❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Jeg fikk brev fra Porsgrunn i dag om at jeg har forhøyet prolaktin og at jeg må ta flere prøver hos fastlege og eventuelt følge dette opp. Jeg har hatt mistanke om dette lenge, for jeg har melk i brystene noen ganger i syklus uten at jeg noen gang har vært gravid.

Noen som har erfaring med forhøyet prolaktin?

Hei dere. Jeg har gått på lutinus i 5 dager nå og har kramper I livmoren. Dette er jo en av de vanlige bivirkningene, men kan der ødelegge eggets mulighet for å feste seg? Har satt inn i dag. Skal spørre klinikken men de er jo stengt nå

Hadde det akkurat sånn jeg også, sendte meld å det var normalt. Og jeg ble gravid:)

Ettersom Porsgrunn har stengt i helgene, Hvilken dager burde man ikke få eggløsning på?
skal igang med kort protokoll men må betale for det selv ettersom vi har felles barn, livredd for å bruke masse penger på avbrutte forsøk :(

Ettersom Porsgrunn har stengt i helgene, Hvilken dager burde man ikke få eggløsning på?
skal igang med kort protokoll men må betale for det selv ettersom vi har felles barn, livredd for å bruke masse penger på avbrutte forsøk :(

Kan jeg spørre hva forsøk koster når dere ikke får det dekket?

Masse lykke til med forsøket! Det er vel mulig å gi medisiner som hindrer at eggløsningen skjer i helgen?

Masse lykke til med forsøket! Det er vel mulig å gi medisiner som hindrer at eggløsningen skjer i helgen?
Ved kort protokoll så setter de eggløsningsprøyten slik at det blir uttak en dag de har åpent. Ved fryseforsøk er det litt mer risk.Jeg har også betalt forsøk gjennom Porsgrunn denne gangen, er sjelden de tilbyr dette fikk vi beskjed om.

Når pleie de å ringe ,hvis embryo ikke overleve? Har innsett imorgen etter kl 12 super stressed that they will call tommorow on our way to Porsgrunn :(

Last edited:
Oi. Har dere to barn fra før sa, eller?
Ja vi har to barn sammen som vi har fått uten hjelp, men jeg opplevde exu oktober 20 og da ble begge egglederne operert bort så har ikke mulighet til å få barn naturlig lengre

Det koster ca det sammen som om vi hadde gjort det på en privatklinikk, men er ingen pakkepriser og de er jo heller ikke åpent i helgene.. men vi bor i nabobyen så derfor vi ønsker å slippe reiseveien.

og tusen takk :Heartpink

Det koster ca det sammen som om vi hadde gjort det på en privatklinikk, men er ingen pakkepriser og de er jo heller ikke åpent i helgene.. men vi bor i nabobyen så derfor vi ønsker å slippe reiseveien.

og tusen takk :Heartpink

Jeg skjønner, takk for svar :)

Håper forsøket deres går bra og at det ikke krasjer med helg!

Setter de bare inn blasto i Porsgrunn? Eller også 2-dagers? hvilken dag bør IKKE uttak havne på?

Back
Topp