❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Hva tror dere? Når Porsgrunn har holdt av plass til oss en viss uke. Betyr det oppstart medisiner den uka eller uttak den uka tro?[emoji848]

Uttak :)

Hvis dere setter inn en liten blasto,når får dere beskjed om å teste? Skal jeg vente i 14 dager?er ikke det veldig lenge?[emoji85]

16 (!!) dager etter innsett, altså 5+0. Testet fra 3+0 jeg altså :P

Hvis dere setter inn en liten blasto,når får dere beskjed om å teste? Skal jeg vente i 14 dager?er ikke det veldig lenge?[emoji85]
Testa positivt en uke etter innsett, 9 dpo, 3+0. Satte inn 2 2-dagers. Offisiell testdag er 16 dager etter innsett.

Last edited:
Hva tror dere? Når Porsgrunn har holdt av plass til oss en viss uke. Betyr det oppstart medisiner den uka eller uttak den uka tro?[emoji848]

Jeg fikk i november beskjed om at de holdt av uke 10 for oss, og da var det ment uttak/innsett den uken:)

Ja blir å teste før men usikker på når[emoji23][emoji28]
Hvis du er redd for å teste for tidlig å få unødvendig negativ test, så vent til 12 eller 14 dpo. Så er resultatet mest sannsynlig riktig.

Når kan man forvente mensen?14 dager etter EL sprøyta ikke sant? Ca? Sist jeg hadde innsett pg det endte i negativ fikk jeg vel mensen nøyaktig etter 14 dager.

Når kan man forvente mensen?14 dager etter EL sprøyta ikke sant? Ca? Sist jeg hadde innsett pg det endte i negativ fikk jeg vel mensen nøyaktig etter 14 dager.
Jeg fikk den 14 dager etter uttak de 2 første gangene, altså 14 dager etter eggløsning.

Flere som opplever at appen ikke gir notifications? Får ingen påminnelser inne i appen heller, ser at den henger igjen fra et år siden ?

Flere som opplever at appen ikke gir notifications? Får ingen påminnelser inne i appen heller, ser at den henger igjen fra et år siden ?

Jeg får heller ikke notifications[emoji47] så er ikke alltid jeg svarer på qoutes for å si det sånn[emoji85]

Jeg får heller ikke notifications[emoji47] så er ikke alltid jeg svarer på qoutes for å si det sånn[emoji85]

Så rart! Jeg gjorde alltid det før, men nå må jeg få inn i alle trådene jeg følger for og holde meg oppdatert, og får ikke med meg eventuelle qoutes jeg heller :/ så irriterende! «Godt» det ikke bare er meg [emoji28]

Ok jenter nå må jeg bare høre med dere[emoji85] tok en test idag kl 10 og kastet den med en gang for det kom aldrig noen strek( 20sek) [emoji28] tok den opp nå bare for å se på den og plutselig ser jeg en strek[emoji33] tok testen i 10 tiden så er jo tre timer siden og testen er ikke sånn følsom test[emoji849] hva mener dere? Er den positiv eller er det heeelt feil siden den er så gammel?jeg og mannen ser en strek og jeg ble suuuuper stressa nå[emoji23][emoji28]
Image1520596490.583587.jpg

Så rart! Jeg gjorde alltid det før, men nå må jeg få inn i alle trådene jeg følger for og holde meg oppdatert, og får ikke med meg eventuelle qoutes jeg heller :/ så irriterende! «Godt» det ikke bare er meg [emoji28]

Samme her [emoji28] har faste som jeg går inn i hele tiden for å sjekke qoutes og annet. Skikkelig irriterende ja men har liksom blitt vandt til det også nå... [emoji85]

Back
Topp