ipoki
Glad i forumet
Jeg var første gang hos Erling, hadde uttak/innsett med en kvinnelig og innsett FER med en yngre noe kjekk lege [emoji13]Hvor mange leger er de der forresten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var første gang hos Erling, hadde uttak/innsett med en kvinnelig og innsett FER med en yngre noe kjekk lege [emoji13]Hvor mange leger er de der forresten?
Jeg var første gang hos Erling, hadde uttak/innsett med en kvinnelig og innsett FER med en yngre noe kjekk lege [emoji13]
Jeg har fått mail fra Porsgrunn om at vi skal ha FER i naturlig syklus denne gangen men det jeg ikke skjønner er hvorfor jeg da skal ta Letrozol? Noen som har erfaring med det? Jeg har regelmessig EL og Letrozol er vel i hovedsak for de som ikke har det, stemmer ikke det? Eller tar jeg helt feil? [emoji51]
Av alle 3 synes jeg damen var den beste utrolig koselig dame.Såpass ja. Håper jeg får sett noe til han kjekkasen neste gang da [emoji1]
Av alle 3 synes jeg damen var den beste utrolig koselig dame.
Har bare hatt hu damen jeg [emoji3] men hat bare vært der engang [emoji23]
Om jeg har forstått riktig har de byttet ut "damen". Var i hvertfall ikke samme som var det tidligere. Men Erling og kjekkasen (han heter Hans Ivar btw ) er der da Jeg liker best Hans Ivar, E ble litt for klein for meg. Men hyggelig og veldig flinke alle sammen, og spesielt SYKEPLEIERNE. Herregud for noen fantastiske damer de fleste der er!
Jeg hadde E på forsamtale og "kjekkasen" på uttak og innsett Enig i at sykepleierne er supre. Ho ene holdt meg i hånda (stakkar) under uttaket... det kan ikke ha vært godt...
E er litt klein ja, liten raring. Kjekkasen synes jeg var litt "kald" under innsettet, sa egentlig ingenting. Men ho kvinnelige legen synes jeg var veldig omtenksom og koselig. Absolutt hun som har det beste inntrykket hos meg
God morgen, jenter!
Dere som hadde FER - hvordan beregner man dato for innsett når det er snakk om blasto? 6 dager etter EL, fikkjeg beskjed om. Men er det PÅ dag 6? Dvs. hvis EL er på en onsdag, så teller vi 6 dager fra torsdag, og på dag 6 der igjen er det innsett?
Tuuusen takk for forklaring! ❤ Så det betyr på dag 6 fra positiv EL - test?6 dager fra positiv test, 5 dager fra selve EL. EL er ca 24 timer etter positiv test. En blasto er 5 dager gammel, derfor settes den inn 5 DPO (Days Past Ovulation)
Tuuusen takk for forklaring! ❤ Så det betyr på dag 6 fra positiv EL - test?
Det var gode nyheter Hatt negativ i morges, men en smule mørkere enn i gårJepp
F.eks om den blir positiv i morge, ville innsett blitt mandag neste uke