❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Hei. Noen som kan fortelle meg om ventetid i Porsgrunn?:happy: Vi fikk sendt vår søknad tidligere denne uken. Fikk da også vite at vi har mannlig faktor til uteblitt graviditet. Ingen barn fra tidligere. Prøvd aktivt i nesten to år. Nå som vi vet det, og søknad er sendt, er det en lettelse at den ballen endelig ruller riktig vei.:p:p

Vi søkte i begynnelsen av februar. Fått time til samtale i slutten av juni. De har sommerstengt i juli/august så antar at vi tidligst får starte opp i august. Føles veldig lenge å vente.
 
Kan hjemmeinseminasjon være en mulighet i ventetiden? Er i alle fall en på forumet her som lykkes på den måten. Samme årsak som dere.
Vi har prøvd det i et år før vi fikk hjelp, og også i venteperioder. Men føler ikke vi får det til. Men vi prøver såklart hver pp:smiley-angelic002
 
Vi søkte i begynnelsen av februar. Fått time til samtale i slutten av juni. De har sommerstengt i juli/august så antar at vi tidligst får starte opp i august. Føles veldig lenge å vente.

Vi søkte i august og fikk forsamtale i februar. Oppstart i april. Håpe det ikke blir så lang venting for dere :Heartred du kan be om å stå på ringeliste også, om dere har mulighet til å komme på kort varsel.

Tusen takk :Heartred Kanskje vi er heldige å få time til samtale før sommeren :p Føler det er mye venting om dagen. Det er liksom så store ting som skjer, men allikevel ikke i morgen eller om to uker, eller før påske :facepalm: Men i og med at det er fertilitetsklinikk og ikke en normal gyn.pol.klinikk, så regner jeg med at de ikke bare har spesialister på jobb én dag i uken?:D Får jeg spørre hvor dere ble henvist fra? Har det noe med saken å gjøre?

6 mndr til samtale virker så lenge, men det går jo fort, selv om det ikke virker sånn når man står foran ventetiden. Men nå er jo april rett rundt hjørne, Ønsker deg masse lykke til :Heartred
 
Noen som vet hvor lenge man må vente før man kan starte på ny stimulering etter avbrutt forsøk?
Helt knust her etter beskjed om at ingen egg var befruktet og å vente månedsvis igjen føles helt forferdelig :sad010
 
Noen som vet hvor lenge man må vente før man kan starte på ny stimulering etter avbrutt forsøk?
Helt knust her etter beskjed om at ingen egg var befruktet og å vente månedsvis igjen føles helt forferdelig :sad010

Jeg hadde 2 avbrutte forsøk i fjor. Da fikk jeg starte etter avbruddsblødning. Altså telte ca 21 dager eller noe fra første mens til jeg startet nedregulering igjen. Men jeg maste meg vel kanskje til det.
 
Jeg hadde 2 avbrutte forsøk i fjor. Da fikk jeg starte etter avbruddsblødning. Altså telte ca 21 dager eller noe fra første mens til jeg startet nedregulering igjen. Men jeg maste meg vel kanskje til det.
Jeg har allerede mast meg til det ene og det andre, så da skal jeg gjøre meg klar til kamp igjen :angelic:
Skader jo ikke å prøve iallefsll :angel11
 
Jeg har allerede mast meg til det ene og det andre, så da skal jeg gjøre meg klar til kamp igjen :angelic:
Skader jo ikke å prøve iallefsll :angel11
Jeg hadde 2 avbrutte forsøk i fjor. Da fikk jeg starte etter avbruddsblødning. Altså telte ca 21 dager eller noe fra første mens til jeg startet nedregulering igjen. Men jeg maste meg vel kanskje til det.


Vi også har lært fordelen med masing :happy: Samboer er veldig klar for å mase mer :D
 
Hei girls! Today is 11 dpi after 5days blasto inset. Official test day is on Friday. But yesterday/today I’m having a “småblødninger” can it be because of lutinus? Because I get it just after I use lutinus ‍♂️ Have done bloodtest so prg is 51.
 

Vedlegg

  • B2C6BEDD-E9BC-4217-A587-E58D1A9ADEE1.jpeg
    B2C6BEDD-E9BC-4217-A587-E58D1A9ADEE1.jpeg
    44,5 KB · Visninger: 84
Hei girls! Today is 11 dpi after 5days blasto inset. Official test day is on Friday. But yesterday/today I’m having a “småblødninger” can it be because of lutinus? Because I get it just after I use lutinus ‍♂️ Have done bloodtest so prg is 51.
Jeg hadde småblødninger 4 dager før jeg testet positivt i september da jeg ble gravid. Så det kan det veldig godt være. Krysser fingrene for det :smiley-angelic001 Mistet riktignok i uke 7, men jeg fikk beskjed fra Porsgrunn at blødninger på Lutinus er helt vanlig. :D
 
Hei! Sniker fra st Olavs her :) er det noen som vet noe om hvordan Porsgrunn gjør det ved innsett av blasto når eggløsning er på helg? Mener å ha lest noe at de da enten setter inn på dag 4/6?
 
Hei! Does anyone know, can you move your eskimos from Porsgrunn to another place? For example Oslo? super unhappy with Porsgrunn. Had bleeding from Monday, and they didn’t wanted to change lutinus to another progesteron.. 8dpi hcg was 30, prg 52. And 14dpi (yesterday) hcg 394, prg 46.. I told them that blood test shows that this progesteron is not working on me! and I got message from Porsgrunn to don’t use anymore lutinus at all :(
 
Hei! Er det noen som er oppdatert på hvordan det ligger an på avdelingen nå? De går vel ikke for ny nedstengning?
 
Er det noe som vet hva betyr «hab ab prøver>
What kind of bloodtest it is?

got message from Porsgrunn that for fet i will get another type of progesteron and that they would like me to take test for Hab Ab
 
Hei jenter! Gjør dere noe spesielt i ventetiden mellom forsøk? Trening/ikke trening? Spesielt kosthold for å øke sjangsene? Fotsone, akupunktur, massasje? Kosttilskudd?

Jeg prøver å spise sunt og holde en viss aktivitet. Er ikke så motivert til å bli så fit nå som vi håper på å få mage :wacky:. Prøver å ikke ta på vei om vekta går litt opp og ned mellom forsøk heller. Jeg er normalvektig, så sånn sett ikke noe biggy at det skjer heller. Men er jo ikke gøy å gjøre alt rett, og likevel føle seg oppblåst, kviser og uggen, (og ikke gravid) :grumpy:

Prøver å gjøre noe hyggelig med venner, kjæresten og familien Smile. Men tankene kommer jo likevel. Tips tas imot med takk :smiley-bounce012
 
Hei jenter! Gjør dere noe spesielt i ventetiden mellom forsøk? Trening/ikke trening? Spesielt kosthold for å øke sjangsene? Fotsone, akupunktur, massasje? Kosttilskudd?

Jeg prøver å spise sunt og holde en viss aktivitet. Er ikke så motivert til å bli så fit nå som vi håper på å få mage :wacky:. Prøver å ikke ta på vei om vekta går litt opp og ned mellom forsøk heller. Jeg er normalvektig, så sånn sett ikke noe biggy at det skjer heller. Men er jo ikke gøy å gjøre alt rett, og likevel føle seg oppblåst, kviser og uggen, (og ikke gravid) :grumpy:

Prøver å gjøre noe hyggelig med venner, kjæresten og familien Smile. Men tankene kommer jo likevel. Tips tas imot med takk :smiley-bounce012

Jeg prøver å leve som normalt! Tar gravid-kosttilskudd, det er liksom inkl. jern, folsyre osv. Er flink til å gå lange turer, jogger/trener styrke innimellom. Spiser relativt sunt, men unner meg både godis og alkohol i helgene!:joyful: Har prøvd å finne meg noen nye hobbyer i ventetiden - og har faktisk begynt å tegne. Gikk til innkjøp av en tegneblokk og noen gode blyanter. I starten fant jeg bilder på internett og tegnet etter så godt jeg klarte, nå begynner jeg faktisk å kunne tegne på frihånd, og har ALDRI kunnet tegne annet enn strekmenn før! Så kan anbefales! Liker også podcast+puslespill-kombinasjonen!:rolleyes: Kanskje ikke helt sånne tips du ville ha, men!:hilarious:
 
Jeg prøver å leve som normalt! Tar gravid-kosttilskudd, det er liksom inkl. jern, folsyre osv. Er flink til å gå lange turer, jogger/trener styrke innimellom. Spiser relativt sunt, men unner meg både godis og alkohol i helgene!:joyful: Har prøvd å finne meg noen nye hobbyer i ventetiden - og har faktisk begynt å tegne. Gikk til innkjøp av en tegneblokk og noen gode blyanter. I starten fant jeg bilder på internett og tegnet etter så godt jeg klarte, nå begynner jeg faktisk å kunne tegne på frihånd, og har ALDRI kunnet tegne annet enn strekmenn før! Så kan anbefales! Liker også podcast+puslespill-kombinasjonen!:rolleyes: Kanskje ikke helt sånne tips du ville ha, men!:hilarious:


Tar imot alle tips :angelic: lurt å finne på litt. Jeg pleier å trene styrke, men nå er treningssenteret stengt. Jeg gjør litt zumba hjemme. Går mye tur og begynt å sykle litt nå som våren har kommet :happy:
Kjøpt inn mitt første strikkeprosjekt som jeg skal ha med på hyttetur i påska. Mamma kan, så hun får lære meg ;)

tar også folsyre, d-vitamin og, kombinert collagentilskudd og omega 3 og kortison mest pga leddgikten.

Unner meg også et glass eller to alkohol inni mellom. Hva gjør du med kaffe? Kutter helt ut?
 
Back
Topp