❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

De ringte i dag og fortalte at ingen av de fire embryoene forsøkt dyrket til blastocytt har overlevd. Så jeg ser at det fortsatt er ganske høyt frafall av mine embryo. :rolleyes:

Jeg håper likevel det ikke spiller noen rolle siden jeg ruger på gullegget nå. :D

De ringte i dag og fortalte at ingen av de fire embryoene forsøkt dyrket til blastocytt har overlevd. Så jeg ser at det fortsatt er ganske høyt frafall av mine embryo. :rolleyes:

Jeg håper likevel det ikke spiller noen rolle siden jeg ruger på gullegget nå. :D
Så kjedelig :( satt du inn 2dagers? De skal dyrke alle mine fem til blasto, dør av angst og spenning på samme tid!

Gullegget på være det du ruger på nå :D

Så kjedelig :( satt du inn 2dagers? De skal dyrke alle mine fem til blasto, dør av angst og spenning på samme tid!

Gullegget på være det du ruger på nå :D

Ja, jeg satte inn to to-dagers, og så la de fire to-dagers på frys og så forsøkte de å dyrke fire videre. Takk, jeg håper gullegget er i magen nå. :)

Håper du har ett gullegg på mandag! :D

Ergerlig det ikke ble noen bonuseskimoer, men den ultimate bonus er helt sikkert i magen nå, det må den være!!:):) jeg har trua på 2-dagers jeg altså!!:)

Ergerlig det ikke ble noen bonuseskimoer, men den ultimate bonus er helt sikkert i magen nå, det må den være!!:):) jeg har trua på 2-dagers jeg altså!!:)

Sønnen min er todagers og mine blasto-innsett endte negativt, så jeg heier på todagers. :D

Om det er liv i magen kan fryseren tømmes. :p

Da var mens på plass her. Så godt å kjenne at kroppen kommer seg tilbake til normalen igjen (etter alle medisinene i mai/juni og MA i juli) [emoji173]️
Innsett i naturlig syklus satt til uke 40 [emoji271]

Da var mens på plass her. Så godt å kjenne at kroppen kommer seg tilbake til normalen igjen (etter alle medisinene i mai/juni og MA i juli) [emoji173]️
Innsett i naturlig syklus satt til uke 40 [emoji271]

Så bra at du er i rute. Det skal være terminspire på plass i uke 40! :)

Noen som har gått på lavdose ovitrelle over en tid?

Jeg brukte 5 klikk fra innsett frem til testdato...skulle vel gått frem til uke 12 men det var jo liten vits siden jeg ikke ble gravid da...

Jeg må ta blodprøvene mellom syklusdag 2-5, mensen kom nå kl 17 ca. Regner jeg dag 1 nå alikevell? Burde jeg ta prøvene nå på fredag eller til mandag? Vanskelig og få tatt de på i helgen.

Jeg må ta blodprøvene mellom syklusdag 2-5, mensen kom nå kl 17 ca. Regner jeg dag 1 nå alikevell? Burde jeg ta prøvene nå på fredag eller til mandag? Vanskelig og få tatt de på i helgen.

Jeg ville tatt på fredag, CD3. :) Du teller dagen i dag som CD1 ja.

Back
Topp