M
MammaForAndreGang
Guest
Huffamei... :-( Så leit! :-(Det var rett og slett fullt..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huffamei... :-( Så leit! :-(Det var rett og slett fullt..
Det var rett og slett fullt..
Hadde så vanvittig lang syklus nå - det var den første normale syklusen etter avbrutt... Så det kan visst det. Det er så kjipt, men kroppen trenger visst mer tid...Er det serriøst normalt at det skal gå 46 dager + før mensen kommer etter avbrutt forsøk? Er 46 dager nå siden jeg hadde blødningen[emoji33]
Utrolig kjedelig altså... men vi er jo inne i sysytemet så regner med at det går bra. Tenler det er litt verre for de som vil i gangBekymret for min egen "plass" jeg nå
Får bare prøve å tenke positivt... Det er sant, vi er jo der - blir bare gal av å tenke på eventuell lang venting nå... Så det tillater jeg meg ikke.Utrolig kjedelig altså... men vi er jo inne i sysytemet så regner med at det går bra. Tenler det er litt verre for de som vil i gang
Bekymret for min egen "plass" jeg nå
Får bare prøve å tenke positivt... Det er sant, vi er jo der - blir bare gal av å tenke på eventuell lang venting nå... Så det tillater jeg meg ikke.
Utrolig kjedelig altså... men vi er jo inne i sysytemet så regner med at det går bra. Tenler det er litt verre for de som vil i gang
Det var rett og slett fullt..
Har desverre ikke mye slingringsmonn når det kommer til lang protokoll, måtte blitt denne syklusen jeg er i nå, ellers blir det uttak når det er sommerstengt.Jeg har også fått beskjed om at det blir fryseforsøk med innsett i uke 20 eller 21. Kjenner jeg også blir litt nervøs for at de plutselig skal komme og si at det ikke er plass .. eller at mensen skal være veldig forsinket sånn som det var etter forrige negative forsøk
Uff utrolig kjipt Ipoki!! Skjønner veldig godt at det er nedtur å måtte vente så lenge Kanskje det åpner seg en plass etterhvert likevel, kanskje du kan be om å bli oppringt dersom de skulle få noen frafall eller avlysninger? Er jo alltid noen stakkarer med avbrutt forsøk eller noen heldiggriser som blir gravide på egen hånd .....
Har desverre ikke mye slingringsmonn når det kommer til lang protokoll, måtte blitt denne syklusen jeg er i nå, ellers blir det uttak når det er sommerstengt.
Hadde så vanvittig lang syklus nå - det var den første normale syklusen etter avbrutt... Så det kan visst det. Det er så kjipt, men kroppen trenger visst mer tid...
Jeg har også fått beskjed om at det blir fryseforsøk med innsett i uke 20 eller 21. Kjenner jeg også blir litt nervøs for at de plutselig skal komme og si at det ikke er plass .. eller at mensen skal være veldig forsinket sånn som det var etter forrige negative forsøk
Skjønner Hadde sånn forrige syklus og! Men tanta meldte seg - veldig sent, men kom...Ja veldig kjedelig for går jo brått og tror jeg er gravid[emoji23][emoji85] Men skal begynne på tabletter 1mai og tar en test til uka hvis ikke mensen kommer bare for å være sikker[emoji12] Har hatt endel stikking og murring så har trodd mensen har vært på vei men ser ikke ut som om at den kommer[emoji849] Bare så rart med alle tegn kroppen får[emoji43]
Jeg har fått mail fra Porsgrunn om at vi skal ha FER i naturlig syklus denne gangen men det jeg ikke skjønner er hvorfor jeg da skal ta Letrozol? Noen som har erfaring med det? Jeg har regelmessig EL og Letrozol er vel i hovedsak for de som ikke har det, stemmer ikke det? Eller tar jeg helt feil? [emoji51]
Ok, da er det ikke unormalt i alle fall. Tenkte at det kanskje kunne være en feil [emoji4]Er nok for å få en bedre (?) EL tror jeg.. Vet om fler som har tatt det.
Skal ha det samme. Har litt mindre regelmessig EL, så skjønner hensikten med Letrozol hos meg Spent på når EL kommer nå, som jeg er ferdig med Letrozol...Jeg har fått mail fra Porsgrunn om at vi skal ha FER i naturlig syklus denne gangen men det jeg ikke skjønner er hvorfor jeg da skal ta Letrozol? Noen som har erfaring med det? Jeg har regelmessig EL og Letrozol er vel i hovedsak for de som ikke har det, stemmer ikke det? Eller tar jeg helt feil? [emoji51]
Jeg har fått mail fra Porsgrunn om at vi skal ha FER i naturlig syklus denne gangen men det jeg ikke skjønner er hvorfor jeg da skal ta Letrozol? Noen som har erfaring med det? Jeg har regelmessig EL og Letrozol er vel i hovedsak for de som ikke har det, stemmer ikke det? Eller tar jeg helt feil? [emoji51]
Jeg hadde innsett i naturlig syklus, men med Menopur og Letrozol. Styrt syklus er med progynova som hinder follikelvekst. Med Letrozol får du naturlig eggløsning og derfor kalles det naturlig syklus. Jeg fikk Letrozol pga tynn slimhinne, vet ikke om det har vært ditt problem... Ene legen i Porsgrunn er veldig tilhenger av Letrozol og synes det er "vidundermedisin" så hvis det er han så er det nok derfor Letrozol kan booste din egen eggløsning selv om du har el av deg selv
Jeg ble forøvrig gravid med det innsettet
Ok, ja da er det sikkert den legen [emoji1]
Har ikke hatt problem med tynn slimhinne men det er vel ok å booste EL allikevel da. Så bra at du ble gravid [emoji2][emoji7] Kanskje det er det som skal til for meg også [emoji4]
Haha, det er han som er min lege [emoji1]Erling er helt frelst av letrozol ja