Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor ikke? Husker jeg brukte den før jeg barn
Så kjedelig satt du inn 2dagers? De skal dyrke alle mine fem til blasto, dør av angst og spenning på samme tid!De ringte i dag og fortalte at ingen av de fire embryoene forsøkt dyrket til blastocytt har overlevd. Så jeg ser at det fortsatt er ganske høyt frafall av mine embryo.
Jeg håper likevel det ikke spiller noen rolle siden jeg ruger på gullegget nå.
Så kjedelig satt du inn 2dagers? De skal dyrke alle mine fem til blasto, dør av angst og spenning på samme tid!
Gullegget på være det du ruger på nå
De ringte i dag og fortalte at ingen av de fire embryoene forsøkt dyrket til blastocytt har overlevd. Så jeg ser at det fortsatt er ganske høyt frafall av mine embryo.
Jeg håper likevel det ikke spiller noen rolle siden jeg ruger på gullegget nå.
Krysser alle fingre for at du får fine blastoer!Så kjedelig satt du inn 2dagers? De skal dyrke alle mine fem til blasto, dør av angst og spenning på samme tid!
Gullegget på være det du ruger på nå
Ergerlig det ikke ble noen bonuseskimoer, men den ultimate bonus er helt sikkert i magen nå, det må den være!! jeg har trua på 2-dagers jeg altså!!
Ruger på en blastocyst
Da var mens på plass her. Så godt å kjenne at kroppen kommer seg tilbake til normalen igjen (etter alle medisinene i mai/juni og MA i juli) [emoji173]️
Innsett i naturlig syklus satt til uke 40 [emoji271]
Blodprøve 24.aug [emoji177]
Noen som har gått på lavdose ovitrelle over en tid?
Jeg brukte 5 klikk fra innsett frem til testdato...skulle vel gått frem til uke 12 men det var jo liten vits siden jeg ikke ble gravid da...
Ruger på en blastocyst
Testdata: var det blodprøve eller vanlig gt?
Jeg må ta blodprøvene mellom syklusdag 2-5, mensen kom nå kl 17 ca. Regner jeg dag 1 nå alikevell? Burde jeg ta prøvene nå på fredag eller til mandag? Vanskelig og få tatt de på i helgen.