❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Vi satser på at det hår bra med oss begge :) Dette var mitt syvende fryseforsøk, hadde 1 SA i januar 2017 og MA uke 10 desember 2017. Så ikke den lengste lista, men vondt nok:oops: Lykke til!! :)

Ja nå satser vi på oss[emoji4][emoji173]️
Uff så tøft å måtte gå igjennom noe sånt[emoji17][emoji173]️ Masse lykke til[emoji4][emoji173]️

Den øverste er dpo12 og den nederste er dpo14 tatt nå idag[emoji4] ser en god stigning faktisk[emoji2] Tror ikke mine egne øyne og heller ikke at dette er sant[emoji85]
Hvilken gravid app har dere?[emoji4]Vis vedlegget 248270

Jeg liker BV gravid app'en, selv om "dagens tekst" er én dag feil (de oppdaterte for noen år siden og har ikke rettet det så vidt jeg vet. Så dagens tekst er alltid morgendagens :knegg:).

Den øverste er dpo12 og den nederste er dpo14 tatt nå idag[emoji4] ser en god stigning faktisk[emoji2] Tror ikke mine egne øyne og heller ikke at dette er sant[emoji85]
Hvilken gravid app har dere?[emoji4]Vis vedlegget 248270

Preglife, BV sin og Ovia[emoji5]

Gratulere[emoji173]️ fin stigning[emoji7][emoji7]

Ul sjekk i morgen! Håper så veldig på innsett denne uken :/ er så nervøs for avbrutt igjen:/

Masse lykke til [emoji1317][emoji173]️

Når man får positiv test en uke før man egentlig skal teste,når sier man ifra til porsgrunn?skal jeg vente til fredag? Er det noe vits i å si ifra nå eller får jeg beskjed om å vente?[emoji4]

Når man får positiv test en uke før man egentlig skal teste,når sier man ifra til porsgrunn?skal jeg vente til fredag? Er det noe vits i å si ifra nå eller får jeg beskjed om å vente?[emoji4]
De vil veldig gjerne at man venter til testdag, men jeg gav beskjed 14 dager etter innsett(altså 2 dager før jeg skulle) pga mange positive tester, men også hcg målinger som viste sterke økninger. Var liksom ikke noe tvil lenger :)

Da ble det 6 egg og et lite nr 7 ut på meg idag. Ikke behagelig akkurat, men overkommelige stikk. Men morfin synes jeg er så ubehagelig, så svimmel, kvalm og blodtrykksfall.. og ligger og snurrer i senga fortsatt [emoji40][emoji13] blir spennende å høre om eggene blir befrukta..

Da ble det 6 egg og et lite nr 7 ut på meg idag. Ikke behagelig akkurat, men overkommelige stikk. Men morfin synes jeg er så ubehagelig, så svimmel, kvalm og blodtrykksfall.. og ligger og snurrer i senga fortsatt [emoji40][emoji13] blir spennende å høre om eggene blir befrukta..
Gratulerer med vel overstått uttak! Og et fint antall egg!

Back
Topp