Hei. Noen som kan fortelle meg om ventetid i Porsgrunn?Vi fikk sendt vår søknad tidligere denne uken. Fikk da også vite at vi har mannlig faktor til uteblitt graviditet. Ingen barn fra tidligere. Prøvd aktivt i nesten to år. Nå som vi vet det, og søknad er sendt, er det en lettelse at den ballen endelig ruller riktig vei.
![]()
Vi søkte i begynnelsen av februar. Fått time til samtale i slutten av juni. De har sommerstengt i juli/august så antar at vi tidligst får starte opp i august. Føles veldig lenge å vente.
Vi fikk sendt vår søknad tidligere denne uken. Fikk da også vite at vi har mannlig faktor til uteblitt graviditet. Ingen barn fra tidligere. Prøvd aktivt i nesten to år. Nå som vi vet det, og søknad er sendt, er det en lettelse at den ballen endelig ruller riktig vei.
du kan be om å stå på ringeliste også, om dere har mulighet til å komme på kort varsel.
Men i og med at det er fertilitetsklinikk og ikke en normal gyn.pol.klinikk, så regner jeg med at de ikke bare har spesialister på jobb én dag i uken?

Mistet riktignok i uke 7, men jeg fikk beskjed fra Porsgrunn at blødninger på Lutinus er helt vanlig.
. Prøver å ikke ta på vei om vekta går litt opp og ned mellom forsøk heller. Jeg er normalvektig, så sånn sett ikke noe biggy at det skjer heller. Men er jo ikke gøy å gjøre alt rett, og likevel føle seg oppblåst, kviser og uggen, (og ikke gravid) 
. Men tankene kommer jo likevel. Tips tas imot med takk 
Har prøvd å finne meg noen nye hobbyer i ventetiden - og har faktisk begynt å tegne. Gikk til innkjøp av en tegneblokk og noen gode blyanter. I starten fant jeg bilder på internett og tegnet etter så godt jeg klarte, nå begynner jeg faktisk å kunne tegne på frihånd, og har ALDRI kunnet tegne annet enn strekmenn før! Så kan anbefales! Liker også podcast+puslespill-kombinasjonen!