❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Nokon som veit kor lang tid det har tatt å kome til i Porsgrunn? Frå henvisning til første samtale? :)

Henvist i slutten av juli, første time midten av september :) Har første time om 2 uker, er så spent!! [emoji43]

Ble henvist i midten av august og vi fikk time i september [emoji4][emoji322]

Eg ringte i dag, dei har ikkje fått henvisninga enno, skulle vore sendt for to veker sidan. :wtf: Men får vel smøre oss med litt tolmodighet. Dei meinte det var ca 6-8 veker ventetid på førstesamtale, men at ein då får starte opp relativt kjapt normalt sett. Har visst jobba med å få ned ventetida :) Skal ringe Hausken igjen mandag og høyre kvifor den ikkje er komen fram.. Føles jo litt som tida går litt fra oss sjølv om ein vel må rekne med at det vil ta litt tid..

Eg ringte i dag, dei har ikkje fått henvisninga enno, skulle vore sendt for to veker sidan. :wtf: Men får vel smøre oss med litt tolmodighet. Dei meinte det var ca 6-8 veker ventetid på førstesamtale, men at ein då får starte opp relativt kjapt normalt sett. Har visst jobba med å få ned ventetida :) Skal ringe Hausken igjen mandag og høyre kvifor den ikkje er komen fram.. Føles jo litt som tida går litt fra oss sjølv om ein vel må rekne med at det vil ta litt tid..

Kan hausken sende henvisning til offentlig for å komme i gang der etter du har vært på undersøkelse på hausken ?

Synes det er stille her inne om dagen.. finnes det et skjult forum for oss i Porsgrunn også ? [emoji4] Jeg tok denne nå på kveldsurin. Er på RD 7 i dag så er jo tidlig, har ikke testdato før 12/9.. Noen andre som skimter en strek ? [emoji4]
IMG_1365.jpg

Kan hausken sende henvisning til offentlig for å komme i gang der etter du har vært på undersøkelse på hausken ?

Jeg tror alle de private klinikkene er villige til å gjøre utredning og sende henvisning til offentlig klinikk. :)

Synes det er stille her inne om dagen.. finnes det et skjult forum for oss i Porsgrunn også ? [emoji4] Jeg tok denne nå på kveldsurin. Er på RD 7 i dag så er jo tidlig, har ikke testdato før 12/9.. Noen andre som skimter en strek ? [emoji4]Vis vedlegget 273400

Ikke noen skjult tråd, men ikke så mye aktivitet her nei. :p

Dei kan henvise offentlig ja reagerte litt på at dei ikkje informerte om det sjølv men berre foreslo oppstart hos dei, vi var klar over det frå før og ba om henvisning i første omgang..

Hei.
Har vært igjennom 3 hormonbehandlinger i Porsgrunn nå. Fikk henta ut på dem 2 siste, første gangen jeg henta ut ble ingen av egga befrukta (fikk ut 7 egg), nå sist fikk dem ut 18 egg hvor 7 bare var å "kaste" med en gang,7 egg ble befrukta, uten at de satte noen lit til dem og 4egg tok befruktninga, men "døde" før dem fikk fryst noen.

Fikk Tlf, skal i samtale til onsdagen. Regner med dem kommer til å si at jeg har dårlig eggkvalitet. Og at det ikke er så positivt at dem setter vårs opp på samtale.

Har noen vært borti lignende? Noen forslag om andre medisiner (har tatt menopur og orgalutran), jeg får sikkert svar på det her på onsdag, men litt greit å få høre om andre som har vært igjennom noe lignende.

Ikke akkurat en solskinnshistorie det her, men håper noen har noen svar likevel.

Ha en fin dag [emoji254]

Vi skal snart på samtale i Porsgrunn. Hvor fort etter første samtale startet prosessen hos dere? Kjenner jeg er litt utolmodig:0 kommer jo selfølgelig ann på syklus da..

Så godt!
Vi var på samtale i mars, og startet på medisiner i mai.

To spørsmål, ikkje fått time enda men begynt å forberede meg. Vi må reise 6 timer for å komme til porsgrunn, så må vere der under det som skal skje. Kor mange dagar er det snakk om vanligvis? Og kor mange turar? Reiser ein heim mellom uttak og innsett?

Las her at ein må ha full blære ved innsett.. Dette er eit problem for meg pga problem med blæra.. Er det virkelig viktig eller er det ok med tømt blære også?

Back
Topp