Shiepo
Glad i forumet
Ja 5 blasto på frys
Men bare kontroll i morra da... Blir helt sikkert enda en om noen dager.
Så morro! Krysser fingrene for dere!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja 5 blasto på frys
Men bare kontroll i morra da... Blir helt sikkert enda en om noen dager.
TR tikka inn som en klokke i går desverre.... mislykket FER. Så da er det bare å gi beskjed til Porsgrunn og i morgen og få plan videre. Må jo bli nytt egguttak nå..
Nå ble jeg litt forvirra... Hvordan er det med antall "dekte" forsøk? Hvis man lykkes ved første forsøk, så har man 2 forsøk til som er dekket? Eller er det bare opptil tre forsøk i tilfelle de to første ikke går bra?
Så leit å lese sender deg en stor klem [emoji173]TR tikka inn som en klokke i går desverre.... mislykket FER. Så da er det bare å gi beskjed til Porsgrunn og i morgen og få plan videre. Må jo bli nytt egguttak nå..
TR tikka inn som en klokke i går desverre.... mislykket FER. Så da er det bare å gi beskjed til Porsgrunn og i morgen og få plan videre. Må jo bli nytt egguttak nå..
Så leit å lese sender deg en stor klem [emoji173]
Hadde virkelig håpet å få slippe å gå igjennom alt på nytt.. gav de beskjed i går, ikke hørt noe enda. Håper bare jeg slipper å vente til etter sommeren med å komme igang igjen.Så trist
Jenter, har noen av dere oversikt over stengte dager i Porsgrunn i mai?
Takk Men lurte på om de har noen stengte dager i maiHei[emoji847]Sykepleier fra Porsgrunn har ringt meg i går angående planen min.Da sa hun at de stenger i Porsgrunn den 30 juni -31 juli. Kanskje du sender
email eller ringer dem før de stenger!
Fortsatt ikke hørt noe fra Porsgrunn.. noen som har hatt kort protokoll her? Hva er det som skal til for å få det?
Ser ikke veldig frem til alle disse hormonene igjen
Krysser fingrene for kort protokoll på deg <3Fortsatt ikke hørt noe fra Porsgrunn.. noen som har hatt kort protokoll her? Hva er det som skal til for å få det?
Fortsatt ikke hørt noe fra Porsgrunn.. noen som har hatt kort protokoll her? Hva er det som skal til for å få det?
Hva innebærer kort protokoll?Hadde kort første gang og endte med en folikell uten egg. To lange som ble avbrutt. Skal igjen nå på kort og håper at det vil gå bra[emoji4] var bare legen som bestemte seg for at det skulle gå bedre med kort[emoji2]
Hva innebærer kort protokoll?
Jeg hadde kort protokoll...da starter man rett på sprøyter og hopper over nesesprayen. Jeg gikk på laaaaaaav dose menopur og oraglutan i 14 dager ca. Fikk ut 7 egg som alle ble befruktet. 1 inn og 4 på frys. Jeg fikk kort protokoll pga pco og større fare for overstimulering ved lang protokoll.Fortsatt ikke hørt noe fra Porsgrunn.. noen som har hatt kort protokoll her? Hva er det som skal til for å få det?