Helt enig!Det er jo sant, bruker uansett ikke eggledere til noe ved ivf, men er litt ok å vite hva som evt gjør at en ikke får det til på egenhånd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt enig!Det er jo sant, bruker uansett ikke eggledere til noe ved ivf, men er litt ok å vite hva som evt gjør at en ikke får det til på egenhånd
Jeg venter på oppstart IVF og har stresset livet av meg for å komme på BMI på 32. Er vel så og si i rute men venta kan jo plutselig skille 1-2 kg over natta og er så redd den skal sprette oppover rundt egguttak. Så bare det jeg stresser litt over - om man blir veid den dagen. Skal starte stimulering om 2 uker.De vil vite vekt så hvis du ikke vet vekten din så kanskje? De vil nok vite BMI, at den ikke er for lav eller for høy
Jeg venter på oppstart IVF og har stresset livet av meg for å komme på BMI på 32. Er vel så og si i rute men venta kan jo plutselig skille 1-2 kg over natta og er så redd den skal sprette oppover rundt egguttak. Så bare det jeg stresser litt over - om man blir veid den dagen. Skal starte stimulering om 2 uker.
Da melder jeg meg offisielt inn
Vi var på forsamtale i dag, og skal gå på Letrozol for å styre syklus. Har fått resepter på alt allerede, Letrozol, menopur, fyremadel og lutinus.
Lavdose kort protokoll.
Tenker det blir oppstart rett over påske
Så deilig! Venter på mine papirer i posten! Ble avbrutt det første forsøket pga kun ett egg ut, som da ikke delte seg riktig, så nå venter jeg bare på at ennå en mens skal komme. Ventetid er vanskelig
Ventetid er vanskelig ja.. et tomt øde landskap. Åh.. kun ett egg ja, det er kjipt. Godt det ble et avbrutt forsøk da.
Venter på mens jeg også etter MA, håper ikke det drøyer noe veldig.
edit:
Bladde meg litt bakover i tråden å så at du gikk på samme medisiner som jeg har fått utskrevet. Mannlig faktor her og. Har du noe høy AMH verdi? Siden de var redd for overstimulering hos deg.
Min er på 54, og ligger i grenseland til pco.
Gikk stimuleringen fint mht bivirkninger?
Jeg er 32 år og har en AMH på 48. Gikk veldig fint med stimuleringa, men fallgruva er jo nettopp at stimuleringa ikke holdt på meg. 3 tomme eggposer, hvor den siste største var det egg i . Er vel ofte sånn at første runde er testrunde. Så håper de har lært noe og at vi får det bedre til neste gang. Når starter du på stimuleringa?
Ja, det skal vel en grei dose flaks til å finne rett medisinering og dosering på første forsøk. Håpe det blir grodd frem mange fler og fine egg neste gang
Jeg starter med Letrozol når mens er kommet, aner ikke når den vil dukke opp nå etter MA. Om kroppen finner syklus igjen, så om et par uker kanskje. Stimulering med injeksjoner blir over påske. Men det er så digg å ha et tidsperspektiv å forholde seg til! Slippe kontrollen og senke stressnivået noen hakk, for nå.
Det skjønner jeg. Ser at du har barn fra før, og at det med ny mann nå er grunnen til at dere går gjennom prøverør . Her er det første skatt som prøves på. Og jeg har leddgikt, så tenker vel at det kanskje blir med en skatt for oss.
Vet dere hvor jeg kan finne oversikt over egenandelene for kontroller, UL, uttak og innsett?
Vet dere hvor jeg kan finne oversikt over egenandelene for kontroller, UL, uttak og innsett?
Jeg har betalt 375 per gang for alle de tre
Ja, uttak og UL forrige uke og innsett denne uken. Samboeren betalte for uttaket så det ble litt mer da han måtte betale for seg selv og
Hei, sorry for English, just feel more comfortable..
I’m on dAy 3 with Menopur, did I understood correctly that since Menopur is mixed, you don’t need to keep it in the fridge?
Menopur and fyremadel injections do you need to do at the same side, Or different? Had consultation about medicine in October and for some reasons we had to delay our start with ivf for almost half year..
Thank you for answers in advance.