❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Oooookeeeey... Noen har vært litt tidlig ute her. La jo så kjekt ut bilde av min 10 DPO test. Problemet er at den ikke øker i styrke. Er 12 DPO i dag. Skal til fastlegen i morgen og da skal jeg spørre om vi kan måle hcg. Jeg har jo følt meg gravid, vært kvalm og greier, kjenner enda kvalmen til og fra. Brukte RFSU sine, noen erfaringer?
Jeg har mer eller mindre akseptert at det ikke har gått og planlegger nå nytt ferskforsøk hos fertilitetssenteret.

Oooookeeeey... Noen har vært litt tidlig ute her. La jo så kjekt ut bilde av min 10 DPO test. Problemet er at den ikke øker i styrke. Er 12 DPO i dag. Skal til fastlegen i morgen og da skal jeg spørre om vi kan måle hcg. Jeg har jo følt meg gravid, vært kvalm og greier, kjenner enda kvalmen til og fra. Brukte RFSU sine, noen erfaringer?
Jeg har mer eller mindre akseptert at det ikke har gått og planlegger nå nytt ferskforsøk hos fertilitetssenteret.
Sjeldent hørt noe positivt om de testene, A1 sine er gode, samt wondfo og babyplan.

Ja, har jo de fra babyplan og, og den var negativ i dag.. :wacky: Uff.. vi vil jo bare ha en søster eller bror til jenta vår, er det så mye å forlange!!? :(:wtf:
Absolutt Ikke! Livet er ikke alltid rettferdig. Men du er bare 12 dpo, det er enda håp! Prøvd på søsken lenge?

Når man får positiv test en uke før man egentlig skal teste,når sier man ifra til porsgrunn?skal jeg vente til fredag? Er det noe vits i å si ifra nå eller får jeg beskjed om å vente?[emoji4]

Jeg har gitt beskjed med en gang jeg [emoji28]:P og di har ikke sagt noe på det egentlig. Men jeg skjønner jo at di vil at vi skal vente med å teste men jeg tenker at når vi først har testet og ser at den er positiv så er man jo gravid, uansett om det er tidlig eller ikke:)

Livmorhinnen var på 6,9 eller noe sånt men det ble satt opp innsett på mandag med blasto om en uke. Og skulle starte med fragmin i dag og lutinus på onsdag, så det er jo gode nyheter, er bare så redd for at di på mandag ser veske i livmoren eller noe og vi ikke får satt inn alikevel :/ får bare gjøre som jeg har fått beskjed om og håpe på det beste [emoji173]️[emoji173]️ For en Berg-og-dalbane dette er [emoji30]

Nei, må bare holde hodet oppe og prøve igjen :) vi har prøvd siden sept 2016, dette var fryseforsøk nr 7 :rolleyes: Dere da?
Hatt 3 ferske og 1 fryseforsøk siden august 2016, startet prøvingen i april 2015.

Jeg har gitt beskjed med en gang jeg [emoji28]:P og di har ikke sagt noe på det egentlig. Men jeg skjønner jo at di vil at vi skal vente med å teste men jeg tenker at når vi først har testet og ser at den er positiv så er man jo gravid, uansett om det er tidlig eller ikke:)

Hehe klarer vel å vente til fredag[emoji85] Testen er fortsatt positiv så det er jo ett godt tegn[emoji4]

Litt av en reise, håper dere lykkes snart! Har dere noen fra før?
Nei, er førstemann. Kan se ut som det har gått nå, er 5+0, men er jo lang vei igjen å gå!

Livmorhinnen var på 6,9 eller noe sånt men det ble satt opp innsett på mandag med blasto om en uke. Og skulle starte med fragmin i dag og lutinus på onsdag, så det er jo gode nyheter, er bare så redd for at di på mandag ser veske i livmoren eller noe og vi ikke får satt inn alikevel :/ får bare gjøre som jeg har fått beskjed om og håpe på det beste [emoji173]️[emoji173]️ For en Berg-og-dalbane dette er [emoji30]

Så bra[emoji2][emoji106] Mars skal bli en bra mnd[emoji4][emoji173]️

Det kan jo brått være litt dor tidlig enda[emoji4] krysser fingrene[emoji4][emoji173]️
De jeg brukte var vel rfsu sine[emoji4]

Vet noen om Porsgrunn har åpent onsdagen i påska?

Fikk satt inn blastocyst i går tre til ligger i fryseren så glad! Veldig lyst på snus, men tar smoothie i steden. Kjenner jeg blir så sulten av å ikke snuse :angry5

Hvordan gikk det med deg? :)

Krysser fingrene for at det bare er dårlig tester til å fange opp stigningen. :Heartred

Krysser fingrene for at alt er bra på mandag! :D

Back
Topp