❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Tatt nye blodprøver idag og bedt Porsgrunn vurdere om vi bør starte raskt opp med søsken (har ett egg på frys). Jeg og samboer er uenige, han ønsker vente og jeg er utålmodig fordi jeg antar det vil ta lang tid. Brukte 4 egguttak og 3 år med førstemann.
 
Tatt nye blodprøver idag og bedt Porsgrunn vurdere om vi bør starte raskt opp med søsken (har ett egg på frys). Jeg og samboer er uenige, han ønsker vente og jeg er utålmodig fordi jeg antar det vil ta lang tid. Brukte 4 egguttak og 3 år med førstemann.

Tiden er vel gjerne en av faktorene som går oss i mot,i dette her:/

Her var det faktisk litt omvendt. Mannen synes det var lurt å bare sette i gang så fort som mulig, da det gikk 3 år fra tanke til positiv test på førstemann. Jeg var ikke helt klar, men ble nok det fortere da jeg så poenget hans i, at vi vet jo ikke om det går på første forsøk nå eller om det tar 3 år igjen. Han sa at det nok var lettere å takle resultatet av at det gikk bra for fort, enn at det ble alt for mange år mellom barna hvis vi ventet for lenge.

Nå skal det sies at han alltid har ønsket to tette, mens jeg helst ikke vil ha to bleiebarn på en gang;)
 
Hei damer! Vi skal i gang. Fått innkallelse i uke 4. Mannlig faktor her. Noen erfaringer med hvordan ting er i Porsgrunn nå? Ringeliste? Eventuelt ventetid mellom forsamtale og uttak?

Hilsen ei som er ny på alt dette
 
Hej! Does someone know, when they are closing for christmas? Is it on 24th of December? Are they closed for a week or only for “hellig dager”? Today I got “green light” to start with ivf:)
 
Hei damer! Vi skal i gang. Fått innkallelse i uke 4. Mannlig faktor her. Noen erfaringer med hvordan ting er i Porsgrunn nå? Ringeliste? Eventuelt ventetid mellom forsamtale og uttak?

Hilsen ei som er ny på alt dette

Hei! Helt fersk i dette vi også, har forsamtale i uke 11, men det står i papirene at man kan sette seg opp på ringeliste ja. Tenker å kontakte de (crypho) rett over jul for å sette oss opp på den lista.
Mannlig faktor her også forresten.
 
Da hadde du innsett og testdata samtidig som meg :happy: Har ikke turt og teste enda :confused: Håpet er vel ikke helt ute? Jeg hadde masse symptomer første gang, og da kom mensen allikavel :sorry:
Krysser fingrene for at du får positiv test den 28 :D
Hvordan gikk testdagen din?
Ble negativt denne gangen også, så skal i gang med letzerol kur igjen i morra... håper eggeløsning kommer før eller etter planen! Om ikke blir forsøket avlyst fordi det treffer på en lørdag
 
Hvordan gikk testdagen din?
Ble negativt denne gangen også, så skal i gang med letzerol kur igjen i morra... håper eggeløsning kommer før eller etter planen! Om ikke blir forsøket avlyst fordi det treffer på en lørdag

Ble dessverre negativ test på meg :( Men blir innsett igjen allerede nå i desember :D Håper jeg ikke havner på en helg selv, for da må jeg å vente :nailbiting:
 
Hei damer! Vi skal i gang. Fått innkallelse i uke 4. Mannlig faktor her. Noen erfaringer med hvordan ting er i Porsgrunn nå? Ringeliste? Eventuelt ventetid mellom forsamtale og uttak?

Hilsen ei som er ny på alt dette


Hei :happy:

Mannlig faktor her også. Vi kom inn 3 mnd etter innsending av søknaden. Å fikk begynne samme måneden som vi hadde forsamtale :D
 
Ble dessverre negativ test på meg :( Men blir innsett igjen allerede nå i desember :D Håper jeg ikke havner på en helg selv, for da må jeg å vente :nailbiting:
Åå så kjedelig. Da er det bare å stålsette seg for enda en mnd i spenning.. er det 3 dagers egg du har?
Hvor mange innsett har dere hatt?
 
Åå så kjedelig. Da er det bare å stålsette seg for enda en mnd i spenning.. er det 3 dagers egg du har?
Hvor mange innsett har dere hatt?

Ja, var kjedelig, men satser på at neste måned blir bra :D Er 3 dagers ja. Dette blir det 4 innsettet. Har hatt et privat i Danmark, og nå på 1. Forsøket i Porsgrunn hvor vi har hatt 2 innsett, et fersk og et frys.
Så håper bare egget overlever opptiningen :nailbiting:
 
Ja, var kjedelig, men satser på at neste måned blir bra :D Er 3 dagers ja. Dette blir det 4 innsettet. Har hatt et privat i Danmark, og nå på 1. Forsøket i Porsgrunn hvor vi har hatt 2 innsett, et fersk og et frys.
Så håper bare egget overlever opptiningen :nailbiting:
Vi har også hatt 1 fersk og et fryst Spennende! Da må det snart gå veien
 
Hei! Helt fersk i dette vi også, har forsamtale i uke 11, men det står i papirene at man kan sette seg opp på ringeliste ja. Tenker å kontakte de (crypho) rett over jul for å sette oss opp på den lista.
Mannlig faktor her også forresten.

Så spennede. Første barn hos dere også? Vi har allerede sagt ja til å stå på liste for å øke sjangsene på det . Føler at alt man har gjort i forkant kan øke sjangsene for å få raske mulig hjelp ‍. Da skal det i allefall ikke stå på innsatsen vår
 
Hei! Helt fersk i dette vi også, har forsamtale i uke 11, men det står i papirene at man kan sette seg opp på ringeliste ja. Tenker å kontakte de (crypho) rett over jul for å sette oss opp på den lista.
Mannlig faktor her også forresten.

Jeg fikk telefon i dag at vi kommer inn allerede om 10 dager . Blir prioritert da på grunn av leddgikten og at det ikke rådes å gå gravid med aktive betennelser. Men ville absolutt satt meg på den lista om jeg var deg. Først stod jeg på uke 15, men her ble jeg flyttet til uke 4. Og nå fra uke 4 og nå plutselig uke 51. Det er forskjell det
 
Hei damer. Er det noen som vet når Porsgrunn stenger før jul, eventuelt er åpent i romjul?

Prøver å forberedte meg på hva jeg skal gjennom i jula. Vil jo starte fortest mulig, men tror ikke vi rekker en runde i desember pga juleferie ‍♀️
 
Back
Topp