Hadde egguthenting på mandag, fikk ut 6 egg 5 ble befruktet men overlevde bare 1 natt. Fikk telefon fra hospitalen en time før vi skulle kjøre ditt. Utrolig sårt og meningsløst... Jeg er knust . Jeg husker at legen sa ( i første time samtale) at jeg hadde bare 5% sjanse til å lykke i første forsøk, men alltid hadde en liten håp. Vet ikke helt hva var problemet. Hadde jeg dårlig kvalitet på eggene? Hva kan jeg gjøre for å forbedre kvaliteten? ....Noen med erfaring her?
Jeg har opplevd det der 2 ganger og fikk 2% sjans for å klare å bli gravid.
Det er kjempe vondt og meningsløst. Man føler man utsetter kroppen sin for masse påkjenning uten å få noe tilbake!
Jeg hadde mitt siste forsøk i Porsgrunn nå i februar. Vi tok ICSI denne gangen selvom mannens kvalitet er helt normal. Vi fikk mye bedre befruktning og hele 2 egg til innsett!! Jeg hadde da ALDRI hatt innsett før så var veldig overveldende...
Jeg er nå gravid 6+0.
Det vi gjorde annerledes var som sagt at jeg gråt meg til ICSI på eggene selvom labratoriet ikke helt forsto hvorfor det var nødvendig.
Vi byttet også medisiner fra de tidligere forsøkene, fra menopur 412,5 til menopur 150 og Bemfola 300.
En annen ting er at jeg har gått på «høydose» Q-10, E vitamin. I tillegg har jeg tatt b-complex og melatonin.
Har mannen din nedsatt kvalitet?
Hvordan medisiner fikk du?