Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har jeg fått tlf om at 7 egg er befruktet [emoji173]
Av 21 egg ut så var bare 10 egg modne [emoji51] Og av de 10 så ble 7 befruktet.
Håper de 7 klarer seg fint til imorgen slik at de kan bli fryst ned [emoji256][emoji173]
Skal i gang med menopur på kort regime i mai mest sannsynlig, har det noe å si å prøve letrozol/Femar nå i april? Måneden før forsøket?
Har sendt mail til Porsgrunn men har ikke fått svar enda... [emoji85] tenkte å høre med dere også om noen har gjort det?
Jeg fikk ikke lov til å bruke Pergotime måneden før forsøket mitt. Det er kanskje det samme med Letrozol/Femar? De ombestemte seg da jeg ikke fikk EL på Pergo.
Skal i gang med menopur på kort regime i mai mest sannsynlig, har det noe å si å prøve letrozol/Femar nå i april? Måneden før forsøket?
Har sendt mail til Porsgrunn men har ikke fått svar enda... [emoji85] tenkte å høre med dere også om noen har gjort det?
Jeg fikk ikke lov til å bruke Pergotime måneden før forsøket mitt. Det er kanskje det samme med Letrozol/Femar? De ombestemte seg da jeg ikke fikk EL på Pergo.
Så du fikk lov så dette ble litt sent svar, men forskjellen på Pergo og Letrozol er halveringstiden. Pergo virker i to måneder og vil derfor forstyrre under IVF, Letrozol er ute av kroppen på bare noen dager
Var nok derfor du fikk lov Froggc86, og du ikke fikk Andunge
Veldig fra med 70% befruktning av modne egg da
Heier på at de fortsatt ser like fine ut i morgen!
Skal de fryse noen på dag 2 og noen på dag 3 forresten?
Takk for det! [emoji8] Ja det er kanskje ikke så ille når en tenker på det slik [emoji4]
De som ser fine ut fryser de ned imorgen og hvis det er noen de er usikre på venter de til dag 3 med fikk jeg fortalt.
Fullt [emoji32][emoji32]Da har jeg fått ny plan for nytt forsøk[emoji2] Er helt fult sa dem så det blir ikke forsøk før i juni[emoji849] Denne gangen skal jeg vist på kort protokoll og skal ta tabletter for å få mensen[emoji2] Tok blodprøve for å se hva AMH verdien var men det stod det ikke noe om men kanskje det ikke var så høyt siden jeg skal ta kort protokoll?[emoji848] Skal spørre dem på mail så kanskje jeg får svar i morra[emoji4]
Fullt [emoji32][emoji32]
Håper de ikke viker fra planen at jeg skal starte på spray den 26 april
Så du fikk lov så dette ble litt sent svar, men forskjellen på Pergo og Letrozol er halveringstiden. Pergo virker i to måneder og vil derfor forstyrre under IVF, Letrozol er ute av kroppen på bare noen dager
Var nok derfor du fikk lov Froggc86, og du ikke fikk Andunge
Takk for det! Dagen var veldig fin
Og har fått time i Porsgrunn den 18. april så vi får se hvordan Letrozol påvirker syklusen! Og om jeg er heldig nok til å ikke havne med FER på en helg...
Krysser fingrene for at du på en fin måte havner litt før eller etter påske! Hvordan ligger du an med syklusen?
Hører noen rykter at pga. Nye regler så telles nå fryseforsøk hvis man mislykkes / bliroverstimuler på fersk . Stemmer dette :/ utrolig kjedelig isåfall. Blir færre forsøk da :/
Så utrolig kjedelig :/ da er det bokstavlitalt kun 3 forsøk man har.Har hørt det samme :/
På mitt første forsøk endte jeg opp med totalfrys pga overstimulering, fikk 1 egg på frys. Og når jeg 2 måneder satte inn det egget så telte det som 1. Forsøk...Har hørt det samme :/
Hører noen rykter at pga. Nye regler så telles nå fryseforsøk hvis man mislykkes / bliroverstimuler på fersk . Stemmer dette :/ utrolig kjedelig isåfall. Blir færre forsøk da :/
Sant , men det var jo liksom en bonus sjanse for å lykkes.Mens jeg ser ikke problemet og skjønner ikke hvorfor de ikke skal telle da det er like mye et forsøk det sekundet du setter inn i FER som i ferskt.