❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Andre her som en anelse sprøyteskrekk . Hvordan gikk/ går det p sette sprøyter på seg selv .

Andre her som en anelse sprøyteskrekk . Hvordan gikk/ går det p sette sprøyter på seg selv .

Første var ubehagelig, nå er det som å pusse tenna. Utrolig hva man får til når grunnen til det er som den er. Samme med blodprøver også.

Første var ubehagelig, nå er det som å pusse tenna. Utrolig hva man får til når grunnen til det er som den er. Samme med blodprøver også.

Hahaha, off, jeg dauer!!! Akkurat slik er det.
Og jeg hadde skikkelig sprøyteskrekk når jeg startet. Nå gleder jeg meg :p

:):) Oppdaterer du meg, Avocado? ;) Herlig å nå rugestadiet! :rolleyes:
Fantastisk opplevelse i dag, selv om ikke helt smertefri... :oops: Og tung i hue nå - kanskje emosjoner som synker inn... Nå er det å vente, å ikke stresse, å være snill mot seg selv... :love7:Heartblue:Heartpink:love7

:):) Oppdaterer du meg, Avocado? ;) Herlig å nå rugestadiet! :rolleyes:
Fantastisk opplevelse i dag, selv om ikke helt smertefri... :oops: Og tung i hue nå - kanskje emosjoner som synker inn... Nå er det å vente, å ikke stresse, å være snill mot seg selv... :love7:Heartblue:Heartpink:love7

Done :)

Huff, slokna på sofaen og våkna etter noen timer! :eek: Tror de emosjonene begynner å synke inn... :oops::woot: Skal ta Lutinus 3 ganger daglig og tror at min kropp begynner å huske alle bivirkningene fra før, alt! :yuck:

uttak i går... de fikk ut 8 egg.. så nå er det å vente på den nervepirrende telefonen om de var modne nok og blitt befruktet.. håper på 2 hvertfall.(pleier de siste rundene ikke få så mange befruktet)..dobbel sjanse. siden dette er siste forsøk... ringe alt mellom 12 og halv 4..mye å gjøre i dag sa de...
nå skal jeg snart gå en lang tur.....få tida til å gå litt... håper min neste oppdatering er i morgen med at jeg er ruger :)
fått time i morgen ettermiddag til innsett om det blir det.. (håper)

uttak i går... de fikk ut 8 egg.. så nå er det å vente på den nervepirrende telefonen om de var modne nok og blitt befruktet.. håper på 2 hvertfall.(pleier de siste rundene ikke få så mange befruktet)..dobbel sjanse. siden dette er siste forsøk... ringe alt mellom 12 og halv 4..mye å gjøre i dag sa de...
nå skal jeg snart gå en lang tur.....få tida til å gå litt... håper min neste oppdatering er i morgen med at jeg er ruger :)
fått time i morgen ettermiddag til innsett om det blir det.. (håper)

Krysser fingrene for dere!

Dere som har gått på menopur hvor mange dager har dere gått på det før evt uttak ?

Det ble 9 dager for meg (men jeg gikk også på Gonal-f da)

Nå har jeg mailet med Porsgrunn, og fått bekreftet det jeg allerede har regnet meg frem til ;)
Spraystart 18. mai og antatt uttak i uke 25.
16 dager til start .D

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp