❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Når er det vanlig å ta blodprøve for å måle hcg? Har egentlig ikke tenkt på det før nå[emoji28] Er dette noe porsgrunn kommer til å etterlyse?[emoji4]

Når er det vanlig å ta blodprøve for å måle hcg? Har egentlig ikke tenkt på det før nå[emoji28] Er dette noe porsgrunn kommer til å etterlyse?[emoji4]

De tar ikke det i Porsgrunn :) Så ikke noe de etterlyser nei, kun beskjed om positiv test ved testdag.

IMG_1513.JPG
Så fikk jeg denne i dag. Full forvirring. Holder motet "nede", og går til legen for å måle hcg etterpå.. Tenker kjemisk med de svake strimmeltestene :shifty: Men, håpet er jo der..

Når jeg nå har prøvd å finne ut termin dato,da plotta jeg inn den dagen jeg satte inn. Stemmer det siden jeg da satte inn ett blasto? Eller blir det da enda nesten en uke til?

Haha skjønner fortsatt ikke[emoji23] hadde innsett 2.3. Skal jeg da ha det som unnfangelsesdatoen? Eller fem dager før liksom? Hehe må ha det inn med t-skje[emoji23]
Da er du vel 16 DPO i dag, 4+2.. du må sette inn 26.2 som unnfangelsesdato. Hvis jeg har regnet rett! :wacky: Er en som må ha ting inn med teskje selv jeg ;)

Da ble det 6 egg og et lite nr 7 ut på meg idag. Ikke behagelig akkurat, men overkommelige stikk. Men morfin synes jeg er så ubehagelig, så svimmel, kvalm og blodtrykksfall.. og ligger og snurrer i senga fortsatt [emoji40][emoji13] blir spennende å høre om eggene blir befrukta..
4 egg var normalt befrukta så da krysser jeg fingrene for at de deler seg idag og en er klare for innsett imorra.. [emoji4] er det sannsynlig at 4 stykk ikke vil klare seg?

Vis vedlegget 248629 Så fikk jeg denne i dag. Full forvirring. Holder motet "nede", og går til legen for å måle hcg etterpå.. Tenker kjemisk med de svake strimmeltestene :shifty: Men, håpet er jo der..

Hva slags strimmel tok du i dag da, og har du bilde? :D

Hva slags strimmel tok du i dag da, og har du bilde? :D
Tok to strimmeltester, babyplan og RFSU. Svaaak strek på begge. Får ikke til å laste opp bilde. Men de forsvant nesten på bilde uansett.. og på legekontoret fikk de negativ test på urinen. Tok blodprøve og skal ta ny på torsdag hvis det er utslag på den fra i dag. Men det er ikke oppløftende akkurat med så svake strimmeltester og negativ test på legekontoret :wtf:

Skal på TUL i morgen. Skal jeg oppdatere Porsgrunn etter jeg har vært der? Jeg fikk bare beskjed av de å bestille TUL etter 12.3.
Hvordan har dere andre gjort det?

Back
Topp