Sistemann har utviklet seg perfekt, så nå har vi to egg på frys [emoji173]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
så flott! kan ikke vente til å starte prosessen selv.. går så sakte. nesespraystart imorra.Sistemann har utviklet seg perfekt, så nå har vi to egg på frys [emoji173]
Er det én følelse jeg sitter igjen med etter første forsøk er det at ventingen er noe av det mest mentalt slitsomme med hele prosessen. Og jeg har vært heldig med tanke på kort stimuleringsperiode og vellykket uttak og innsett på første forsøk, uten justering av doser underveis. Lykke til med oppstart på spray, da er du i gang [emoji3]så flott! kan ikke vente til å starte prosessen selv.. går så sakte. nesespraystart imorra.
Hvor lenge må man vente mellom ferskforsøk og frysforsøk i Porsgrunn? Litt rosa på papiret i morges, så nå prøver jeg å mentalt innstille meg på at det ikke har klaffet og forberede meg på veien videre.
UL vel gjennomført, 6 fra 16-21mm, 13, 11, 11, 8, 8. Så da venter jeg bare på telefonen!
Jeg tenker det blir mandag [emoji4]Høre ut som uttak mandag eller tirsdag dette! Krysser fingrene
Høre ut som uttak mandag eller tirsdag dette! Krysser fingrene
Hvor lenge må man vente mellom ferskforsøk og frysforsøk i Porsgrunn? Litt rosa på papiret i morges, så nå prøver jeg å mentalt innstille meg på at det ikke har klaffet og forberede meg på veien videre.
Det ble mandag, ovitrelle settes lørdag kveld og endelig en medisinfri dag til søndag <3 Da blir det et glass hvitvin på mandag før det er 9 måneder til neste gang
Håper det bare er litt uskyldig blod. [emoji813]red
Det virker som det er litt ventetid på frys der nå.
Takk for svar. Det har blitt med den ene blødningen, så fått tilbake litt av troen [emoji4] det kan forsåvidt være greit med litt ventetid, så får man mentalt nullstilt seg litt.Spørs på ventetiden. Du kan i teorien gå rett på, men i praksis er det nok ventetid.
Da kom tanta.. Dritt!! %$#@£
Får krysse fingrene for at egget på frys overlever opptining i april Lykke til videre dere andre
Da er det på tide med uttak! [emoji26] samboeren skal straks i ilden med TESA og jeg med uttak om litt over en time...
Da er det på tide med uttak! [emoji26] samboeren skal straks i ilden med TESA og jeg med uttak om litt over en time...
Lykke til[emoji4]
Takk! 9 egg utMasse lykke til! [emoji813]red
Takk! 9 egg ut