glassmanet
Andre møte med forumet
Jeg er ny i denne tråden hadde egguttak på Porsgrunn i går. 11 egg ut, 7 befruktet i dag. Håper så veldig på innsett av blastocyst på tirsdag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er ny i denne tråden hadde egguttak på Porsgrunn i går. 11 egg ut, 7 befruktet i dag. Håper så veldig på innsett av blastocyst på tirsdag
Velkommen hit
Jeg var også i Porsgrunn i går og hadde egguttak så kanskje vi så hverandre?
Gratulerer med overstått uttak og 7 befrukta er jo kjempe bra [emoji4] krysser fingrene for blasto [emoji1317]
Ja, jeg håper det. Har på det meste fått ut 6 egg, så var morsomt at det ble så mange denne gangen. Kjenner jeg er veldig nervøs nå! Har hatt to forsøk med graviditet, men har endt i MA i uke 9 og uke 10. Så jeg er nervevrak den gangen her.
Blastocyst har vi aldri fått satt inn, så alt krysses. Av syv så skulle man vel kanskje tro at hvertfall en kan holde ut til tirsdag.
Hvordan gikk det på ditt uttak på torsdag da? Kan hende vi så hverandre på venterommet ja
Så trist å høre du har hatt 2 MA [emoji20] får virkelig håpe de klarer å dyrke frem til blasto og at spiren sitter i 9 måneder denne gangen[emoji173]️
Vi fikk ut 4, og 3 ble befruktet. Hatt 2 uttak tidligere også men aldri fått innsett pga dårlig eggkvalitet så dette er det siste forsøket vårt i Porsgrunn ...
Jeg hadde time 09.30. Var du der rundt de tider? [emoji4]
Uttak torsdag 1.2 du og? Planlagt innsett på tirsdag du og? Da kan jeg oppdatere hovedinnlegget.
Uttak torsdag 1.2 du og? Planlagt innsett på tirsdag du og? Da kan jeg oppdatere hovedinnlegget.
3 befruktet [emoji85]
Uttak overstått, gikk over all forventning. 10 egg ut, innsett onsdag 07.02 dersom alt går som det skal. Ble en ordentlig fin opplevelse, og følte oss veldig godt ivaretatt [emoji173] nå er det bare å klare å fordrive ventetiden..
Bringebærpudding - 1 ICIS (etter avbrutt ivf) B1 - medisinstart ca 1 feb - uttak uke 7
Takk for det [emoji4]Gratulerer med flott resultat på uttak!
Uttak overstått, gikk over all forventning. 10 egg ut, innsett onsdag 07.02 dersom alt går som det skal. Ble en ordentlig fin opplevelse, og følte oss veldig godt ivaretatt [emoji173] nå er det bare å klare å fordrive ventetiden..
Tusen takk [emoji173] veldig spent på morgendagen, håper de ikke drøyer lenge over 12 før de ringer [emoji18]Hurra for flott uttak!!! [emoji173]️[emoji16] 10 egg er kjempe bra! Blir spennende i morgen da[emoji1317][emoji173]️
Jeg blir så glad av å se dette [emoji173] [emoji173] Nå SKAL det være din tur!Jeg rugeeer ENDELIG på 2 embryo [emoji173]️
Jeg rugeeer ENDELIG på 2 embryo [emoji173]️
Tusen takk [emoji173] veldig spent på morgendagen, håper de ikke drøyer lenge over 12 før de ringer [emoji18]
Jeg blir så glad av å se dette [emoji173] [emoji173] Nå SKAL det være din tur!