P
Penguin
Guest
Den bør visstnok være 8-10 mm. Hvis egget blir befruktet vil det ikke feste seg hvis slimhinnen er for tynn. Ja det er litt nederlag hver gang mensen kommer, men håper jo at det kan gå med litt hjelp. Som du ser så hadde det vært fint hvis det blir så lite omfattende som mulig.Takk! Ja, får håpe det for deg også, jeg håper jo på så lite omfattende som mulig. Uttak og innsett virker veldig tøft, med alt det medfører!
Sædprøven fikk vi svar på under samtalen mens vi var der, ja. Ikke så mye detaljer da, bare "den var helt fin". Men, jeg antar at "helt fin" er sikkert bra i dagens samfunn hvor mange mangler svømmere.
Hva er en tykk "nok" livmorslimhinne? Må være sårt også å aldri få positiv test :/. Nei, uff, det er liksom pest eller kolera med dette ufrivillig barnløsgreiene, enten ikke blir gravid eller at ingenting sitter.
Vi har legetime neste uke for å bli henvist så vi gleder oss til at det endelig "skjer noe" forhåpentligvis Siden dere "bare" går på Letrozol er ikke det noe dere kunne fått via gynekolog eller måtte dere vente på time i Porsgrunn? Jeg tenkte å be fastlegen henvise til gyn samtidig og hadde håpet at gyn kunne starte oss på noe i påvente av time i Porsgrunn.