❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Hvilken uke er du satt opp i? Jeg ligger an til 24-25 :)

Ehm.. Blir vel uke 23, mulig 24 her da :) Antar det tar bittelitt tid med stimuleringen denne gangen også..

Ehm.. Blir vel uke 23, mulig 24 her da :) Antar det tar bittelitt tid med stimuleringen denne gangen også..

Da blir vi nok rugevenner til sommeren :)
Jeg ble litt nervøs for at TR skulle bli sen, for hadde ikke masse å gå på ift. sommerstengt, men den kom i dag, så alt er etter planen ;)

Da blir vi nok rugevenner til sommeren :)
Jeg ble litt nervøs for at TR skulle bli sen, for hadde ikke masse å gå på ift. sommerstengt, men den kom i dag, så alt er etter planen ;)

Håper da jeg (eller begge) slipper å møte opp den uken.. Har sterke planer om ventespire nå som kroppen har skjønt hva EL er ;)

Håper da jeg (eller begge) slipper å møte opp den uken.. Har sterke planer om ventespire nå som kroppen har skjønt hva EL er ;)

Det er sant, vi har vel to gode muligheter begge to innen den tid :) Jeg tar Pergo fra torsdag og du tar vel enda en kur Letrozol om det ikke blir ventespire allerede nå?

Det er sant, vi har vel to gode muligheter begge to innen den tid :) Jeg tar Pergo fra torsdag og du tar vel enda en kur Letrozol om det ikke blir ventespire allerede nå?

Stemmer :) Men redd det er kvaliteten på eggene mine (mht dårlig uttelling i forhold til antall egg), så har ikke det aaaaalt for store håpet..

Stemmer :) Men redd det er kvaliteten på eggene mine (mht dårlig uttelling i forhold til antall egg), så har ikke det aaaaalt for store håpet..

Før man vet ordet av det kommer det likevel et kvalitetsegg, det tror nå i hvert fall jeg :)

Jeg skulle egentlig ha FER i mai men når jeg tok kontakt med Porsgrunn idag for å avtale tid så fikk jeg beskjed om at det er fullt så får ikke innsett før ca uke 23 [emoji57]

Gratulerer som ruger[emoji178][emoji257]
Håper det er Gullegget du ruger på denne gangen[emoji120][emoji7]

Masse lykke til Ipoki[emoji259] Krysser fingre[emoji7][emoji847]
Takk for det :) dette egget er det rette! Er ingen igjen på frys..

Jeg skulle egentlig ha FER i mai men når jeg tok kontakt med Porsgrunn idag for å avtale tid så fikk jeg beskjed om at det er fullt så får ikke innsett før ca uke 23 [emoji57]

Å nei da blir sikkert jeg også rammet av det! Negativ test nå 13 dpo så har gitt opp dette forsøket .. men satset på nytt forsøk i mai/juni.. Klarer de ikke skvise inn fryseforsøk engang altså? :(

Da blir vi rugevenner igjen :) Ses i marsklubben vi da? ;)

Å nei da blir sikkert jeg også rammet av det! Negativ test nå 13 dpo så har gitt opp dette forsøket .. men satset på nytt forsøk i mai/juni.. Klarer de ikke skvise inn fryseforsøk engang altså? :(

Virker ikke sånn dessverre. Men kanskje du er heldigere enn meg.
Jeg fikk TR litt tidligere enn ventet så innsett hadde blitt i uke 19 og da var det fullt. Mulig det er ledig i uke 20.

Virker ikke sånn dessverre. Men kanskje du er heldigere enn meg.
Jeg fikk TR litt tidligere enn ventet så innsett hadde blitt i uke 19 og da var det fullt. Mulig det er ledig i uke 20.

Arrgh, da håper jeg TR kommer raskt hvis dette forsøket uansett skal gå i dass... Denne gangen tror jeg at jeg skal prøve å mase meg til at de setter inn to egg, er så lei av å prøve nå!

Det jeg også tenkte [emoji4] Det blir bra!
[emoji2][emoji173]
Hvordan gikk det på hysteroskopien forresten?

Hysten gikk fint :)
Det var hjerteform som antatt men ingen skillevegg. Så er good to go :D

TR ventes i løpet av kvelden / morgen . Ringte dere inn eller mailet ?
Kjenner jeg blir litt bekymret med tanke på det virker fullt:/

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp