❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Tusen takk! :) Jeg har jo sprayet godt over 3 uker begge ganger før, så blir godt med kortere sprayperiode. :D
Tror det har vært mellom 2 og 2,5 uke[emoji4] Sikkert litt etter hva som har passet for de. Det skjønner jeg[emoji1] Jeg blir så dårlig av den sprayen jeg[emoji27] Nå neste gang skal jeg ha kort protokoll.

Tror det har vært mellom 2 og 2,5 uke[emoji4] Sikkert litt etter hva som har passet for de. Det skjønner jeg[emoji1] Jeg blir så dårlig av den sprayen jeg[emoji27] Nå neste gang skal jeg ha kort protokoll.

Ja, litt slingring er det jo, men da har jeg en viss anelse om hva vi sikter på. Kroppen min holder på å tulle nå, så jeg må bare ha en idé om hva jeg burde håpe på. :knegg:

Så bra du får kort protokoll når du blir så dårlig av sprayen. :Heartred Jeg tåler egentlig sprayen ganske godt, så for meg er det mest at jeg blir fryktelig utålmodig etter "evig" spraying. :oops: Og E i Porsgrunn mente det ikke var bra for meg, så han som bestemte dette. :D

Dere som har hatt lang protokoll, hvor mange spraydager hadde dere før sprøytestart? :) Fikk beskjed på forsamtalen at jeg skal ha kortere sprayperiode enn jeg har hatt på de andre klinikkene, men jeg fikk ikke vite hva "kortere" var. :p

2,5 uke her:)

3,5 uke her sist gang (grunnet cyste)
2,5 uke i februar 2017
2,5 uke i november 2016

Men her har jo heller problemet vært lang stimulering med sprøyter, ikke spraylengden:

22 dager november/desember 2016
15 dager februar 2017
20 dager (kort) august 2017
15 dager november/desember 2017

Dere som har hatt lang protokoll, hvor mange spraydager hadde dere før sprøytestart? :) Fikk beskjed på forsamtalen at jeg skal ha kortere sprayperiode enn jeg har hatt på de andre klinikkene, men jeg fikk ikke vite hva "kortere" var. :p

Hsr alltid sprayet lenge i Porsgrunn, synes jeg... ca 1 mnd [emoji40]

Hsr alltid sprayet lenge i Porsgrunn, synes jeg... ca 1 mnd [emoji40]

Det vet jeg at jeg ikke skal. Jeg har gjort det hver gang før pga endometriose, men E sa på forsamtale at det egentlig kunne være negativt ved endo. :bag: :confused:

Funket fint for deg da! :D :Heartred

Last edited:
3,5 uke her sist gang (grunnet cyste)
2,5 uke i februar 2017
2,5 uke i november 2016

Men her har jo heller problemet vært lang stimulering med sprøyter, ikke spraylengden:

22 dager november/desember 2016
15 dager februar 2017
20 dager (kort) august 2017
15 dager november/desember 2017

Jeg har nok ikke trengt ekstra nedregulering før, bare vært bestemt sånn på forhånd. Men nå skulle jeg ha "vanlig", og da var jeg bare nysgjerrig på hva det er i Porsgrunn. :D

Du har jo virkelig hatt noen runder. :shy: Godt det fungerte helt perfekt til slutt! :Heartred

Jeg har nok ikke trengt ekstra nedregulering før, bare vært bestemt sånn på forhånd. Men nå skulle jeg ha "vanlig", og da var jeg bare nysgjerrig på hva det er i Porsgrunn. :D

Du har jo virkelig hatt noen runder. :shy: Godt det fungerte helt perfekt til slutt! :Heartred

Er en grunn til at jeg ikke takler nesespray når jeg et tett lenger :P

Det vet jeg at jeg ikke skal. Jeg har gjort det hver gang før pga endometriose, men E sa på forsamtale at det egentlig kunne være negativt ved endo. :bag: :confused:

Venninna mi har endometriose og fikk samme beskjed av E! Hun fikk kort protokoll begge gangene faktisk.

Venninna mi har endometriose og fikk samme beskjed av E! Hun fikk kort protokoll begge gangene faktisk.

Jeg skal ha lang i første omgang hvert fall, og lykkes på første forsøk med veldig lang nedregulering. Så jeg tenker det er litt flaks og uflaks også. :p Men digg å slippe ekstra nedregulering. :D

Ah! Så heldig du er da [emoji4] den sprayen er virkelig pyton [emoji13]

Men ja, funket fint for meg nå sist heldigvis!
Håper du kommer like bak nå![emoji16] lykke til på kommende forsøk!

I dag skal jeg sette inn blastocyst i Porsgrunn :wacky: De har alltid overlevd opptining, så krysser fingrene for at jeg ikke får noen telefon nå :) Når har dere testet ved innsett av blasto? Jeg har en testedate på søndag (11DPO):rolleyes:

I dag skal jeg sette inn blastocyst i Porsgrunn :wacky: De har alltid overlevd opptining, så krysser fingrene for at jeg ikke får noen telefon nå :) Når har dere testet ved innsett av blasto? Jeg har en testedate på søndag (11DPO):rolleyes:

Lykke til med innsett! :D

Back
Topp