❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Tja. Jeg har litt blandete følelser nå. Uttaket gikk greit.

De fikk ut 16 egg. Det var ikke helt greit. Men han sa at han synes forholdene så bra ut, så han satser på innsett på onsdag likevel. Sykepleieren derimot var ikke så positiv. (Grensen er jo egentlig max 14 egg ut.)

Jeg må ta blodprøve onsdag morgen, og en ultralydundersøkelse. Om alt er bra da så blir det innsett.

Jeg fikk også spurt om to embryo inn, men i dag var han ganske negativ til det enda vi har snakket om det tidligere. (Dette snakket vi om før 16 egg ut, så det var ikke derfor han var negativ.) Vi har jo diskutert endometriose-vekst og eggkvaliteten min. :( Han ba meg ta det opp på telefon med dem i morgen.

Jeg må begynne med Fragmin i dag pga. risiko for overstimulering. Og drikke masse vann.

Og jeg fikk petitidin uten å spørre. :p

Det med Max 14 egg må være noe nytt. For som jeg har nevnt tidligere fikk jeg 22 egg ut en mandag og innsett onsdag, uten noen UL prøver eller blodprøver. Begynte på fragmin i en uke eller to, det er vel det eneste jeg måtte. Dette var i 2015. Men kanskje greit at man er mer forsiktig. Gikk heldigvis veldig bra med meg. Jeg var oppblåst og tung nedentil en stund.

Det med Max 14 egg må være noe nytt. For som jeg har nevnt tidligere fikk jeg 22 egg ut en mandag og innsett onsdag, uten noen UL prøver eller blodprøver. Begynte på fragmin i en uke eller to, det er vel det eneste jeg måtte. Dette var i 2015. Men kanskje greit at man er mer forsiktig. Gikk heldigvis veldig bra med meg. Jeg var oppblåst og tung nedentil en stund.

Det er visst nytt i 2018. :)

Men dr E er tydeligvis ikke så streng på det. :D

Hehe! Han er en artig skrue. Hadde ei annen dame som satte inn på meg da det gikk. Men hun er der ikke nå. Ei dame kanskje i 45-50 åra, blond.

Lykke til!!

Jeg har hittil bare møtt dr. E hver eneste gang jeg, og han er visst på innsett på onsdag og (om jeg får innsett). :hilarious: Så om han tar ultralydundersøkelsen på morgenen også og alt går bra så har jeg bare møtt én lege der. :p

Det er visst nytt i 2018. :)

Men dr E er tydeligvis ikke så streng på det. :D
Gjaldt for meg i 2017 også altså. Med 13 egg ut fikk jeg vite at jeg var akkurat på grensen. 22 egg ut var det ikke diskusjon om annet enn frys. Men har jo PCOS med høy AMH også.

Gjaldt for meg i 2017 også altså. Med 13 egg ut fikk jeg vite at jeg var akkurat på grensen. 22 egg ut var det ikke diskusjon om annet enn frys. Men har jo PCOS med høy AMH også.

Aha. Trodde de vurderte det i 2017 og jeg. :p

Kan være, de vurderte jo fryse de siste 4 eggene også :p Så var ikke helt A4 i den prosessen.

Nei. Du var absolutt ikke A4. Du måtte jo omtrent flytte inn der. :eek: Godt det ga resultater. :Heartred

Nei. Du var absolutt ikke A4. Du måtte jo omtrent flytte inn der. :eek: Godt det ga resultater. :Heartred

Og stakkars lille eskimoen min ble igjen for å plage de ennå mer om en stund :p

Men ja, enden var god ❤️

Og stakkars lille eskimoen min ble igjen for å plage de ennå mer om en stund :p

Men ja, enden var god ❤️

Hehe... Eskimoene skal de få jobbe med etter hvert. :D

Jeg fikk ut 17 egg i mai og fikk ikke innsett...ble ikke overstimulert...men jeg fikk "kranglet" meg til innsett rett på neste syklus...det pleide de visst heller ikke å gjøre... ;)

Jeg fikk ut 17 egg i mai og fikk ikke innsett...ble ikke overstimulert...men jeg fikk "kranglet" meg til innsett rett på neste syklus...det pleide de visst heller ikke å gjøre... ;)

Jeg måtte krangle meg til kun 1 syklus mellom :P Men havnet jo på AHUS med OHSS.. Gikk fint da :)

Jeg måtte krangle meg til kun 1 syklus mellom :p Men havnet jo på AHUS med OHSS.. Gikk fint da :)
Jeg endte med graviditet :joyful: er visst ingen standardløsning på noe som helst :oops:

Fikk telefon av en hyggelig dame. Hun kunne fortelle om 10 befruktede egg. :D

Hurra! :D

Jeg må på kontroll i morgen tidlig pga. mulig overstimulering, og da bestemmer de om jeg får 0, 1 eller 2 embryo inn. :nailbiting: Altfor spennende nå!

Da kom mensen idag, så hvis denne syklusen blir mer normal enn de to siste jeg har hatt så venter jeg mensen ca 1 uke etter forsamtalen :-)
Men skal ta letrozol denne syklusen også, så vet at den kan hende at vi må vente en syklus før oppstart, men nærmer seg uansett og greit å gi letrozol en siste sjanse før ivf :-)

Da kom mensen idag, så hvis denne syklusen blir mer normal enn de to siste jeg har hatt så venter jeg mensen ca 1 uke etter forsamtalen :)
Men skal ta letrozol denne syklusen også, så vet at den kan hende at vi må vente en syklus før oppstart, men nærmer seg uansett og greit å gi letrozol en siste sjanse før ivf :)

Må ikke vente etter Letrozol før forsøk i Porsgrunn. :) Jeg bruker Letrozol mellom forsøk pga ustabile sykluser, har det foreskrevet fra Porsgrunn. :D

Fikk telefon av en hyggelig dame. Hun kunne fortelle om 10 befruktede egg. :D

Hurra! :D

Jeg må på kontroll i morgen tidlig pga. mulig overstimulering, og da bestemmer de om jeg får 0, 1 eller 2 embryo inn. :nailbiting: Altfor spennende nå!

Spennende! Jeg krysser fingre og tær for 2 inn [emoji1317][emoji1317][emoji1317][emoji7]

Back
Topp