En skygge! Svak svak svak skygge! Er på 11 dpo, rugedag 8. Eller er det bare meg?
Men skal man se på disse da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En skygge! Svak svak svak skygge! Er på 11 dpo, rugedag 8. Eller er det bare meg?
De virker på samme måte som billigstrimlene egentlig, men skal være veldig sterk strek før monitoren slår ut. Så det veldig godt på EL testene.Men skal man se på disse da?
De virker på samme måte som billigstrimlene egentlig, men skal være veldig sterk strek før monitoren slår ut. Så det veldig godt på EL testene.
Dag 3 på Letrozol - spent på virkningen... Og bare 5 dager til kontroll i Porsgrunn!
Spennende!!!
Venter fortatt på mensen jeg :/ 11 dager på overtid
Lykke til!Dag 1 med letrozol her, syklusdag 3. Hjemmeprøving før trolig IVF neste syklus. Spent på når EL kommer (antar den kommer nå når kroppen har skjønt "hva" den skal), og når eventuelt IVF blir
Huffda, 11 dager? Håper den kommer snart...
Lykke til!
I fryseforsøk, kan det være behov for flere medisiner utenom Letrozol?
Wohooo! Mensen kom i dag!!
Tror ikke det heller. Tok alle mine på morran, men ikke samme tidspunkt hver dag.Hmm jeg hadde første dag med letrozol i går, men klarte å glemme å ta dem til morgenen i dag :/ Tok den nå klokken 19:00 da jeg kom på det isteden, men tror dere det har mye å si :/
Klem [emoji173]TR tikka inn som en klokke i går desverre.... mislykket FER. Så da er det bare å gi beskjed til Porsgrunn og i morgen og få plan videre. Må jo bli nytt egguttak nå..
TR tikka inn som en klokke i går desverre.... mislykket FER. Så da er det bare å gi beskjed til Porsgrunn og i morgen og få plan videre. Må jo bli nytt egguttak nå..
Det var leit...TR tikka inn som en klokke i går desverre.... mislykket FER. Så da er det bare å gi beskjed til Porsgrunn og i morgen og få plan videre. Må jo bli nytt egguttak nå..
TR tikka inn som en klokke i går desverre.... mislykket FER. Så da er det bare å gi beskjed til Porsgrunn og i morgen og få plan videre. Må jo bli nytt egguttak nå..
Tror ikke det heller. Tok alle mine på morran, men ikke samme tidspunkt hver dag.
Kontroll i Porsgrunn overmorgen! Blir spennende å finne ut av når EL vil dukke opp...
Ja 5 blasto på frysHmm, får håpe det går greit :/
Ææ! Så spennende!! Skulle du sette inn blasto?