Er det noen som snart er i gang igjen? Merker stikking fra ca 2 uker siden. Vet ikke helt når eggløsning var, men regner med den kommer i løpet av uka
. Håper at eggløsninga treffer på rett dag i forhold til et 5 dagers egg, og at vi får satt inn i juni. Samboeren er dritt lei ordene "mensen", "stikking", "eggløsning" og føler det har gått på repeat i 2 år
Jeg har vært plaga med cyster både før stimulering og under. Og nå hadde jeg blitt mildt overstimulert ved sist uttak. Frysefoesøk når vi skal i gang nå
Tror nok menn ikke kjenner det på kroppen, og derfor ikke føler det like sterkt, verken fysisk eller emosjonelt
. Han forteller mye om pollen, når han merke den på kroppen, og er heller ikke "happy" med jobb. Men jeg ville aldri ha sagt noe om det til han. Sånn er det, og livet er ikke alltid rosenrødt heletiden
.
Han er jo en fyr som står i prosesser sammen med meg, men merker jeg er litt lei av å snakke om ting med han, selv om dette er vår prosess. Når han svarer med at han ei lei av at det handler om mensen og Eggløsning.
svart tidligere at, ja, hva tror du ikke jeg er? Drittlei at mensen kommer hver måned, vondt gjør det også. Drittlei av å leve livet etter når man skal stimuleres. Og ikke kunne planlegge juleferien, påsken og sommeren. Men vi jenter har liksom ikke et valg, vi kjenner det jo på hele kroppen
Flere som har det sånn?