❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Var til ultralyd igår for å finne egg, men var få i mengde og ikke store,samt en stor cyste som ikke var der forrige uke?! Menopurdosen ble satt opp, og nå krysser jeg fingrene for at de finner fler på fredag. Ble ganske deppa siden jeg håpet på uttak denne uka. Noen som har opplevd det samme med oppmuntrende svar? (at økt dose gav resultater som perfekte egg?)

Leste på nesesprayen at den kunne gi cyster.. kan det være en slik?

flere som opplever eggløsningsslim når man går på menupur? ble plutselig redd for at jeg har eggløsning samtidig,men det skal ikke være mulig på sprayen vel...

Og blir virkelig uggen av nesesprayen. Første uka tidenes migrene, nå trykk i hodet og veldig vondt i alle muskler nesten og føler meg generelt ugg. Hadde vært deilig å slippe unna med en runde, men det er kanskje å drømme om for mye[emoji6] Forhåpentligvis blir det en unge uttav dette og da er dette glemt[emoji7]

Var til ultralyd igår for å finne egg, men var få i mengde og ikke store,samt en stor cyste som ikke var der forrige uke?! Menopurdosen ble satt opp, og nå krysser jeg fingrene for at de finner fler på fredag. Ble ganske deppa siden jeg håpet på uttak denne uka. Noen som har opplevd det samme med oppmuntrende svar? (at økt dose gav resultater som perfekte egg?)

flere som opplever eggløsningsslim når man går på menupur? ble plutselig redd for at jeg har eggløsning samtidig,men det skal ikke være mulig på sprayen vel...

Og blir virkelig uggen av nesesprayen. Første uka tidenes migrene, nå trykk i hodet og veldig vondt i alle muskler nesten og føler meg generelt ugg. Hadde vært deilig å slippe unna med en runde, men det er kanskje å drømme om for mye[emoji6] Forhåpentligvis blir det en unge uttav dette og da er dette glemt[emoji7]
Mitt forrige forsøk var jeg på 3 ultralyder pga variert vekst og få egg på ultralyd. Et stort dominerende egg (som de trodde var cyste). På uttaket fikk vi ut 10 egg, 6 befruktet og to overlevde til innsett. Opplevde også MYE el slim med menopur :)

Mitt forrige forsøk var jeg på 3 ultralyder pga variert vekst og få egg på ultralyd. Et stort dominerende egg (som de trodde var cyste). På uttaket fikk vi ut 10 egg, 6 befruktet og to overlevde til innsett. Opplevde også MYE el slim med menopur :)
For et oppløftende svar![emoji1]Da er det håp... så bra!! Måtte du ha 3-4 pakker menupur før egga var bra da? (en kanskje enda mer)

Last edited:

Skjedde på alle mine 4 uttak. Måtte ha flere ultralyden (tror jeg var på 7-8 ene forsøket). Endte opp med 13, 4, 22 og 4 egg ut.

Litt godt å høre,da er det sikkert normalt.. og du ble gravid til slutt?[emoji7]

Forsøkene med 4 egg ble jeg gravid, nå sist i november hvor hun forble der også :) Snart 19 uker

For et oppløftende svar![emoji1]Da er det håp... så bra!! Måtte du ha 3-4 pakker menupur før egga var bra da? (en kanskje enda mer)
Brukte 3 pakker 1200IE tror jeg med 225ie pr dose :)

Endelig er jeg gravid med en liten porsgrunnbaby(eller to)! Testene bare øker og hcg ble målt til 128 på mandag(14 dpo) og 331 i dag (16dpo)!
1520406947029.jpg

Takk [emoji173]

Kunne ikke blitt bedre!

Det er tredje ferske forsøket, har også hatt et fryseforsøk. Begynte å prøve april 2015, så har tatt noen år.
Åh, nå ble jeg rørt på dine vegne .. så fint det gikk din vei endelig!!

Hva tror dere? Når Porsgrunn har holdt av plass til oss en viss uke. Betyr det oppstart medisiner den uka eller uttak den uka tro?[emoji848]

Hva tror dere? Når Porsgrunn har holdt av plass til oss en viss uke. Betyr det oppstart medisiner den uka eller uttak den uka tro?[emoji848]

Jeg trodde det var uttak jeg. :) Men jeg har jo ikke kommet så langt selv da. :knegg:

Jeg tror det betyr uttak da [emoji4] vi ble holdt av plass til i uke 11 og skal ha innsett da [emoji4][emoji4]

Takk for svar[emoji4] Kunne jo spurt. Men føler jeg har mast nok[emoji23] Problemet er at det ser ut som jeg får mensen tidlig i mai rett før vi skal til syden og da får jeg jo ikke dratt på kontroll[emoji31] Akkurat nå skulle jeg hatt lang protokoll eller fått noe som kunne forskyve mensen med en uke[emoji23]

Back
Topp