❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
HURRA :) JEG ER RUGER :) :)
håper jeg kan rope 2x hurra på 17.mai... det er nemlig testdagen min! så håper på å få en fin 17mai i år...
ruger på 2 stk :) krysser alt jeg har og håper på at 1 fester seg...smøre seg med tålmodighet nå....

håper jeg kan rope 2x hurra på 17.mai... det er nemlig testdagen min! så håper på å få en fin 17mai i år...
ruger på 2 stk :) krysser alt jeg har og håper på at 1 fester seg...smøre seg med tålmodighet nå....
Gratulerer! Rug godt nå ;)

Grattis :D
Nå må du ruge helt til nyåret!

Ja, det er nok Lutinus. Reagert skikkelig dårlig på den sist, men trodde det gikk litt flere dager før bivirkningene kom... :lurking: Nå begynner alt veldig fort.

desverre så er ikke alltid ting helt likt heller fra forsøkene...
det som har gjort utslaget hos meg..er en indre følelse liksom..
alt av symptomer++ har jeg hatt som regel alle tider..
en gang jeg var mye sulten fra rugedag 11 ca...(var gravid da men vært gravid flere ganger)

desverre så er ikke alltid ting helt likt heller fra forsøkene...
det som har gjort utslaget hos meg..er en indre følelse liksom..
alt av symptomer++ har jeg hatt som regel alle tider..
en gang jeg var mye sulten fra rugedag 11 ca...(var gravid da men vært gravid flere ganger)
Jeg vet ikke helt - er liksom ikke gira på symptomene i det hele tatt. Tar det ganske med ro foreløpig :cat: Men er helt utslitt etter jobben +/- flere ting... :bored: Men Lutinus har gjort mye rart hos meg før så overhodet ikke overrasket.

Kan man egentlig bli gravid på synarela ? Er det fysisk mulig ? Man starter jo på sprayen etter eggløsningen

Kan man egentlig bli gravid på synarela ? Er det fysisk mulig ? Man starter jo på sprayen etter eggløsningen

Ja, både før spraystart og under spray (om du får sen eggløsning). Flere som er blitt det. Derfor du må ta g-test noen uker etter spraystart om mensen ikke er kommet for fullt.

Ja, både før spraystart og under spray (om du får sen eggløsning). Flere som er blitt det. Derfor du må ta g-test noen uker etter spraystart om mensen ikke er kommet for fullt.
Men blir man ikke nedregulert ? Hva hvis man har el før man starter ?

Men blir man ikke nedregulert ? Hva hvis man har el før man starter ?

Majoriteten har EL før synarela. Nedreguleringen skjer ikke på dagen, så graviditet kan oppstå rett før og noen dager etter start ;)

Jeg vet ikke helt - er liksom ikke gira på symptomene i det hele tatt. Tar det ganske med ro foreløpig :cat: Men er helt utslitt etter jobben +/- flere ting... :bored: Men Lutinus har gjort mye rart hos meg før så overhodet ikke overrasket.
er det 15 mai som er din testdag? den første uka er det bare medisiner..har ikke troa at man kan kjenne noe den føste uka uansett..
det er uke 2 som er værst :P

Gratulerer så mye!! Krysser fingrene for deg nå [emoji173] [emoji173]

er det 15 mai som er din testdag? den første uka er det bare medisiner..har ikke troa at man kan kjenne noe den føste uka uansett..
det er uke 2 som er værst :p
Jeg mener absolutt ikke at jeg kjenner noe - jeg er sikker på at det er Lutinus for det har jeg brukt før og det var akkurat slik med meg da. Jeg satte inn blasto så det blir 10-11. mai cirka.

Jeg mener absolutt ikke at jeg kjenner noe - jeg er sikker på at det er Lutinus for det har jeg brukt før og det var akkurat slik med meg da. Jeg satte inn blasto så det blir 10-11. mai cirka.

spennende :) det er ikke lenge til, heier på deg :)

vet du hvorfor de gjør blasto på noen og andre ikke? ble informert om at porsgrunn hadde begynt med det når jeg var der i nov i fjor..men de nevnte ikke noe om de denne gangen...

spennende :) det er ikke lenge til, heier på deg :)

vet du hvorfor de gjør blasto på noen og andre ikke? ble informert om at porsgrunn hadde begynt med det når jeg var der i nov i fjor..men de nevnte ikke noe om de denne gangen...
Takk for det :-) Er 8 dpo i dag, så tålmodigheten begynner å bli satt på prøve snart... :sorry::sorry::sorry::sorry:
Aner ikke hvordan de velger hvilke egg som skal dyrkes til blasto... :confused005 Men hadde så gjerne fått vite det hvis noen her vet ;)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp