Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
har hatt Erling de fleste gangene. en dame for en stund tilbake..hun var hardhendt når hun satte inn!!!Hadde et veldig godt inntrykk av kjekkasen jeg, men nå var jeg såpass dopa ned også da Og ved innsett forklarte han masse
Det var gode nyheter Hatt negativ i morges, men en smule mørkere enn i går
Masse lykke til! Første innsett her og så vanvittig spent!Samme her! Er så spent på når vi får satt inn. Var på ul i dag og da sa di at vi må se ann om di dyrker til blasto eller ikke. Hun sa at det kom an på når eggløsningstesten ble positiv. Et eller annet om at di ikke tiner i helgene så da kan det henne vi bare setter inn et 2- eller 3 dagers embryo så det blir utrolig spennende, hinnen var fortsatt litt tynn men håper på at den plutselig vokser nå
Blir jo første innsett for oss
Anyone ?Skal det ikke fylles ut medisin skjema for synarela ? Jeg ser at på mitt skjema så står det kun fra 10 mai når jeg starter på sprøytene. Da står også synarela oppfort men ikke frem til da ?
Skal det ikke fylles ut medisin skjema for synarela ? Jeg ser at på mitt skjema så står det kun fra 10 mai når jeg starter på sprøytene. Da står også synarela oppfort men ikke frem til da ?
Skal det ikke fylles ut medisin skjema for synarela ? Jeg ser at på mitt skjema så står det kun fra 10 mai når jeg starter på sprøytene. Da står også synarela oppfort men ikke frem til da ?
Det står ar jeg skal begynne den 25 april med en spray i hvert nesebor , mens er ringt inn.. men medesinskjema som skal fylles ut står det ikke noe om det skal fylles ut før jeg starter med sprøytene
Hvor det står doserMedisinskjema? Mener du det som skal signeres og sendes, eller der hvor det står dose?
Hvor det står doser
Masse lykke til! Første innsett her og så vanvittig spent!
Kom på at legen sa at etter Letrozol skulle jeg ikke gå på noen flere medisiner, ikke etter innsettet heller... Trodde jeg får Lutinus siden jeg hadde episoder med veldig lavt progesteron, og at jeg har hatt flere SA...
Positiv EL-test her!!! Da gjorde Letrozol en fabelaktig jobb!
Innsett på mandag, bare venter på bekreftelse fra Porsgrunn! Så bra at de holder åpent på alle røde dager i må!
Så gøy!
Så de holde åpent både 1. mai, 17. mai og Himmelspretten?
Ser sånn ut Sendte mail og spurte og det er det de svarteSå gøy!
Så de holde åpent både 1. mai, 17. mai og Himmelspretten?
Bekreftet innsett på mandag!!! Venter bare på tidspunkt.