❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Ja, det ble dag 2 :joyful: Man analyserer seg jo ihjel over ting man ellers aldri har tenkt over :facepalm: Ja, veldig spennende! Satt første dose i går :nailbiting: Gikk veldig fint. UL på mandag allerede! Så krysser fingrene for at jeg responderer bra på hormonene slik at uttak og kanskje innsett skjer til uken :happy:

Har dere noen erfaringer på hva som er best av innsett dag 2 vs. dag 5? Dem sier jo at sjansen for å bli gravid er 50 % ved innsett av blastocyst (dag 5), men at det er ingen garanti for en evt SA. Syns det er fascinerende at andre land er så mye lenger enn Norge, og som får kvalitetssjekket blastocyst vedr feil for å redusere risiko for SA :rolleyes: Men det har kanskje noe med bioteknologiloven å gjøre. Misforstå meg rett, jeg er takknemlig og overlykkelig over at det finnes så god hjelp å få her hjemme, altså, om det være seg innsett på dag 2 eller 5 :love017

Ikke kommet til innsett enda. Første forsøk ble avbrutt, for lite stimulering og for få egg. Bare ett lite som befruktet seg, men ikke delte seg rett.
Sist forsøk fikk jeg 21 egg ut. Der 13 ble befruktet og 6 overlevde til blastocyste. Jeg ble overstimulert, så måtte fryse alt. Håper på innsett av en av blastoen mine nå. I gang med 3 dag av letrozol i naturlig syklus. :shy:

Tror de gjør det beste ut fra hver syklus med de eggene de får ut. Pluss at de må tenkte på hva som også er best for deg og kroppen :angelic:. Lykke til!
 
Ikke kommet til innsett enda. Første forsøk ble avbrutt, for lite stimulering og for få egg. Bare ett lite som befruktet seg, men ikke delte seg rett.
Sist forsøk fikk jeg 21 egg ut. Der 13 ble befruktet og 6 overlevde til blastocyste. Jeg ble overstimulert, så måtte fryse alt. Håper på innsett av en av blastoen mine nå. I gang med 3 dag av letrozol i naturlig syklus. :shy:

Tror de gjør det beste ut fra hver syklus med de eggene de får ut. Pluss at de må tenkte på hva som også er best for deg og kroppen :angelic:. Lykke til!

Du har sikkert svart på dette før. Men det første forsøket du hadde som ble avbrutt, det telte ikke som et forsøk ikke sant? Eller hvordan er det igjen?

Masse lykke til med innsett denne syklusen!! :D
 
Ikke kommet til innsett enda. Første forsøk ble avbrutt, for lite stimulering og for få egg. Bare ett lite som befruktet seg, men ikke delte seg rett.
Sist forsøk fikk jeg 21 egg ut. Der 13 ble befruktet og 6 overlevde til blastocyste. Jeg ble overstimulert, så måtte fryse alt. Håper på innsett av en av blastoen mine nå. I gang med 3 dag av letrozol i naturlig syklus. :shy:

Tror de gjør det beste ut fra hver syklus med de eggene de får ut. Pluss at de må tenkte på hva som også er best for deg og kroppen :angelic:. Lykke til!

Takk! Så leit å høre at du ble overstimulert, men bra du fikk fryst ned hele 6 egg :happy: Hvor lenge må du vente med å få satt inn? En syklus? Hvordan opplevde du egguttak? Jeg gruer meg fælt til det, så jeg tror jeg må be om bra med morfin og smertestillende :nailbiting:
 
Takk! Så leit å høre at du ble overstimulert, men bra du fikk fryst ned hele 6 egg :happy: Hvor lenge må du vente med å få satt inn? En syklus? Hvordan opplevde du egguttak? Jeg gruer meg fælt til det, så jeg tror jeg må be om bra med morfin og smertestillende :nailbiting:

Første uttak med det ene egget gikk greit. Men hadde en cyste de tok hull på under uttak. Den kjente jeg :banghead:. Så 4 poser og en cyste.

Andre uttaket var rett og slett sykt vondt. 30 poser og 21 egg ut. Måtte få dobbel dose smertestillende og fikk også påfyll av morfin under uttak. Men jeg var jo full av egg og eggstokkene var veldig store :blackeye:

Måtte ha bortfallblødning og en ventemåned. Så hadde uttaket i april, og blir innsett forhåpentligvis nå i juni :angelic:
 
Første uttak med det ene egget gikk greit. Men hadde en cyste de tok hull på under uttak. Den kjente jeg :banghead:. Så 4 poser og en cyste.

Andre uttaket var rett og slett sykt vondt. 30 poser og 21 egg ut. Måtte få dobbel dose smertestillende og fikk også påfyll av morfin under uttak. Men jeg var jo full av egg og eggstokkene var veldig store :blackeye:

Måtte ha bortfallblødning og en ventemåned. Så hadde uttaket i april, og blir innsett forhåpentligvis nå i juni :angelic:

Å, hjelpes :( Uff, ja, håper jeg får nok smertestillende og kommer unna med det, for det egguttaket gruer jeg meg skikkelig til :nailbiting: Krysser fingrene for at du får et vellykket innsett nå i juni! Masse lykke til :happy:
 
Venter på oppstart av frys, blir mest sannsynlig i august :) Søsken, har en blasto.
 
Hei jenter. I gang med fryseforsøk. Tatt letrozol i 4 dager nå. Bare i morgen igjen, da blir det også menopur 75, også blir det ultralyd og menopur 75 på fredag. Merker at jeg er ganske spent på eggløsningen kommet på rett dag :banghead:. Hvordan er det med blastocyster? Skal de settes inn 5 dager etter positiv eggløsningstest, eller 5 dager etter eggløsning har vært? :arghh:. Er det noen som nylig har satt inn?
 
Da blir det innsett av blasto i august ❤️
Første forsøk på søsken
 
Så bra! Hvor lang tid tok det fra du meldte inn at du ønsket søskenforsøk til du får satt inn? Har de noen kriterier i forhold til oppstart? Vi tenker søskenforsøk etter nyttår

Meldte inn forrige uke. Innsett over sommeren pga sommerstengt. Ingen kriterier utenom ammeslutt.
 
Da fikk jeg endelig svaret fra Porsgrunn, det ble eggløsningssprøyte i kveld, eggløsning blir da onsdag og innsett på mandag :happy:. Endelig så kommer vi et steg nærmere. Fryseforsøk av en av blastoene våre :shy:
 
Da fikk jeg endelig svaret fra Porsgrunn, det ble eggløsningssprøyte i kveld, eggløsning blir da onsdag og innsett på mandag :happy:. Endelig så kommer vi et steg nærmere. Fryseforsøk av en av blastoene våre :shy:

Lykke til :)

Har dere hatt mange innsett?
 
Innsett her blir uke 33-34 :)
 
Aldri hatt innsett før :angelic:. Så dette blir spennende. Første ble avbrutt, bare ett egg ut, som ikke ble til noe. Sist forsøk ble totalfrys pga mild overstimulering, 21 egg ut og 6 blast på frys :angelic:. Så nå skal vi sette inn ett av disse :shy:

Spennende :)
 
Back
Topp