❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Skal det ikke fylles ut medisin skjema for synarela ? Jeg ser at på mitt skjema så står det kun fra 10 mai når jeg starter på sprøytene. Da står også synarela oppfort men ikke frem til da ?

Hadde et veldig godt inntrykk av kjekkasen jeg, men nå var jeg såpass dopa ned også da :p Og ved innsett forklarte han masse
har hatt Erling de fleste gangene. en dame for en stund tilbake..hun var hardhendt når hun satte inn!!!
siste gangen fikk jeg kjekkasen til innsett..synes det var noe flaut ;) haha.. lutinusen som kommer rennende ut..fysj a meg..men de jobber jo med det.og van til det..stakkars mann hihi.. han var jo veldig flink da :) tok meg på knean og sa dette går bra ;) og snakket litt ut om vonde fortiden vår og hva vi tenkte nå om innsett av egg osv...(forsøket endte i sa desverre siste gang)

men klar for fight igjen nå snart..håper på positiv resultat denne gangen ettersom dette er siste forsøk :/

Det var gode nyheter :shy: Hatt negativ i morges, men en smule mørkere enn i går :)

Samme her! Er så spent på når vi får satt inn. Var på ul i dag og da sa di at vi må se ann om di dyrker til blasto eller ikke. Hun sa at det kom an på når eggløsningstesten ble positiv. Et eller annet om at di ikke tiner i helgene så da kan det henne vi bare setter inn et 2- eller 3 dagers embryo :) så det blir utrolig spennende, hinnen var fortsatt litt tynn men håper på at den plutselig vokser nå :D
Blir jo første innsett for oss :)

Samme her! Er så spent på når vi får satt inn. Var på ul i dag og da sa di at vi må se ann om di dyrker til blasto eller ikke. Hun sa at det kom an på når eggløsningstesten ble positiv. Et eller annet om at di ikke tiner i helgene så da kan det henne vi bare setter inn et 2- eller 3 dagers embryo :) så det blir utrolig spennende, hinnen var fortsatt litt tynn men håper på at den plutselig vokser nå :D
Blir jo første innsett for oss :)
Masse lykke til! Første innsett her og så vanvittig spent! :excited001:excited001:dance008

Kom på at legen sa at etter Letrozol skulle jeg ikke gå på noen flere medisiner, ikke etter innsettet heller... Trodde jeg får Lutinus siden jeg hadde episoder med veldig lavt progesteron, og at jeg har hatt flere SA... :confused005:confused004:smiley-ashamed004:nailbiting:

Skal det ikke fylles ut medisin skjema for synarela ? Jeg ser at på mitt skjema så står det kun fra 10 mai når jeg starter på sprøytene. Da står også synarela oppfort men ikke frem til da ?

Høres rart ut...
Ville spurt Porsgrunn om dette

Det skulle nok fylles inn når du ringte inn mens. Er jo alltid dag 20 i syklusen :)

Det står ar jeg skal begynne den 25 april med en spray i hvert nesebor , mens er ringt inn.. men medesinskjema som skal fylles ut står det ikke noe om det skal fylles ut før jeg starter med sprøytene

Det står ar jeg skal begynne den 25 april med en spray i hvert nesebor , mens er ringt inn.. men medesinskjema som skal fylles ut står det ikke noe om det skal fylles ut før jeg starter med sprøytene

Medisinskjema? Mener du det som skal signeres og sendes, eller der hvor det står dose?

Masse lykke til! Første innsett her og så vanvittig spent! :excited001:excited001:dance008

Kom på at legen sa at etter Letrozol skulle jeg ikke gå på noen flere medisiner, ikke etter innsettet heller... Trodde jeg får Lutinus siden jeg hadde episoder med veldig lavt progesteron, og at jeg har hatt flere SA... :confused005:confused004:smiley-ashamed004:nailbiting:

Tror ikke jeg heller skal bruke lutinus.. noe som er kjipt siden jeg har flere esker liggende her hjemme :/ dyre medisiner som blir kastet.. men men, får satse på at vi blir gravide uten :)

Positiv EL-test her!!! :happy093 Da gjorde Letrozol en fabelaktig jobb! :couchpotato:
Innsett på mandag, bare venter på bekreftelse fra Porsgrunn! :gen014 Så bra at de holder åpent på alle røde dager i må! :shy:

Så gøy!
Så de holde åpent både 1. mai, 17. mai og Himmelspretten?

Når pleier de forresten å sette opp testdato ved FER i naturlig syklus? Er helt fersk når det gjelder det... Og så lurer jeg på om dere vet om Letrozol kan forårsake en vond EL? :wideyed::eek:
Huffamei, så spent! :) Håper noen av eskimoene mine overlever opptining... :smiley-angelic001

Last edited by a moderator:
Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp