M
MammaForAndreGang
Guest
Ja, sant det! TakkDu må ha full blære, altså ikke tisse rett før
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, sant det! TakkDu må ha full blære, altså ikke tisse rett før
Andre her som en anelse sprøyteskrekk . Hvordan gikk/ går det p sette sprøyter på seg selv .
Første var ubehagelig, nå er det som å pusse tenna. Utrolig hva man får til når grunnen til det er som den er. Samme med blodprøver også.
Så godt å høre.. [emoji3][emoji3]Hahaha, off, jeg dauer!!! Akkurat slik er det.
Og jeg hadde skikkelig sprøyteskrekk når jeg startet. Nå gleder jeg meg
Ruger!
Så spennendeRuger! [emoji813]bigred
Oppdaterer du meg, Avocado? Herlig å nå rugestadiet!Herlig
Oppdaterer du meg, Avocado? Herlig å nå rugestadiet!
Fantastisk opplevelse i dag, selv om ikke helt smertefri... Og tung i hue nå - kanskje emosjoner som synker inn... Nå er det å vente, å ikke stresse, å være snill mot seg selv...
uttak i går... de fikk ut 8 egg.. så nå er det å vente på den nervepirrende telefonen om de var modne nok og blitt befruktet.. håper på 2 hvertfall.(pleier de siste rundene ikke få så mange befruktet)..dobbel sjanse. siden dette er siste forsøk... ringe alt mellom 12 og halv 4..mye å gjøre i dag sa de...
nå skal jeg snart gå en lang tur.....få tida til å gå litt... håper min neste oppdatering er i morgen med at jeg er ruger
fått time i morgen ettermiddag til innsett om det blir det.. (håper)
Dere som har gått på menopur hvor mange dager har dere gått på det før evt uttak ?
Dere som har gått på menopur hvor mange dager har dere gått på det før evt uttak ?
Det ble 9 dager for meg (men jeg gikk også på Gonal-f da)