❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

5 av 12 (de fant visst to til) har blitt befruktet, så det blir innsett på oss i morgen [emoji173]

Hurra!! Masse lykke til med innsett [emoji173]️[emoji1317]
 
Så trist å høre du har hatt 2 MA [emoji20] får virkelig håpe de klarer å dyrke frem til blasto og at spiren sitter i 9 måneder denne gangen[emoji173]️

Vi fikk ut 4, og 3 ble befruktet. Hatt 2 uttak tidligere også men aldri fått innsett pga dårlig eggkvalitet så dette er det siste forsøket vårt i Porsgrunn ...

Jeg hadde time 09.30. Var du der rundt de tider? [emoji4]

Hadde time 08:30
 
Fikk satt inn blastocyst i går tre til ligger i fryseren så glad! Veldig lyst på snus, men tar smoothie i steden. Kjenner jeg blir så sulten av å ikke snuse :angry5
 
Fikk satt inn blastocyst i går tre til ligger i fryseren så glad! Veldig lyst på snus, men tar smoothie i steden. Kjenner jeg blir så sulten av å ikke snuse :angry5

Gratulerer som ruger! :D
 
Fikk satt inn blastocyst i går tre til ligger i fryseren så glad! Veldig lyst på snus, men tar smoothie i steden. Kjenner jeg blir så sulten av å ikke snuse :angry5
Gratulerer som ruger, og lykke til med snusavvenningen [emoji4]
 
Fikk satt inn blastocyst i går tre til ligger i fryseren så glad! Veldig lyst på snus, men tar smoothie i steden. Kjenner jeg blir så sulten av å ikke snuse :angry5

Prøv Unico [emoji4] jeg «snuser» den!
 
Da er jeg offisielt ruger på et perfekt 4-delt egg [emoji173] ganske surrealistisk å se det på skjermen før det ble satt inn, rart å tenke på at det potensielt kan være babyen vår. Testdag 21. februar. Fikk til og med et egg på frys, samt et de vil avvente til i morgen med [emoji4] noen som vet når jeg eventuelt kan forvente telefon i morgen?
 
Da er jeg offisielt ruger på et perfekt 4-delt egg [emoji173] ganske surrealistisk å se det på skjermen før det ble satt inn, rart å tenke på at det potensielt kan være babyen vår. Testdag 21. februar. Fikk til og med et egg på frys, samt et de vil avvente til i morgen med [emoji4] noen som vet når jeg eventuelt kan forvente telefon i morgen?

Gratulerer som ruger!! [emoji4][emoji4][emoji173]️
 
Da er jeg offisielt ruger på et perfekt 4-delt egg [emoji173] ganske surrealistisk å se det på skjermen før det ble satt inn, rart å tenke på at det potensielt kan være babyen vår. Testdag 21. februar. Fikk til og med et egg på frys, samt et de vil avvente til i morgen med [emoji4] noen som vet når jeg eventuelt kan forvente telefon i morgen?

Gratulerer som ruger! :D
 
Back
Topp