❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
jeg må jo bare bli ruger i mårra :) 5 som hadde blitt befruktet :) fikk tlf istad... pleier alltid å falle vekk noen..men håper ikke alle..så håper og tror jeg blir ruger i mårra :) lov å håpe jeg får 2..dobbelsjanse da :) now or never

jeg må jo bare bli ruger i mårra :) 5 som hadde blitt befruktet :) fikk tlf istad... pleier alltid å falle vekk noen..men håper ikke alle..så håper og tror jeg blir ruger i mårra :) lov å håpe jeg får 2..dobbelsjanse da :) now or never

Gratulerer, 5 er jo kjempebra!!! :D

Et kanskje dumt spm men...
om man har egguttak på en torsdag eller fredag, blir de/det egget automatisk dyrket til blastocyst?[emoji848] for Porsgrunn er vel stengt i helgene...

Et kanskje dumt spm men...
om man har egguttak på en torsdag eller fredag, blir de/det egget automatisk dyrket til blastocyst?[emoji848] for Porsgrunn er vel stengt i helgene...

Nei de vurderer utfra hvert enkelt tilfelle hva de gjør:)

Nå har jeg mailet med Porsgrunn, og fått bekreftet det jeg allerede har regnet meg frem til ;)
Spraystart 18. mai og antatt uttak i uke 25.
16 dager til start .D
Woop woop!! :D

Da blir det nok innsett skal du se! Har dere snakket med sykehuset om 2?
ja.. vi har tatt inn 2 de aller fleste gangene jeg har hatt innsett..(utenom 3 ganger tror jeg)

Nei de vurderer utfra hvert enkelt tilfelle hva de gjør:)

Men, de befrukter egget med spermiene samme dag eller kan de også fryse ned eggene og ta det opp igjen for å befrukte det? Kjenner jeg føler meg veldig dum på dette....

Men, de befrukter egget med spermiene samme dag eller kan de også fryse ned eggene og ta det opp igjen for å befrukte det? Kjenner jeg føler meg veldig dum på dette....

De befrukter de samme da som de tas ut, men de kan dyrkes videre frem til blasto når de tines:)

Regner jeg det riktig?
25.04 - positiv EL-test, 26.04 - EL. Da er jeg i dag 7 dpo (innsett av blasto 1.05)?

I dag er jeg helt vanvittig sliten og kjenner masse rare murringer i magen - mensaktige. Er dette normalt? :sorry:

I dag er jeg helt vanvittig sliten og kjenner masse rare murringer i magen - mensaktige. Er dette normalt? :sorry:

den lutinusen og andre medisiner kan gjøre så mangt...bivirkninger...symptomjakt på graviditet...ikke enkelt...

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp