Tja. Jeg har litt blandete følelser nå. Uttaket gikk greit.
De fikk ut 16 egg. Det var ikke helt greit. Men han sa at han synes forholdene så bra ut, så han satser på innsett på onsdag likevel. Sykepleieren derimot var ikke så positiv. (Grensen er jo egentlig max 14 egg ut.)
Jeg må ta blodprøve onsdag morgen, og en ultralydundersøkelse. Om alt er bra da så blir det innsett.
Jeg fikk også spurt om to embryo inn, men i dag var han ganske negativ til det enda vi har snakket om det tidligere. (Dette snakket vi om før 16 egg ut, så det var ikke derfor han var negativ.) Vi har jo diskutert endometriose-vekst og eggkvaliteten min. Han ba meg ta det opp på telefon med dem i morgen.
Jeg må begynne med Fragmin i dag pga. risiko for overstimulering. Og drikke masse vann.
Og jeg fikk petitidin uten å spørre.
Det med Max 14 egg må være noe nytt. For som jeg har nevnt tidligere fikk jeg 22 egg ut en mandag og innsett onsdag, uten noen UL prøver eller blodprøver. Begynte på fragmin i en uke eller to, det er vel det eneste jeg måtte. Dette var i 2015. Men kanskje greit at man er mer forsiktig. Gikk heldigvis veldig bra med meg. Jeg var oppblåst og tung nedentil en stund.