Ønskebarn <3
Flørter med forumet
Ja, det ble dag 2 Man analyserer seg jo ihjel over ting man ellers aldri har tenkt over Ja, veldig spennende! Satt første dose i går Gikk veldig fint. UL på mandag allerede! Så krysser fingrene for at jeg responderer bra på hormonene slik at uttak og kanskje innsett skjer til uken
Har dere noen erfaringer på hva som er best av innsett dag 2 vs. dag 5? Dem sier jo at sjansen for å bli gravid er 50 % ved innsett av blastocyst (dag 5), men at det er ingen garanti for en evt SA. Syns det er fascinerende at andre land er så mye lenger enn Norge, og som får kvalitetssjekket blastocyst vedr feil for å redusere risiko for SA Men det har kanskje noe med bioteknologiloven å gjøre. Misforstå meg rett, jeg er takknemlig og overlykkelig over at det finnes så god hjelp å få her hjemme, altså, om det være seg innsett på dag 2 eller 5
Ikke kommet til innsett enda. Første forsøk ble avbrutt, for lite stimulering og for få egg. Bare ett lite som befruktet seg, men ikke delte seg rett.
Sist forsøk fikk jeg 21 egg ut. Der 13 ble befruktet og 6 overlevde til blastocyste. Jeg ble overstimulert, så måtte fryse alt. Håper på innsett av en av blastoen mine nå. I gang med 3 dag av letrozol i naturlig syklus.
Tror de gjør det beste ut fra hver syklus med de eggene de får ut. Pluss at de må tenkte på hva som også er best for deg og kroppen . Lykke til!