❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
TR ventes i løpet av kvelden / morgen . Ringte dere inn eller mailet ?
Kjenner jeg blir litt bekymret med tanke på det virker fullt:/
Samme her! Skulle egnetlig fått den på søndag, men nå føles det som den er på vei .. er bare redd det er fullt nå også :/

TR ventes i løpet av kvelden / morgen . Ringte dere inn eller mailet ?
Kjenner jeg blir litt bekymret med tanke på det virker fullt:/

Jeg har også alltid mailet dem..tror de har hatt stengt telefon i flere måneder nå pga underbemanning..

Venter i spenning på brev om forsamtale fra Porsgrunn! De sa det tok 10 dager fra mottar brev til jeg fikk svar, håper jeg hører noe snart :D

Da kom mensen som planlagt og jeg har nå sendt mail til Porsgrunn. Krysser fingrene for alt her i verden at jeg får plass og at jeg får starte på synarela om 20 dager

Tvitvi!!

Når dere har mailet inn mensen har dere fått svar på mail da , eller har brevet bare dumpet ned i postkassen. Eller fikk dere medisinbrevet på mail ?

Så denne på bensinstasjonen etter timen i Porsgrunn, syns den var morsom og tenkte på oss [emoji214].
ec5a0824467791850819f231ef9b6939.jpg

Så denne på bensinstasjonen etter timen i Porsgrunn, syns den var morsom og tenkte på oss [emoji214].
ec5a0824467791850819f231ef9b6939.jpg
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]

Fikk svar nå at de skulle sende det jeg trengte i posten nå!! Vil det si at jeg er i gang , at jeg får begynne nå og at det er plass. Skrekkslagen . LOL :)

Wii!! Lykke til! :D

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp