❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Ok jenter nå må jeg bare høre med dere[emoji85] tok en test idag kl 10 og kastet den med en gang for det kom aldrig noen strek( 20sek) [emoji28] tok den opp nå bare for å se på den og plutselig ser jeg en strek[emoji33] tok testen i 10 tiden så er jo tre timer siden og testen er ikke sånn følsom test[emoji849] hva mener dere? Er den positiv eller er det heeelt feil siden den er så gammel?jeg og mannen ser en strek og jeg ble suuuuper stressa nå[emoji23][emoji28]Vis vedlegget 247975

Ser absolutt en strek [emoji4] kjenner ikke til testen du har testet med men ta en i morgen også [emoji16][emoji173]️ spennende!

Ok jenter nå må jeg bare høre med dere[emoji85] tok en test idag kl 10 og kastet den med en gang for det kom aldrig noen strek( 20sek) [emoji28] tok den opp nå bare for å se på den og plutselig ser jeg en strek[emoji33] tok testen i 10 tiden så er jo tre timer siden og testen er ikke sånn følsom test[emoji849] hva mener dere? Er den positiv eller er det heeelt feil siden den er så gammel?jeg og mannen ser en strek og jeg ble suuuuper stressa nå[emoji23][emoji28]Vis vedlegget 247975

Gratulerer! Det er jo en nydelig strek! :D Spiller ingen rolle at det er etter fristen når den er så sterk!

Gratulerer! Det er jo en nydelig strek! :D Spiller ingen rolle at det er etter fristen når den er så sterk!

Jeg kan ikke skjønne noenting sitter på jobb nå og gleder meg til å komme hjem for å ta en ny test[emoji85] Bare den ikke viser noe anna[emoji28] har jo bestilt g.tester som er veldig sensitive,men får dem nok ikke før på mandag siden posten ikke kjøres ut på lørdager[emoji30]

Fikk denne nå[emoji4] er 12dpo[emoji4]
IMG_2498.JPG

Da blir det mitt første uttak på mandag og jeg gruer meg litt til om det blir vondt og hvordan man reagerer på pillene.. og spent på hvor mange egg det blir. fant bare 5 eggposer, men de var store i str.. litt usikker på om jeg skal være pessimist i fh til antallet, men krysser fingrene for at det blir ett gullegg ut hvertfall [emoji5] Noe jeg bør tenke på sånn rent praktisk før mandag? spypose til bilen hjem?

Da blir det mitt første uttak på mandag og jeg gruer meg litt til om det blir vondt og hvordan man reagerer på pillene.. og spent på hvor mange egg det blir. fant bare 5 eggposer, men de var store i str.. litt usikker på om jeg skal være pessimist i fh til antallet, men krysser fingrene for at det blir ett gullegg ut hvertfall [emoji5] Noe jeg bør tenke på sånn rent praktisk før mandag? spypose til bilen hjem?

Jeg har ikke trengt spypose, bare vært litt sliten. :) Jeg fikk ikke mange egg første gang, satt kun igjen med 3 befruktede, men ett av dem ble sønnen min. :Heartred Kvalitet er veldig mye viktigere enn kvantitet. :)

I like så! :) Jeg roper ikke hurra før etter uke 12 da, klok av skade.. Men håper denne klamrer seg fast og er frisk :)

Ja roper ikke så høyt jeg heller,men har heldigvis ikke opplevd å miste så håper virkelig ikke det skjer nå[emoji4]
Har du mistet mange ganger? Hvor tidlig evnt?[emoji173]️

Ja roper ikke så høyt jeg heller,men har heldigvis ikke opplevd å miste så håper virkelig ikke det skjer nå[emoji4]
Har du mistet mange ganger? Hvor tidlig evnt?[emoji173]️
Vi satser på at det hår bra med oss begge :) Dette var mitt syvende fryseforsøk, hadde 1 SA i januar 2017 og MA uke 10 desember 2017. Så ikke den lengste lista, men vondt nok:oops: Lykke til!! :)

Back
Topp