❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Håper forsøket går bra! 7-8 egg er vel kjempe bra? Kvalitet over kvantitet :)

Ja, synes ikke 8 var så mange. Men har visst mange små på lur som også kan komme sier han. Så vi får se på mandag. Skulle ikke hente ut eggløsningsprøyta før da, så tror ikke de helt har bestemt seg :cool:. Har merket det i eggstokkene fra dag 2, så godt det i det minste var egg der. Vi vet jo ikke om det er egg i eggposene heller da, men vi får bare håpe :angelic:

Last edited:
7-8 egg som holder på å modne seg. Ny ultralyd mandag, men virket som de siktet mot totalfrys fordi de fryktet overstimulering. Jeg har en AMH på 48 :blackeye:. Sist ble det ett egg og avbrutt og må vente 3 måneder i mellom og så går det mot totalfrys. Da må eggene overleve til blastocyste og så overleve opptiningen. Er litt redd det ikke skal gå så bra :facepalm:

Nei.. ! Hvorfor konkluderer de med det allerede?! Forstår ikke kriteriene for innsett/totalfrys :wideyed: hva begrunner de det med? Hadde du mange litt mindre eggposer..?
7-8 eggposer høres ikke ut som overstimulering i seg selv..
Krysser fingra for mandag..!

edit: Og så var det noe med å lese resten av tråden :facepalm: ser du har mange mindre på lur som du skriver. Kan jeg spørre hvem av legene som konkluderte med totalfrys pga overstimulering?

Var på UL selv i går, hadde 6 eggposer på 17mm, og 4-5 på 14 ish. Han telte ikke så veldig nøye over de mindre. Uttak mandag.

Last edited:
Nei.. ! Hvorfor konkluderer de med det allerede?! Forstår ikke kriteriene for innsett/totalfrys :wideyed: hva begrunner de det med? Hadde du mange litt mindre eggposer..?

edit: Og så var det noe med å lese resten av tråden :facepalm: ser du har mange mindre på lur som du skriver. Kan jeg spørre hvem av legene som konkluderte med totalfrys pga overstimulering?

Var på UL selv i går, hadde 6 eggposer på 17mm, og 4-5 på 14 ish. Han telte ikke så veldig nøye over de mindre. Uttak mandag.

Så rart at det kan være så forskjell. Husker ikke hva han heter, mannlig eldre herremann :angelic:. Tror det er han som har vært der lengst, og da med masse erfaring. Men jeg har høy AMH på 48, og hadde store eggstokker allerede. Så de har sikkert en grunn :sorry:
Blir spennende å se hvor mange du får ut denne runden og når det blir innsett på deg :):smiley-angelic001

Last edited:

Så rart at det kan være så forskjell. Husker ikke hva han heter, mannlig eldre herremann :angelic:. Tror det er han som har vært der lengst, og da med masse erfaring. Men jeg har høy AMH på 48, og hadde store eggstokker allerede. Så de har sikkert en grunn :sorry:
Blir spennende å se hvor mange du får ut denne runden og når det blir innsett på deg :):smiley-angelic001

Blir gøy å høre hvor mange du får ut denne runden:angelic:. Jeg forbereder meg på beskjed om fryseforsøk, og skal heller bli glad om litt mindre medisin har gjort situasjonen annerledes. Ikke time før i totiden :nailbiting: uttak onsdag her.

30 eggposer som kan bli modne til torsdag :nailbiting: Får bare håpe det er noen som kan fryses og kan tas opp om et par måneder. Må visst vente, og blir blodfortynnende i 20 dager fra uttak dagen. Sprøytelivet :banghead:

Last edited:
30 eggposer som kan bli modne til tirsdag :nailbiting: Får bare håpe det er noen som kan fryses og kan tas opp om et par måneder. Må visst vente, og blir blodfortynnende i 20 dager fra uttak dagen. Sprøytelivet :banghead:
Oj, det var litt av en utvikling!! Det må jo bare bli flere gode til frysing :woot:

30 eggposer som kan bli modne til torsdag :nailbiting: Får bare håpe det er noen som kan fryses og kan tas opp om et par måneder. Må visst vente, og blir blodfortynnende i 20 dager fra uttak dagen. Sprøytelivet :banghead:

Oioi..! Det var litt av en utvikling :woot: håper det blir mange gode egg denne gangen for deg..!

Hvordan gikk det for deg? :)

Uttaket gikk så bra..! Var helt tullete engstelig for store smerter (Google er the devil) , og fikk ut 9 egg.
De ringer meg etter 12:00 i dag.. så har mobilen i hånda nå frem til de ringer :hilarious: krysser fingra for at noen er fine

Uttaket gikk så bra..! Var helt tullete engstelig for store smerter (Google er the devil) , og fikk ut 9 egg.
De ringer meg etter 12:00 i dag.. så har mobilen i hånda nå frem til de ringer :hilarious: krysser fingra for at noen er fine

Wow! Så godt å høre :shy:. Håper du får mange fine og at at dette kan bli en baby :dummy:

Vårt lille egg, ble befruktet, men delte seg ikke riktig sist. Håper selvfølgelig på bedre fangst og gullegget denne gangen :banghead:. Men den er så sår denne prosessen. Så mye vi må gjennom :blackeye:

Håper virkelig det går bedre for deg denne gangen :Heartred ja.. hadde man bare hatt garantier for at det ville gå. Krysser fingra for deg videre Ønskebarn :love2

Er det noen som vet hvilke uker Porsgrunn har sommerferiestengt?

Back
Topp