Du får ikke kjeft, men du får beskjed om at du må ta ny test testdato datoen er satt mtp både graviditet men også kjemisk graviditet.Ja. Har tenkt på det. Er bare redd for å få kjeft for å testa for tidlig #flinkpikesyndrom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du får ikke kjeft, men du får beskjed om at du må ta ny test testdato datoen er satt mtp både graviditet men også kjemisk graviditet.Ja. Har tenkt på det. Er bare redd for å få kjeft for å testa for tidlig #flinkpikesyndrom
Okei. Får skrive til de i morgen. Er forhåpentligvis bare lutinus som gjør at jeg blør litt. For det kommer bittelitt friskt blod. Så stopper det op også kommer det brunt. Også ingenting. Kjenner jo det «brenner» litt oppi der at lutinus. Takk for svarDu får ikke kjeft, men du får beskjed om at du må ta ny test testdato datoen er satt mtp både graviditet men også kjemisk graviditet.
Gjør det! Så kanskje det kan gi deg litt ro eller at du føler at du i alle fall har gjort "noe".Okei. Får skrive til de i morgen. Er forhåpentligvis bare lutinus som gjør at jeg blør litt. For det kommer bittelitt friskt blod. Så stopper det op også kommer det brunt. Også ingenting. Kjenner jo det «brenner» litt oppi der at lutinus. Takk for svar
Mest trolig er det lutinusen.. den har skarpe kanter og sånt vett.. åsså gir lutinus skjøre slimhinner ..Okei. Får skrive til de i morgen. Er forhåpentligvis bare lutinus som gjør at jeg blør litt. For det kommer bittelitt friskt blod. Så stopper det op også kommer det brunt. Også ingenting. Kjenner jo det «brenner» litt oppi der at lutinus. Takk for svar
Du kan uansett be om hcg måling med to dagers mellomrom på fastlegekontoret, uavhengig av Porsgrunn..Ja. Har tenkt på det. Er bare redd for å få kjeft for å testa for tidlig #flinkpikesyndrom
Ja. Sant!Gjør det! Så kanskje det kan gi deg litt ro eller at du føler at du i alle fall har gjort "noe".
Ja, det har liksom gitt seg å blø sann når det nærmer seg ny pille. En loten stund etter pilla er satt så kommer blødningen igjen.Mest trolig er det lutinusen.. den har skarpe kanter og sånt vett.. åsså gir lutinus skjøre slimhinner ..
Da gjør jeg kanskje det! Får se på testen i morgen. Har den steget ytterligere så er det kanskje ikke vits.Du kan uansett be om hcg måling med to dagers mellomrom på fastlegekontoret, uavhengig av Porsgrunn..
Alle de der inne vet jo at vi tester oss før dag 16 tenker jeg da hahaJa. Har tenkt på det. Er bare redd for å få kjeft for å testa for tidlig #flinkpikesyndrom
Hahaha. Ja De som klarer å vente- all ære til de!Alle de der inne vet jo at vi tester oss før dag 16 tenker jeg da haha
ja all ære til dem. Da skal du ha bra tålmodighet assåHahaha. Ja De som klarer å vente- all ære til de!
Haha! Ja. Jeg er ikke i nærheten med å klare det engangja all ære til dem. Da skal du ha bra tålmodighet asså
Tenker at kanskje 200 gir fler og kanskje bedre egg så jeg hadde gått for det...Jeg fikk beskjed om at jeg plutselig skulle ta 200ml menopur i dag. Men så kontrabeskjed. Jeg kunne velge mellom 150 og 200. Det var justert til 200 pga antall egg ut fra blodprøven og vakt? Hva hadde dere valgt? Er jo forskjell på 7.000 kr og 12.000 kr i medisiner. Det er greit nok i seg selv, men jeg har gode verdier på prøvene ...
Hei! Så spennende. Jeg er ny her selv og venter på å få innkalling til forsamtale. Regner ikke med vi får det før mai eller noe så det er fremdeles lenge til, men det hjelper å lese litt her inne om andres erfaringer og dele noen tanker selv. Blir spennende å høre hvordan det går med dere! Del gjerne hvordan det gikk på forsamtale når dere har vært der Vi er litt bak dere i løypa så del gjerne hvordan prosessen deres har vært frem til nå også hvis du vil. Hvor lenge ventet dere på forsamtale hvilke prøver har dere tatt på forhånd ect.?Hei! Jeg er helt ny her inne. Skal på forsamtale i Porsgrunn denne uken her, og vi har valgt av div grunner å ikke dele forløpet med våre nærmeste. Jeg er av typen som helst vil stå på fjelltoppen å rope når store ting i livet skjer, så dette er jo litt utfordrende Tenkte derfor at det kanskje ville lette litt på trykket å lese og skrive litt her.
Vi har levert alle svar på alt av prøver vi har tatt, politiattest er på plass. Alt er egentlig veldig klart og tydelig når vi kommer dit.
Er spent på hvor fort vi setter i gang selve behandlingen.
Tusen takk, jeg skal dele med dere Vi ble henvist i slutten av august. Fikk brev om rett til utredning før 22.februar 2024. Satte oss på ringeliste sist onsdag, ringte de tilfeldig på mandag da jeg hadde spm ifht når man kan forvente forsamtale (hva betyr før 22.februar liksom?). De har jo egentlig ikke tlftid, men jeg ringte sentralbordet og hadde nok flaks da de satte meg over, og de svarte. Da sa hun plutselig «Åj, det er en ledig time her på torsdag!».Hei! Så spennende. Jeg er ny her selv og venter på å få innkalling til forsamtale. Regner ikke med vi får det før mai eller noe så det er fremdeles lenge til, men det hjelper å lese litt her inne om andres erfaringer og dele noen tanker selv. Blir spennende å høre hvordan det går med dere! Del gjerne hvordan det gikk på forsamtale når dere har vært der Vi er litt bak dere i løypa så del gjerne hvordan prosessen deres har vært frem til nå også hvis du vil. Hvor lenge ventet dere på forsamtale hvilke prøver har dere tatt på forhånd ect.?
Oi, så fint da! Det hjelper åpenbart å "mase" litt Det er jo samtidig litt rart for jeg vil anta at det er mange som står på ringeliste. Skal sette oss på ringeliste vi også når vi får brev fra dem. Hvor lang tid tok det fra dere ble henvist til dere fikk brev om rett til utredning innen 22. februar? Fikk dere info fra Porsgrunn om hvilke blodprøver og liknende dere måtte ta på forhånd?Tusen takk, jeg skal dele med dere Vi ble henvist i slutten av august. Fikk brev om rett til utredning før 22.februar 2024. Satte oss på ringeliste sist onsdag, ringte de tilfeldig på mandag da jeg hadde spm ifht når man kan forvente forsamtale (hva betyr før 22.februar liksom?). De har jo egentlig ikke tlftid, men jeg ringte sentralbordet og hadde nok flaks da de satte meg over, og de svarte. Da sa hun plutselig «Åj, det er en ledig time her på torsdag!».
Vi har levert politiattester, blodprøver på oss begge, sædprøve-analyse fra privat klinikk (utført forrige uke), bilde av oss, egenskjema vi fikk tilsendt per post.
Har vært prøvere i snart 5 år
Ringte ikke for å mase egentlig, bare for å få oversikt.Oi, så fint da! Det hjelper åpenbart å "mase" litt Det er jo samtidig litt rart for jeg vil anta at det er mange som står på ringeliste. Skal sette oss på ringeliste vi også når vi får brev fra dem. Hvor lang tid tok det fra dere ble henvist til dere fikk brev om rett til utredning innen 22. februar? Fikk dere info fra Porsgrunn om hvilke blodprøver og liknende dere måtte ta på forhånd?
Noen andre som er kjent med at medopur og fyremadel gir veldig mye slim. Jeg kan ikke fatte det. Jeg har egt mensen i 6 dager, nå varte den 5 dager. De dagene jeg egt skulle få restblod fikk jeg ikke. Jeg får veldig mye slim når jeg har eggløsning men det er jo altfor tidilig til nå siden mensen min sluttet for noen få dager siden.