Takk! 9 egg ut
Så flott!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk! 9 egg ut
Trist å høre, men håper at forsøket i april går veien [emoji4][emoji173]Da kom tanta.. Dritt!! %$#@£
Får krysse fingrene for at egget på frys overlever opptining i april [emoji813]pink Lykke til videre dere andre
4 av 9 har latt seg befrukte og ser normale ut! Det er 1 mer enn de forrige gangene. Så nå krysses fingrene for at mer enn 1 overlever til i morgen.
Jeg hadde både forsamtale, uttak og innsett av dr. E, veldig fornøyd med opplevelsen [emoji4]Innsett vel gjennomført og fikk inn 2 perfekte 4-delte 2-dagers og 1 bonus på frys! Og både uttak og innsett var begge av dr.E, så dette må jo bli bra [emoji28]
Testdato 9.mars.
Innsett vel gjennomført og fikk inn 2 perfekte 4-delte 2-dagers og 1 bonus på frys! Og både uttak og innsett var begge av dr.E, så dette må jo bli bra [emoji28]
Testdato 9.mars.
Positiv test på meg i dag [emoji173] hvis dette går veien blir det termin 01.11.18 [emoji3] trenger noen dager på å fordøye dette, var så innstilt på at den kom til å bli negativ.
Tusen takk [emoji173]Gratulerer så mye!!! [emoji813]red[emoji813]red[emoji813]red
Han er jo en skrue, men på en god måte [emoji4]Jeg hadde både forsamtale, uttak og innsett av dr. E, veldig fornøyd med opplevelsen [emoji4]
TakkGratulerer som ruger! [emoji813]red
Jeg hadde både forsamtale, uttak og innsett av dr. E, veldig fornøyd med opplevelsen [emoji4]
Positiv test på meg i dag [emoji173] hvis dette går veien blir det termin 01.11.18 [emoji3] trenger noen dager på å fordøye dette, var så innstilt på at den kom til å bli negativ.
Takk, krysser alt jeg har for det samme [emoji173]Gratulerer så mye! Måtte det bli en herlig liten termin spire [emoji173]️<3
Takk [emoji4]Gratulerer så mye[emoji4]
Fikk satt inn blastocyst i går tre til ligger i fryseren så glad! Veldig lyst på snus, men tar smoothie i steden. Kjenner jeg blir så sulten av å ikke snuse
Jeg er også gravid [emoji33][emoji7][emoji173]️[emoji26][emoji848]
Hadde testdato mandag 19.02 og fikk denne:
Vis vedlegget 245573
Om det går bra har jeg termin 29.10.18 [emoji1317][emoji1317]