❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Fått beskjed fra Porsgrunn, ny runde med lang protokoll med nesespray, menopur og prednisolon. Men skal ikke melde inn mens før i juli(!!!)

Kjenner det at Porsgrunn kan dra dit gresset ikke gror i dag.. for min del betyr det at uttak ikke blir før i SEPTEMBER!

Sendte de svar tilbake med spørsmål om hvorfor, hadde jo kunne begynt med sprøyter i slutten av mai med uttak tidlig i juni. Kjente på at dette ikke var greit i det hele tatt...
Så kjedelig[emoji53][emoji53] September er jo lenge til[emoji52] Håper du får svar kjapt og at du kan få komme igang før[emoji177]

Har spørsmål: Etter mislykket forsøk har dere tatt hormon blodprøver? TSH? AMH? LH? FSH?
Jeg har tatt hormonal blodprøve helt i begynnelsen første forsøk på grunn av lav stoffskifte .
Før prøve :FSH-02 , AMH -10,
Etter prøve: FSH-2,87 AMH -for svar i morgen.

Fått beskjed fra Porsgrunn, ny runde med lang protokoll med nesespray, menopur og prednisolon. Men skal ikke melde inn mens før i juli(!!!)

Kjenner det at Porsgrunn kan dra dit gresset ikke gror i dag.. for min del betyr det at uttak ikke blir før i SEPTEMBER!

Sendte de svar tilbake med spørsmål om hvorfor, hadde jo kunne begynt med sprøyter i slutten av mai med uttak tidlig i juni. Kjente på at dette ikke var greit i det hele tatt...

Usj, så dumt :(
Det er mye pågang for tiden vet jeg, så mulig det er derfor.. at det er fullt i juni rett og slett...
Uansett er det skikkelig kjipt...❤️

Det er mye pågang for tiden vet jeg, så mulig det er derfor.. at det er fullt i juni rett og slett...
Uansett er det skikkelig kjipt...[emoji173]️
I den hastigheten her blir jeg jo aldri gravid! Var første gang i Porsgrunn i august i fjor, første innsett i januar, andre i april og neste ikke før tidligst september!

Klarer hverken slå meg til ro med det eller takle det. Det er så vondt...

I den hastigheten her blir jeg jo aldri gravid! Var første gang i Porsgrunn i august i fjor, første innsett i januar, andre i april og neste ikke før tidligst september!

❤️❤️❤️

Uff altså.. har dere mulighet til å ta et privat forsøk imellom da?

[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Uff altså.. har dere mulighet til å ta et privat forsøk imellom da?
Nei desverre, økonomien strekker ikke til det..

Uansett er det skikkelig kjipt...❤️

Det er nok fordi de er fulle ja :( Spent på om vi får forsøk i juni, tviler sterkt..

God klem ❤

Har ikke du fått det bekreftet da?

De sa jeg hadde plass, men kunne ikke 100 prosent bekrefte det nei.. "Vi får se om det er plass når du melder inn mens i mai".. Jaja.

kjipt den ventingen...det er en stor prøvelse i tillegg til alt annet,
nå er jeg igang med vårt siste forsøk...6mnd siden forrige...kjipt å vente...man må virkelig ha tålmodighet i denne prossessen,
den som venter på noe godt ;) tenk på premien..
husker sist gang tok det 2 år inn og ut av porsgrunn før spiren satt hele veien...nesten det samme denne gangen og..om vi lykkes nå på vårt siste da...
klem til deg :) prøve å tenke på noe annet imens..selv om det ikke er lett.

De sa jeg hadde plass, men kunne ikke 100 prosent bekrefte det nei.. "Vi får se om det er plass når du melder inn mens i mai".. Jaja.

Wæææ :eek:
Det er ikke lov å si det sånn vel?
Nå ble jeg litt bekymret for vår plass også...

Det var lenge å vente! :wideyed::sour: Er det så fult?... :oops: Har de begrunnet hvorfor lang protokoll?

Da er synarela hentet ut , 4 dager til oppstart [emoji3] noen som er igang med stimuleringa nå ? Hvor er dere løypa ?

Lykke til med oppstarten! :)

Det var rett og slett fullt..

Det er kjedelig at presset fra Oslo begynner å påvirke Porsgrunn såpass som det gjør nå... :/
Håper Riksen åpner for søskenforsøk igjen etter ombygging nå på vårparten.

Det er kjedelig at presset fra Oslo begynner å påvirke Porsgrunn såpass som det gjør nå... :/
Håper Riksen åpner for søskenforsøk igjen etter ombygging nå på vårparten.
Ullevaal og riksen skal slå seg sammen så tror desverre at det kommer til å blo like håpløst

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp