❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Fikk telefon av en hyggelig dame. Hun kunne fortelle om 10 befruktede egg. :D

Hurra! :D

Jeg må på kontroll i morgen tidlig pga. mulig overstimulering, og da bestemmer de om jeg får 0, 1 eller 2 embryo inn. :nailbiting: Altfor spennende nå!

Råbra resultat da! Krysser fingre og tær!!!:)

Jeg ble godkjent for innsett etter vurdering av overstimulering. Så nå ruger jeg på to firedelte embryo. :D Så nå håper vi veldig at det er et gullegg og terminspire på vei her. :Heartred

Gjaldt for meg i 2017 også altså. Med 13 egg ut fikk jeg vite at jeg var akkurat på grensen. 22 egg ut var det ikke diskusjon om annet enn frys. Men har jo PCOS med høy AMH også.

Jeg har ingen andre diagnoser eller lidelser. Ellers frisk og rask. Sikkert derfor det ikke var noe spm om innsett eller ei

Jeg har ingen andre diagnoser eller lidelser. Ellers frisk og rask. Sikkert derfor det ikke var noe spm om innsett eller ei
Det gjelder uansett. Her er det mannen som sitter med diagnosen og jeg har aldri vært overstimulert. Men fikk IKKE innsett over 14 egg. Heldigvis stoppet det på 13 da.

Jeg ble godkjent for innsett etter vurdering av overstimulering. Så nå ruger jeg på to firedelte embryo. :D Så nå håper vi veldig at det er et gullegg og terminspire på vei her. :Heartred

Hurra :D

Tror de endret retningslinjene for ikke så lenge siden; men ikke alle legene deres følger dem. :hilarious:

Det gjelder uansett. Her er det mannen som sitter med diagnosen og jeg har aldri vært overstimulert. Men fikk IKKE innsett over 14 egg. Heldigvis stoppet det på 13 da.

Åja, glad den regel kom etter mitt innsett i 2015 [emoji4] 22 ut, 1 inn 13 på frys. Nå er det bare 7 igjen etter søskenforsøk nå i år. Håper spiren sitter nå. 1 uke siden innsett

Må ikke vente etter Letrozol før forsøk i Porsgrunn. :) Jeg bruker Letrozol mellom forsøk pga ustabile sykluser, har det foreskrevet fra Porsgrunn. :D
Å så bra :-) takk for informasjonen :-) vet ikke hvorfor jeg trodde det, ingen har sagt det til meg, men innbiller meg at jeg har lest det. Men veldig bra at det ikke stemmer, kanskje jeg blandet med at man må vente en syklus før nytt forsøk ved negativt

Jeg ble godkjent for innsett etter vurdering av overstimulering. Så nå ruger jeg på to firedelte embryo. :D Så nå håper vi veldig at det er et gullegg og terminspire på vei her. [emoji813]red
Så utrolig bra :-) masse lykke til med rugingen [emoji173] nå må ihvertfall ett klamre seg fast, hvis ikke begge to da [emoji106] [emoji4]

Å så bra :) takk for informasjonen :) vet ikke hvorfor jeg trodde det, ingen har sagt det til meg, men innbiller meg at jeg har lest det. Men veldig bra at det ikke stemmer, kanskje jeg blandet med at man må vente en syklus før nytt forsøk ved negativt

Eller kanskje Pergo? Den må man slutte med. :)

Så utrolig bra :) masse lykke til med rugingen [emoji173] nå må ihvertfall ett klamre seg fast, hvis ikke begge to da [emoji106] [emoji4]

Håper virkelig på en terminspire i livmoren nå. :Heartred

Tror den ikke er tilgjengelig i Norge lenger. :p
Ok hehe, husker at jeg tok 3 kurer med det, men det var i 2013 eller 2014 da. Er visst ikke så oppdatert jeg [emoji85] [emoji12]

Ok hehe, husker at jeg tok 3 kurer med det, men det var i 2013 eller 2014 da. Er visst ikke så oppdatert jeg [emoji85] [emoji12]

Er ikke helt oppdatert jeg heller. :p

Back
Topp