Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fyy fader! Nok et avbrutt forsøk Nå er jeg så dritt lei! Hvis vi skulle satt inn 2 eller 3 dagers egg så havner det i helgen, og hvis vi skal ta opp fra frys for og sette inn så skal det egentlig tas opp i helgen. Så da ble det avbrutt. Igjen !!
Jeg prøvde akupunktur og fruktus feminaKan jeg forresten gjøre noe for at eskimo kan feste seg på best mulig måte (et spørsmål av de dumme... )?... Eller er det "bare" å leve så vanlig som mulig?
Ånei sender deg en stor klem [emoji173][emoji173]Fyy fader! Nok et avbrutt forsøk Nå er jeg så dritt lei! Hvis vi skulle satt inn 2 eller 3 dagers egg så havner det i helgen, og hvis vi skal ta opp fra frys for og sette inn så skal det egentlig tas opp i helgen. Så da ble det avbrutt. Igjen !!
Å nei .... noe så teit . Stor klemFyy fader! Nok et avbrutt forsøk Nå er jeg så dritt lei! Hvis vi skulle satt inn 2 eller 3 dagers egg så havner det i helgen, og hvis vi skal ta opp fra frys for og sette inn så skal det egentlig tas opp i helgen. Så da ble det avbrutt. Igjen !!
Fyy fader! Nok et avbrutt forsøk Nå er jeg så dritt lei! Hvis vi skulle satt inn 2 eller 3 dagers egg så havner det i helgen, og hvis vi skal ta opp fra frys for og sette inn så skal det egentlig tas opp i helgen. Så da ble det avbrutt. Igjen !!
Menopur skal jeg få dose 112.5 , starter på de 10 mairen nysgjerrighet...åssen dose på sprøytene går dere på og hva? har dere hatt flere forsøk..er det samme medisiner hver gang?
jeg bare lurer..for føler meg litt som prøvekanin iblant..ettersom ferskforsøkene mine aldri er av samme medisiner..mix av det ene og det andre...dette er mitt 6 fersforsøk.. går nå på bemfola(150) og menopur(150)
ren nysgjerrighet...åssen dose på sprøytene går dere på og hva? har dere hatt flere forsøk..er det samme medisiner hver gang?
jeg bare lurer..for føler meg litt som prøvekanin iblant..ettersom ferskforsøkene mine aldri er av samme medisiner..mix av det ene og det andre...dette er mitt 6 fersforsøk.. går nå på bemfola(150) og menopur(150)
ren nysgjerrighet...åssen dose på sprøytene går dere på og hva? har dere hatt flere forsøk..er det samme medisiner hver gang?
Å neii, det var leit å høre [emoji17]Fyy fader! Nok et avbrutt forsøk Nå er jeg så dritt lei! Hvis vi skulle satt inn 2 eller 3 dagers egg så havner det i helgen, og hvis vi skal ta opp fra frys for og sette inn blasto så skal det egentlig tas opp i helgen. Så da ble det avbrutt. Igjen !!
Fyy fader! Nok et avbrutt forsøk Nå er jeg så dritt lei! Hvis vi skulle satt inn 2 eller 3 dagers egg så havner det i helgen, og hvis vi skal ta opp fra frys for og sette inn blasto så skal det egentlig tas opp i helgen. Så da ble det avbrutt. Igjen !!
Jeg gikk også på menopur og bemfola på det tredje forsøket mitt. Første var gonal-f og andre menopur. Følte meg som skikkelig prøvekanin selv, men ble gravid på det trendje forsøket med kombinasjonenren nysgjerrighet...åssen dose på sprøytene går dere på og hva? har dere hatt flere forsøk..er det samme medisiner hver gang?
Fyy fader! Nok et avbrutt forsøk Nå er jeg så dritt lei! Hvis vi skulle satt inn 2 eller 3 dagers egg så havner det i helgen, og hvis vi skal ta opp fra frys for og sette inn blasto så skal det egentlig tas opp i helgen. Så da ble det avbrutt. Igjen !!
takk for svar
gikk på gonal og menopur når det resulterte i en datter...fikk mange egg ut 16stk...men kun to som var brukenes..ble skuffa..men trengte jo bare ett av disse for det var gullegget
neste forsøkene får jeg mindre og mindre egg ut...så veldig spent denne gangen...
ul kontrollen min er i morgen
Huffda! :-( Så leit... Stor klem! ❤Fyy fader! Nok et avbrutt forsøk Nå er jeg så dritt lei! Hvis vi skulle satt inn 2 eller 3 dagers egg så havner det i helgen, og hvis vi skal ta opp fra frys for og sette inn blasto så skal det egentlig tas opp i helgen. Så da ble det avbrutt. Igjen !!
Takk Prøver så godt jeg kan å begrense stress...vi er så mange og så forskjellige...
noen prøver akupunktur, andre lever som normalt..sunt variert kosthold....alle disse kjerrringrådene med babyklister, ananas+++
vanskelig å si hva som utgjør det hele. men stress er jo i utganspunkt ikke bra... så ikke gjør noe som stresser deg mye...
.. jeg holder meg i ro pga min fortid og risikosvangerskap! de gangene jeg har blitt gravid har jeg egentlig ikke gjort noe spesielt annet enn å vente..hehe
en må bare prøve å gjøre hva som er best for en selv