❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Nå ble jeg litt forvirra... Hvordan er det med antall "dekte" forsøk? Hvis man lykkes ved første forsøk, så har man 2 forsøk til som er dekket? :oops: Eller er det bare opptil tre forsøk i tilfelle de to første ikke går bra?

Nå ble jeg litt forvirra... Hvordan er det med antall "dekte" forsøk? Hvis man lykkes ved første forsøk, så har man 2 forsøk til som er dekket? :oops: Eller er det bare opptil tre forsøk i tilfelle de to første ikke går bra?

3 forsøk og 2 barn. Dvs du kan bruke opp alle 3 forsøkene på første, men få nye 3 forsøk på søsken ;)

TR tikka inn som en klokke i går desverre.... mislykket FER. Så da er det bare å gi beskjed til Porsgrunn og i morgen og få plan videre. Må jo bli nytt egguttak nå..
Så leit å lese :( sender deg en stor klem [emoji173]

Jenter, har noen av dere oversikt over stengte dager i Porsgrunn i mai?

Fortsatt ikke hørt noe fra Porsgrunn.. noen som har hatt kort protokoll her? Hva er det som skal til for å få det?
Ser ikke veldig frem til alle disse hormonene igjen

Fortsatt ikke hørt noe fra Porsgrunn.. noen som har hatt kort protokoll her? Hva er det som skal til for å få det?

Første "forsøket" mitt var kort, grunnet faren for overstimulering. Endte med kun 1 egg, AIH og mensen 2 dpo her da, men skal på nytt ha kort nå etter 2 lange forsøk med dårlig uttelling (1 av 13 og 1 av 4 kunne brukes).

Krysser fingrene for kort protokoll på deg <3

Hadde kort første gang og endte med en folikell uten egg. To lange som ble avbrutt. Skal igjen nå på kort og håper at det vil gå bra[emoji4] var bare legen som bestemte seg for at det skulle gå bedre med kort[emoji2]

Hadde kort første gang og endte med en folikell uten egg. To lange som ble avbrutt. Skal igjen nå på kort og håper at det vil gå bra[emoji4] var bare legen som bestemte seg for at det skulle gå bedre med kort[emoji2]
Hva innebærer kort protokoll?

Jeg hadde kort protokoll...da starter man rett på sprøyter og hopper over nesesprayen. Jeg gikk på laaaaaaav dose menopur og oraglutan i 14 dager ca. Fikk ut 7 egg som alle ble befruktet. 1 inn og 4 på frys. Jeg fikk kort protokoll pga pco og større fare for overstimulering ved lang protokoll.

Fått beskjed fra Porsgrunn, ny runde med lang protokoll med nesespray, menopur og prednisolon. Men skal ikke melde inn mens før i juli(!!!)

Kjenner det at Porsgrunn kan dra dit gresset ikke gror i dag.. for min del betyr det at uttak ikke blir før i SEPTEMBER!

Sendte de svar tilbake med spørsmål om hvorfor, hadde jo kunne begynt med sprøyter i slutten av mai med uttak tidlig i juni. Kjente på at dette ikke var greit i det hele tatt...

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp