❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Takk :) Prøver så godt jeg kan å begrense stress... :oops::oops:

ja man blir jo automatisk stresset i denne situasjonen man er i..men tenkte sånn utenom prossessen!
jeg har alltid vært nervøs og litt stresset under forsøkene pga usikkerhet, nervøsitet, spenning,håp+++

da blir det uttak på meg på mandag! de hadde visst ikke helligdag i porsgrunn..ble litt paff..regnet ikke så raskt inn..
lov å håpe på et bra resultat da.. var noen eggposer som var ca rundt 10mm og under og 3-4 stk mellom 14-18mm
tvi tvi til oss....

da blir det uttak på meg på mandag! de hadde visst ikke helligdag i porsgrunn..ble litt paff..regnet ikke så raskt inn..
lov å håpe på et bra resultat da.. var noen eggposer som var ca rundt 10mm og under og 3-4 stk mellom 14-18mm
tvi tvi til oss....

Tvitvi til dere ja! Håper på flere gode egg :)

tvi tvi til oss....
Lykke til :)

Noen her som har kjørt første forsøk privat også forsatt i Porsgrunn? Er det da like grundige undersøkelse og samtale i forkant da? Eller "slipper en lettere unna" når en har gjort det før?

ja man blir jo automatisk stresset i denne situasjonen man er i..men tenkte sånn utenom prossessen!
jeg har alltid vært nervøs og litt stresset under forsøkene pga usikkerhet, nervøsitet, spenning,håp+++

Samme her, pluss at jeg reagerer med magesmerter... :sorry::sour: Har hatt nok stress i hverdagen i tillegg, så håper jeg bare klarer å forbli rolig...
tvi tvi til oss....
Skrev her for en stund siden at de sa i Porsgrunn at de har åpent alle røde dager i mai :gen014 Masse lykke til! Innsett her samme dagen! :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001 Veldig nervøs nå... :woot::nailbiting:

I midt i all legginga av frøkna og middagen så gikk klokka altfor for fort og vips så glemte jeg synarela og tok den 50 min forsent . Er det kriiiise ?
Alarmen er nå stilt på neste dose [emoji85]

I midt i all legginga av frøkna og middagen så gikk klokka altfor for fort og vips så glemte jeg synarela og tok den 50 min forsent . Er det kriiiise ?
Det går nok fint[emoji4] + /- 1 time er ikke katastrofe [emoji4]

Noen her som har kjørt første forsøk privat også forsatt i Porsgrunn? Er det da like grundige undersøkelse og samtale i forkant da? Eller "slipper en lettere unna" når en har gjort det før?
Vi hadde privat på Fertilitetssenteret i Oslo først! Samtalen i Porsgrunn var den samme, men det var da fordi de ønsket å bli kjent med oss. Slapp alle blodprøvene på nytt, så lenge vi fikk originalen fra Fürst sendt Porsgrunn, men jeg måtte ha en gyn undersøkelse igjen da.. :)

Går helt bra ☺ jeg tok den to timer forskjell en gang..ikke betydning

Samme her, pluss at jeg reagerer med magesmerter... :sorry::sour: Har hatt nok stress i hverdagen i tillegg, så håper jeg bare klarer å forbli rolig...

Skrev her for en stund siden at de sa i Porsgrunn at de har åpent alle røde dager i mai :gen014 Masse lykke til! Innsett her samme dagen! :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001 Veldig nervøs nå... :woot::nailbiting:
Masse lykke til på mandag snart ruge du..

Jeg gjorde det :) Måtte på forsamtale i Porsgrunn, men fikk starte på medisiner rett etter. Mannen måtte levere ny sædprøve for test men jeg trengte ikke noe nytt :)

Ingenting å si :) sykepleier så at det bare var sånn ca ;)

Er det noe jeg burde være forberedt på ifm. innsettet?
Det er forresten ganske utrolig at i morgen er det nøyaktig 1,5 år siden vi har begynt å prøve å få nummer to (etter 2-års pause da)... :oops:

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp