❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jeg har som regel veldig regelmessige sykluser men de blir ofte forsinket etter hormonkurer. Forrige mens etter negativt forsøk var 6 eller 7 dager forsinket. Så kan godt være hormonene..men ta en test til i dag for sikkerhets skyld :)

Ja da kommer den sikkert i løpet av et par dager :) Nå er den 7 dager forsinket. Passer egentlig litt greit sånn at vi ikke fikk innsett midt i påska og nytt avbrutt:P så da er det i det minste håp for at vi får innsett denne syklusen :)
Ja får vel kanskje gjøre det :)

Hei alle.
Da har TR meldt seg i dag som forventet, så nå er det Letrozol fra overmorgen og kontroll 18. april. Så får jeg bare håpe at EL kommer litt tidligere enn på dag 27 denne gangen...
Vet dere om Letrozol gjør at EL kommer fortere?

Hei alle.
Da har TR meldt seg i dag som forventet, så nå er det Letrozol fra overmorgen og kontroll 18. april. Så får jeg bare håpe at EL kommer litt tidligere enn på dag 27 denne gangen...

Hos meg gjør Letrozol at el kommer senere...

Hei alle.
Hos meg gjør Letrozol at el kommer senere...

Hos meg kommer EL til vanlig tid på Letrozol eller noe tidligere ved flere måneders bruk :)

Hei alle.

Hos meg kommer den alltid litt tidlig på letrozol :)

Snaaaart en uke siden innsett... 8 dpo (søndag) snart 9 dpo, rugedag 5 snart 6...
Har bestemt meg for å teste på onsdag, det er rugedag 8. Må se om jeg får vite noe før jeg drar på påskeferie, IKM som er langt fra velkommen er påskeaften...
Er også kjempestolt over at jeg har holdt ut uten koffein! Til og med på 12 timers nattevakt :)

Skal ha lavdose menopur 150 IE + orgalutran neste forsøk (juni eller august).. Skeptisk om dette gir meg mer enn 1 egg jeg altså.
Er 150 lavdose?? Jeg gikk på 112,5 jeg (+ oraglutran), og fikk ut 7 fine egg som alle ble befruktet ;) Fikk satt inn 1 og fikk 4 på frys. Alt er mulig ;)

Er 150 lavdose?? Jeg gikk på 112,5 jeg (+ oraglutran), og fikk ut 7 fine egg som alle ble befruktet ;) Fikk satt inn 1 og fikk 4 på frys. Alt er mulig ;)

Nå har jeg en annen erfaring med den dosen og kroppen min fra tidligere forsøk..

Hos meg kommer den alltid litt tidlig på letrozol :)
Håper jeg blir like heldig...
Huffda, kjenner at jeg begynner å bli lei den ventinga... Kontroll om 8 dager og da blir det dag 9. Hva gjør de hvis de ikke ser noe konkret da? Innkaller til ny UL eller kjører man bare på EL-tester fram til EL dukker opp?

Huffda, kjenner at jeg begynner å bli lei den ventinga... Kontroll om 8 dager og da blir det dag 9. Hva gjør de hvis de ikke ser noe konkret da? Innkaller til ny UL eller kjører man bare på EL-tester fram til EL dukker opp?
Da tar de ny UL etter noen dager, jeg hadde UL på dag 10 og 14 :) EL på dag 18, men i naturlig syklus.

Negative tester her etter letrozol.. Kjedelig da jeg fortsatt i hodet tenker jeg går glipp av mange uker da vi egentlig skulle vært snart 9 uker på vei :(

Negative tester her etter letrozol.. Kjedelig da jeg fortsatt i hodet tenker jeg går glipp av mange uker da vi egentlig skulle vært snart 9 uker på vei :(

Det forstår jeg godt VictoriaH! Vondt å miste :( jeg skulle hatt termin i mai dersom jeg ikke hadde mistet i september..og en venninne av meg hadde termin bare to uker før. Jeg mistet og og hun går ut i permisjon snart. vanskelig å forholde seg til, og hver gang vi mislykkes kjenner jeg på tiden som går og at jeg egentlig skulle vært åtte måneder på vei nå :( håper du lykkes snart!

Da tar de ny UL etter noen dager, jeg hadde UL på dag 10 og 14 :) EL på dag 18, men i naturlig syklus.
Takk for info :Heartbigred Med Letrozol er det også naturlig syklus, fikk jeg beskjed om. ;) Men EL på dag 18 er en drøm... :oops: Siste syklus kom den på dag 27! :arghh::banghead: Derfor skulle jeg ønske så gjerne at Letrozol kunne gjøre et mirakel her... Men da kan jeg kanskje forvente at det blir tatt flere UL etter den jeg skal ha på dag 9 da :smiley-angelic006

Samme tanker (bortsett fra det med Letrozol da jeg nettopp har tatt tablett nummer 1)... :Heartbigred *klem*

Di setter nok opp en ny ul noen dager etter bare ja :)

4b64c9b1d991a0ebb98eaab124fb597d.jpg

En skygge! Svak svak svak skygge! Er på 11 dpo, rugedag 8. Eller er det bare meg?

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp