårlig etterpå, og svimmel! Sovnet nesten i bilen og orket ingenting!

Men nå går det forholdsvis greit, veldig sliten og vondt i magen! Venstre siden var verst og hente ut egg fra!

Jeg fikk ut 10 egg totalt idag! 2 mer en sist, så det er bra! Kjempe fornøyd!

Mitt største ønske nå, er og få 1 eller to på frys, så jeg slipper eggutak igjen :(


Skjønner nå hva folk mener med at det er forskjellig fra gang til gang!

Huff, dumt at det var så vondt denne gangen, men flott resultat! Håper mange blir befruktet og at de utvikler seg som de skal. Får bli varmeflaske og avslapping på sofaen med god samvittighet i dag :Heartred
 
Huff, dumt at det var så vondt denne gangen, men flott resultat! Håper mange blir befruktet og at de utvikler seg som de skal. Får bli varmeflaske og avslapping på sofaen med god samvittighet i dag :Heartred

Ja, begynte faktisk og grine etterpå, og det blødde en god del, er ikke meningen å skremme dere jenter :'( det beklager jeg veldig!
Men ingen vet det, bare dere og mannen min!

Ja, stolen er inntatt, og godteri, varmeflasken skal jeg fylle nå :)

Så krysser vi fingrene for innsett til torsdag!
 
Holdt å si når timen var :happy: Spennende, krysser fingrene for at tining går bra og problemfritt innsett. Jeg er i gang med nytt fryseforsøk, skal ha ultralyd 30. september. Håper du starter en god trend :D

Takk for det!:) Veldig spent, men også forberedt på det meste.

Da er du jo raskt i gang igjen! En av de mange fordelene med fryseforsøk, at man kan prøve igjen så fort:)

Jeg skal prøve;)
 
Ja, begynte faktisk og grine etterpå, og det blødde en god del, er ikke meningen å skremme dere jenter :'( det beklager jeg veldig!
Men ingen vet det, bare dere og mannen min!

Ja, stolen er inntatt, og godteri, varmeflasken skal jeg fylle nå :)

Så krysser vi fingrene for innsett til torsdag!

Det høres ikke bra ut. Sa de noe på det? Begynner å bli en stund siden mitt uttak nå, men jeg kan ikke huske at det blødde noe særlig :eek: krysser fingrene for en oppløftende telefon i morgen og innsett torsdag, du får holde oss oppdaterte :)
 
Det høres ikke bra ut. Sa de noe på det? Begynner å bli en stund siden mitt uttak nå, men jeg kan ikke huske at det blødde noe særlig :eek: krysser fingrene for en oppløftende telefon i morgen og innsett torsdag, du får holde oss oppdaterte :)

Jeg blødde ikke sist jeg heller, men jeg var ganske susete når jeg reiste meg fra uttaksstolen, så snudde jeg meg og så alt blodet, og da ble jeg enda mer dårlig...

Men de sa det var normalt og blø såpass, så det var ikke så mye som det så ut som, de hadde sagt ifra hvis det var farlig sa de, så jeg må bare ta tiden til hjelp!

Er bedre nå en tidligere idag, går ikke krokbøyd nå lenger, men blør bittelitt når jeg tørker meg, men jeg tror kanskje det er fordi jeg hadde 17 folikler kanskje? Og de fikk ut 10 egg, så var nok gnskde mange "stikk" som gjorde blødningen så stor (i mine øyne)

Det skal jeg gjøre! Nå har jeg tatt lutinus, og håper det er mange egg som er befruktet, fordi dette var ikke gøy :'(

Forrige gang kjente jeg nesten ingenting, men nå... Off...
 
Da har jeg fått telefon fra Porsgrunn :)

Alle var modne, det er en veldig god nyhet bare i seg selv det! Da sist forsøk resulterte i 8 egg der kun 4 var modne.

Så av de 10 modne eggene, var det hele 6 stk som var befruktet og utviklet seg fint :)

Så kanskje vi får et på frys :)
Så krysser vi fingrene for innsett til torsdag :)
 
Da har jeg fått telefon fra Porsgrunn :)

Alle var modne, det er en veldig god nyhet bare i seg selv det! Da sist forsøk resulterte i 8 egg der kun 4 var modne.

Så av de 10 modne eggene, var det hele 6 stk som var befruktet og utviklet seg fint :)

Så kanskje vi får et på frys :)
Så krysser vi fingrene for innsett til torsdag :)
Så hyggelig telefon❤️Håper dagene går går raskt ❤️
 
Så hyggelig telefon❤️Håper dagene går går raskt ❤️


Ja jeg ble helt satt ut, og bare ja? De 4 var de umodne?
Nei det var de ikke, de lot seg bare ikke befrukte :)

Helt i sjokk egentlig o_O at det ble 6 stk :rolleyes:
Hadde forventet at kun 3 ble befruktet!
Så liker oddsene ;)

Hvertfall etter det fele uttaket i går!
 
Hello Porsgrunn jenter :happy: Har testdag på fredag, men det ser ikke helt lovende ut, siden det har kommet blod på papiret etter dobesøk :(
Så da har jeg et spørsmål til dere som har vært igjennom et fryseforsøk. Hvor lenge måtte dere vente etter mislykket forsøk før dere kunne sette inn det fryste egget?
 
Back
Topp