TR ventes i løpet av kvelden / morgen . Ringte dere inn eller mailet ?
Kjenner jeg blir litt bekymret med tanke på det virker fullt:/
Mailet de svarer stort sett samme dag etter lunsj.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her! Skulle egnetlig fått den på søndag, men nå føles det som den er på vei .. er bare redd det er fullt nå også :/TR ventes i løpet av kvelden / morgen . Ringte dere inn eller mailet ?
Da blir jeg nesten litt irritert :/ vi får krysse fingraSamme her! Skulle egnetlig fått den på søndag, men nå føles det som den er på vei .. er bare redd det er fullt nå også :/
Da blir jeg nesten litt irritert :/ vi får krysse fingra
Ah, ok men da mailer jeg dem . TakkJeg har også alltid mailet dem..tror de har hatt stengt telefon i flere måneder nå pga underbemanning..
Da kom mensen som planlagt og jeg har nå sendt mail til Porsgrunn. Krysser fingrene for alt her i verden at jeg får plass og at jeg får starte på synarela om 20 dager
Jeg har fått svar på mail, og så medisinbrevet i posten etterpå [emoji5]Når dere har mailet inn mensen har dere fått svar på mail da , eller har brevet bare dumpet ned i postkassen. Eller fikk dere medisinbrevet på mail ?
Så bra!!! Masse lykke til!Fikk svar nå at de skulle sende det jeg trengte i posten nå!! Vil det si at jeg er i gang , at jeg får begynne nå og at det er plass. Skrekkslagen . LOL
Fikk svar nå at de skulle sende det jeg trengte i posten nå!! Vil det si at jeg er i gang , at jeg får begynne nå og at det er plass. Skrekkslagen . LOL
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]Så denne på bensinstasjonen etter timen i Porsgrunn, syns den var morsom og tenkte på oss [emoji214].
[emoji23][emoji23]Så denne på bensinstasjonen etter timen i Porsgrunn, syns den var morsom og tenkte på oss [emoji214].
Fikk svar nå at de skulle sende det jeg trengte i posten nå!! Vil det si at jeg er i gang , at jeg får begynne nå og at det er plass. Skrekkslagen . LOL
Så denne på bensinstasjonen etter timen i Porsgrunn, syns den var morsom og tenkte på oss [emoji214].