❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
4b64c9b1d991a0ebb98eaab124fb597d.jpg

En skygge! Svak svak svak skygge! Er på 11 dpo, rugedag 8. Eller er det bare meg?

Men skal man se på disse da? :oops:

Men skal man se på disse da? :oops:
De virker på samme måte som billigstrimlene egentlig, men skal være veldig sterk strek før monitoren slår ut. Så det veldig godt på EL testene.

De virker på samme måte som billigstrimlene egentlig, men skal være veldig sterk strek før monitoren slår ut. Så det veldig godt på EL testene.

Da er jo saken en annen! Spennende ❤

Dag 1 med letrozol her, syklusdag 3. Hjemmeprøving før trolig IVF neste syklus. Spent på når EL kommer (antar den kommer nå når kroppen har skjønt "hva" den skal), og når eventuelt IVF blir ;)

Spennende!!!
Venter fortatt på mensen jeg :/ 11 dager på overtid :(

Huffda, 11 dager? Håper den kommer snart...
Dag 1 med letrozol her, syklusdag 3. Hjemmeprøving før trolig IVF neste syklus. Spent på når EL kommer (antar den kommer nå når kroppen har skjønt "hva" den skal), og når eventuelt IVF blir ;)
Lykke til!

I fryseforsøk, kan det være behov for flere medisiner utenom Letrozol? :confused004:confused004

Hmm jeg hadde første dag med letrozol i går, men klarte å glemme å ta dem til morgenen i dag :/ Tok den nå klokken 19:00 da jeg kom på det isteden, men tror dere det har mye å si :/

Hmm jeg hadde første dag med letrozol i går, men klarte å glemme å ta dem til morgenen i dag :/ Tok den nå klokken 19:00 da jeg kom på det isteden, men tror dere det har mye å si :/
Tror ikke det heller. Tok alle mine på morran, men ikke samme tidspunkt hver dag.
Kontroll i Porsgrunn overmorgen! :oops::oops::oops: Blir spennende å finne ut av når EL vil dukke opp...

Last edited by a moderator:
TR tikka inn som en klokke i går desverre.... mislykket FER. Så da er det bare å gi beskjed til Porsgrunn og i morgen og få plan videre. Må jo bli nytt egguttak nå..

TR tikka inn som en klokke i går desverre.... mislykket FER. Så da er det bare å gi beskjed til Porsgrunn og i morgen og få plan videre. Må jo bli nytt egguttak nå..

Det var leit ❤️

Hmm, får håpe det går greit :/

Ææ! Så spennende!! Skulle du sette inn blasto?
Ja :excited001:excited001 5 blasto på frys :notworthy:notworthy:notworthy
Men bare kontroll i morra da... Blir helt sikkert enda en om noen dager.

Last edited by a moderator:
Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp