❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Så denne på bensinstasjonen etter timen i Porsgrunn, syns den var morsom og tenkte på oss [emoji214].
ec5a0824467791850819f231ef9b6939.jpg
Hihihi [emoji23] [emoji23]

Time 28/6! Det er jo ikke SÅ lenge til :D et annet spm, hvilken dag i syklusen pleier man å ha egguttak? Og finnes det piller for å utsette mensen noen dager så man kan time litt i forhold til ferie og ivf? :D

Time 28/6! Det er jo ikke SÅ lenge til :D et annet spm, hvilken dag i syklusen pleier man å ha egguttak? Og finnes det piller for å utsette mensen noen dager så man kan time litt i forhold til ferie og ivf? :D

Det går fort vettu! :D
Ville ikke tuklet for mye med mensen om du ikke må for du vet ikke hva slags forsøk du får før timen og dermed umulig å vite når uttak vil bli...Folk reagerer veldig forskjellig på stimuli også så man vet aldri om man trenger mange eller få dager på sprøyter f.eks. ;)

Skal ha lavdose menopur 150 IE + orgalutran neste forsøk (juni eller august).. Skeptisk om dette gir meg mer enn 1 egg jeg altså.

Så denne på bensinstasjonen etter timen i Porsgrunn, syns den var morsom og tenkte på oss [emoji214].
ec5a0824467791850819f231ef9b6939.jpg

De er sikkert vant med mye kunder som er innom etter tur på fertilitetsklinikken ;)

Ehm ,dere? Jeg skulle hatt mensen søndag forje uke men den er fortsatt ikke kommet. Jeg tok en test på mandag som var negativ, men det er fortsatt ingen tegn til mensen. Det er liksom så sjeldent mensen er forsinket.

Jeg gikk 4 dager på progynova før forsøket ble avbrutt, kan det være grunnen? Flere som har vært borti det samme?

Det er ikke så ille :) :) Da får du nok startet på spray i juni/juli om du skal ha lang protokoll. Er nok det de setter deg på,Porsgrunn sa iallefall til meg at de gjorde det mest fordi da får de best kontroll og fleksibilitet på datoer. Uttak for deg blir iallefall etter 1 august ettersom de har stengt i juli ;)

Vet du ca hvilken syklusdag du vil være på dagen for forsamtale?

Det er nok ikke noe lurt å starte på noe medisiner for å utsette syklusen, man bør nok tukle minst mulig.

Begynner på spray imorgen! Denne mnd har jeg ikke testet med eggløsningstester, men hadde litt eggløsningsslim istad. Har det noe å si for om nedreguleringen blir vellykket eller ikke? (Første gang for meg med ivf nå) ♡

Det er ikke så ille :) :) Da får du nok startet på spray i juni/juli om du skal ha lang protokoll. Er nok det de setter deg på,Porsgrunn sa iallefall til meg at de gjorde det mest fordi da får de best kontroll og fleksibilitet på datoer. Uttak for deg blir iallefall etter 1 august ettersom de har stengt i juli ;)

Det er nok ikke noe lurt å starte på noe medisiner for å utsette syklusen, man bør nok tukle minst mulig.
Forsamtale er jeg på CD1, det er jo to dager før det stenger. Neste CD1 er 26/7, og CD12 reiser vi på 1 uke sydentur, så det kan bli litt krasj det da :(

Forsamtale er jeg på CD1, det er jo to dager før det stenger. Neste CD1 er 26/7, og CD12 reiser vi på 1 uke sydentur, så det kan bli litt krasj det da :(

Man begynner ikke spraye før CD20, så du kan begynne enten på/etter tur :)

Så jeg kan begynne i juli kanskje da? På CD20 er dato 18/7, hvis jeg reiser på ferie 7/8, hvordan klaffer det da? :)

Så jeg kan begynne i juli kanskje da? På CD20 er dato 18/7, hvis jeg reiser på ferie 7/8, hvordan klaffer det da? :)

Det kræsjer nok. Så da må du nok begynne cd 20 i august. Husk at sprayen kan gi mange bivirkninger også, og spray + sprøyter i syden er ikke der beste ;)

Det kræsjer nok. Så da må du nok begynne cd 20 i august. Husk at sprayen kan gi mange bivirkninger også, og spray + sprøyter i syden er ikke der beste ;)
Jaja, bare jeg får starten en gang er jeg glad :D har jo selfølgelig håpet om å klare det selv da ingenting galt er funnet hos oss, fortsetter med pergotime :)

Valgte å avbestille turen vi, og heller betale litt ekstra for tur i fellesferien i juli :) så da er det ingenting i veien om vi skulle få begynne i juli/august :D

Når reiser dere på tur? Det blir nok oppstart spray ca cd21, uavhengig om de har stengt eller ikke. Du kan jo gå på spray selv om de er stengt :) du går vel 2-3 uker på spray og 10-14 dager på sprøyter. Selvfølgelig helt avhengig av kroppen din og hva de legger opp til.

Ser nå etterpå at du har fått svar og at du har avbestilt. Jaja, beklager surrehue [emoji85]

Ehm ,dere? Jeg skulle hatt mensen søndag forje uke men den er fortsatt ikke kommet. Jeg tok en test på mandag som var negativ, men det er fortsatt ingen tegn til mensen. Det er liksom så sjeldent mensen er forsinket.

Jeg gikk 4 dager på progynova før forsøket ble avbrutt, kan det være grunnen? Flere som har vært borti det samme?

Jeg har som regel veldig regelmessige sykluser men de blir ofte forsinket etter hormonkurer. Forrige mens etter negativt forsøk var 6 eller 7 dager forsinket. Så kan godt være hormonene..men ta en test til i dag for sikkerhets skyld :)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp