❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Jeg ville tatt på fredag, CD3. :) Du teller dagen i dag som CD1 ja.

Wæ så spent, er så digg å være i gang! Får man svar på dette når de er klare eller på samtalen tro??

Jeg er gravid! :D

IMG_4789.JPG

Så fantastisk, gratulerer så mye ❤ spennende å se om det er én eller to der inne

Tusen takk! :Heartred

Ja, det blir veldig spennende om dette går bra de første nervepirrende ukene. :D

Da var blodprøvene til forsamtalen tatt! Spent på AMH spesielt kjenner jeg! Så spurte om og få en kopi av svarene så jeg slipper vente i 3 uker på timen i Posgrunn på å vite litt. Kjennes så godt å være i gang [emoji1319]

Da har jeg vært på kontroll for letrozol på syklusdag 11, og har en livmorslimhinne på 8mm og to follikler /eggposer? På 13mm og skal tilbake på onsdag for å bestemme om jeg må ta ovitrelle eller ikke :-) hvis ikke eggene har sluppet men er modne nok så får resept på ovitrelle. Dette er siste mulighet for å bli gravid før forsamtalen i Porsgrunn. Begynner å få troa på dette nå :-)

Da har jeg vært på kontroll for letrozol på syklusdag 11, og har en livmorslimhinne på 8mm og to follikler /eggposer? På 13mm og skal tilbake på onsdag for å bestemme om jeg må ta ovitrelle eller ikke :) hvis ikke eggene har sluppet men er modne nok så får resept på ovitrelle. Dette er siste mulighet for å bli gravid før forsamtalen i Porsgrunn. Begynner å få troa på dette nå :)

Så spennende!! :D Lykke til!

Back
Topp