Hei alle!
Da begynner vi med 1# FER. Letrozol fra ca. 11. april. Kontroll i Porsgrunn 18. april og innsett i uke 17-18.
Hvor fikk du til kontroll i påsken?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei alle!
Da begynner vi med 1# FER. Letrozol fra ca. 11. april. Kontroll i Porsgrunn 18. april og innsett i uke 17-18.
Ikke at det gjelder meg, men kontrollen er jo etter påske [emoji13]Hvor fikk du til kontroll i påsken?
Ikke at det gjelder meg, men kontrollen er jo etter påske [emoji13]
[emoji23][emoji23] fort gjort [emoji16] ja sniker litt i tråden selv om jeg ikke hører til Porsgrunn [emoji12]Haha, jeg er rørehue Leste kontroll 11. jeg
Ikke at det gjelder meg, men kontrollen er jo etter påske [emoji13]
Haha, jeg er rørehue Leste kontroll 11. jeg
Ønsker deg veldig at dere lyktes på egen hånd!Blir jo helt tullerusk i hodet om dagen[emoji33] Nå forestiller jeg meg at jeg kanskje har blitt gravid på egenhånd nå,noe som mest sansynlig ikke er mulig i følge meg[emoji849] Men forrige helg hadde jeg litt mens lignende smerter men ikke noe mens har kommet så håpte det kanskje kunne være EL[emoji51] Men siden jeg fra før av sliter med å ikke ha EL så tror jeg liksom ikke det var det heller[emoji85] Men nå går jeg rundt og kjenner etter symptomer osv og blir helt koko[emoji43] Jaja ikke bare bare å ha en periode uten medisiner og kunne ha seg så mye og når man selv vil[emoji23]
Sendt mail til Porsgrunn for å få bekreftet at vi har plass i juni.. Kjenner jeg blir rimelig irritert om de plutselig er fulle når de skrev at vi skulle melde inn mens i mai...
Kan de plutselig bare si det?[emoji15]
Jeg venter mens som skal meldes inn og planlegge forsøk i uke 20 egentlig. Men nå beveger jeg meg snart inn i uke 21... håper ikke de sier at det er fullt da altså....
Ønsker deg veldig at dere lyktes på egen hånd!
Men en liten tips er kanskje å bruke EL-tester? Hvis du ikke har EL, så kan det kanskje virke unødvendig, men da vet du i hvert fall om den har tilfeldigvis dukket opp i akkurat denne syklusen, og i så fall er det mulig å regne ut TR-dato ut ifra EL Håper ikke at du kommer til å trenge EL-tester de nærmeste 9 månedene minst!
Og jeg tenker at det håpet om å klare å bli gravid på egen hånd forsvinner aldri... Jeg har det slik i hvert fall.
Håper ikke de gjør det - har selv "plass" i uke 17, men det kan jo streke seg til uke 18 her... Eller det er ganske sannsynlig med tanke på at det er FER av blasto...Kan de plutselig bare si det?[emoji15]
Jeg venter mens som skal meldes inn og planlegge forsøk i uke 20 egentlig. Men nå beveger jeg meg snart inn i uke 21... håper ikke de sier at det er fullt da altså....
Ja, er mye vanskeligere for oss og... Det tok tid med jenta vår, men det skjedde til slutt. Her er det 1,5 år siden vi begynte (på nytt) å prøve å få søsken for henne... Skikkelig berg- og dalbane!Uff nei orker ikke tanken på å bruke EL-tester[emoji43] Skjer det så skjer det[emoji4] men er bare litt tøft å føle seg gravid når man mest sansynlig ikke er det[emoji30]
Ja håpet er jo altid der og vi har jo klart å få en sønn på egenhånd men er vist veldig vanskelig med nr to[emoji33]
Herlig! God rugingJeg ruger igjen [emoji173]
Jeg ruger igjen [emoji173]
Tirsdag om 2 uker, 18 (?) aprilGratulerer! Når er testdato?
Godt jeg tok kontakt da for de hadde skrevet august på oss.. Typisk. Var noen plasser ledig i juni, så håper virkelig på plass da.