Hva tror dere? Når Porsgrunn har holdt av plass til oss en viss uke. Betyr det oppstart medisiner den uka eller uttak den uka tro?[emoji848]
Uttak
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva tror dere? Når Porsgrunn har holdt av plass til oss en viss uke. Betyr det oppstart medisiner den uka eller uttak den uka tro?[emoji848]
Hvis dere setter inn en liten blasto,når får dere beskjed om å teste? Skal jeg vente i 14 dager?er ikke det veldig lenge?[emoji85]
Testa positivt en uke etter innsett, 9 dpo, 3+0. Satte inn 2 2-dagers. Offisiell testdag er 16 dager etter innsett.Hvis dere setter inn en liten blasto,når får dere beskjed om å teste? Skal jeg vente i 14 dager?er ikke det veldig lenge?[emoji85]
16 (!!) dager etter innsett, altså 5+0. Testet fra 3+0 jeg altså
Testa positivt en uke etter innsett, 9 dpo, 3+0. Satte inn 2 2-dagers. Offisiell testdag er 16 dager etter innsett.
Hvis du er redd for å teste for tidlig å få unødvendig negativ test, så vent til 12 eller 14 dpo. Så er resultatet mest sannsynlig riktig.Ja blir å teste før men usikker på når[emoji23][emoji28]
Hvis du er redd for å teste for tidlig å få unødvendig negativ test, så vent til 12 eller 14 dpo. Så er resultatet mest sannsynlig riktig.
Veldig spennende!Ja er 12 dpo i morra men får se når jeg mottar testene[emoji4]
Jeg fikk den 14 dager etter uttak de 2 første gangene, altså 14 dager etter eggløsning.Når kan man forvente mensen?14 dager etter EL sprøyta ikke sant? Ca? Sist jeg hadde innsett pg det endte i negativ fikk jeg vel mensen nøyaktig etter 14 dager.
Jeg fikk den 14 dager etter uttak de 2 første gangene, altså 14 dager etter eggløsning.
Husk at det går 36t fra den settes til du har EL.Oki[emoji4] Har satt inn fryst nå og er 14 dager i morra siden EL sprøyta ble satt[emoji4]
Husk at det går 36t fra den settes til du har EL.
Flere som opplever at appen ikke gir notifications? Får ingen påminnelser inne i appen heller, ser at den henger igjen fra et år siden ?
Jeg får heller ikke notifications[emoji47] så er ikke alltid jeg svarer på qoutes for å si det sånn[emoji85]
Så rart! Jeg gjorde alltid det før, men nå må jeg få inn i alle trådene jeg følger for og holde meg oppdatert, og får ikke med meg eventuelle qoutes jeg heller :/ så irriterende! «Godt» det ikke bare er meg [emoji28]