❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Tror nok du 11-12 dpo kan ta digital om du er gravid altså ;)
11-12 dpo? Eller 11-12 dager etter innsettet? De sa at siden det er blasto som er satt inn så trenger jeg kanskje ikke å vente hele 16 dager med testing, men at jeg kunne ta en test ca. 13 dager etter eller noe sånt, men nå er det bare 8 dager etter innsettet...
Er i så fall 13 dpo i dag... :sorry::love7 Og naturligvis krysser jeg alt jeg kan krysse for at det har gått bra... :notworthy:notworthy:notworthy
Hvordan er det forresten med de testene etter FER (og/eller fersk forsøk)? Leser mye om at man har først fått svake positive etter ganske mange dager etter innsett (10-11)... Når jeg er 8 dager etter innsettet, så kan det jo fortsatt være negativt? Eller?

11-12 dpo? Eller 11-12 dager etter innsettet? De sa at siden det er blasto som er satt inn så trenger jeg kanskje ikke å vente hele 16 dager med testing, men at jeg kunne ta en test ca. 13 dager etter eller noe sånt, men nå er det bare 8 dager etter innsettet...
Er i så fall 13 dpo i dag... :sorry::love7 Og naturligvis krysser jeg alt jeg kan krysse for at det har gått bra... :notworthy:notworthy:notworthy
Hvordan er det forresten med de testene etter FER (og/eller fersk forsøk)? Leser mye om at man har først fått svake positive etter ganske mange dager etter innsett (10-11)... Når jeg er 8 dager etter innsettet, så kan det jo fortsatt være negativt? Eller?

Om du er gravid skal det vises nå ;)

Skriver som Victoria,om du er gravid vil nok testen vise det nå :)
Ingen fare for falsk positiv test etter FER, det er bare på ferskforsøk pga EL-sprøyta ;)

Dpo er etter uttaket, ikke innsett, så da er vel du 16 dpo?

Takk for info, jenter! :) Vet ikke om jeg tørr å ta en digital... Redd for å få "ikke gravid" rett i trynet... :nailbiting::sorry::sorry:

Det vil alltid være en risiko for at det blir negativt, men da vil det blir slik uansett om du tester nå eller om noen dager.
Håper uansett at det skal gå bra :)

Det vil alltid være en risiko for at det blir negativt, men da vil det blir slik uansett om du tester nå eller om noen dager.
Håper uansett at det skal gå bra :)
Tror ikke det. Tenker at det ikke er uten grunn de sier at vi skal teste minst 2 uker etter innsettet. Til og med når det er blasto, så sa hun sykepleieren at jeg burde vente i hvert fall de 13 dagene. Tenker at det er sannsynlighet for at en digital er negativ nå, men ikke nødvendigvis om noen dager :rolleyes:;)

Tror ikke det. Tenker at det ikke er uten grunn de sier at vi skal teste minst 2 uker etter innsettet. Til og med når det er blasto, så sa hun sykepleieren at jeg burde vente i hvert fall de 13 dagene. Tenker at det er sannsynlighet for at en digital er negativ nå, men ikke nødvendigvis om noen dager :rolleyes:;)

Hvis du ser på pakken til den digitale, så ser du at de er 99% sikre dagen før IKM, altså 13 DPO, derfor nesten helt sikkert at de slår ut nå.
Grunnen til at klinikken setter så sen dato er for å luke ut alle kjemiske graviditeter.

jeg har alltid testet før tida på alle forsøk utenom sist gang...
testet fra rugedag 10/11 og fikk positiv da jeg var gravid da...
men to forsøk siden fikk jeg positiv deretter negativ på testdagen..slag i tryntet...derfor ventet jeg til testdagen sist gang for å slippe det falske håpet (kjemisk da)
sist gang endte i SA uke 5.. så fikk fremdeles et stort slag i trynet...veldig stort...var hos lege og tok hcg prøver og en uke for å sjekke..alt så bra ut..hcg steg flott... to dager etter positivt svar fra lege begynte jeg å blø og fikk en SA. den var kjip...

vet ikke hva jeg vil med dette...men uansett så er denne prosessen tøff..tidlig teste ikke teste....det er ikke lett..
kjenner en trang til å vite det selv...testdagen min er på 17 mai..så for å ikke ødelegge en fin dag for min 2,5åring som skal gå i tog med barnehagen og spise is så tenker jeg å teste før denne gangen... tenker søndag...er den negativ da..ja så tenker jeg at jeg forberede meg på at forsøket mest sannsynlig ikke går veien...trenger å psyke meg klar liksom.. om det skulle bli positiv så får jeg holde håpet oppe om at kanskje denne gangen er vi heldige...

jammen ikke lett denne prossessen..uansett å mange forsøk man har hatt..man blir aldri vant og klar for negative forsøk, like kjipt hver gang...
men vi er jammen sterke jenter, vi får bare leve i håpet så lenge vi kan at dette skal vi klare.
spiren vår må sitte. og håper for alle sammen at den sitter på deres nåværende forsøk... inkl meg selv siden dette er siste fersk forsøk nå....

Håp er det eneste som er sterkere enn frykten!

Hvis du ser på pakken til den digitale, så ser du at de er 99% sikre dagen før IKM, altså 13 DPO, derfor nesten helt sikkert at de slår ut nå.
Grunnen til at klinikken setter så sen dato er for å luke ut alle kjemiske graviditeter.
Takk! :) Det er bra å vite :) Har sånn erfaring med digitale at de viser "Gravid" mye senere enn de vanlige testene... Men får se hva jeg gjør. Det blir litt for spennende, kjenner jeg... Har IKM om 2 dager, dvs. etter dag 14 (lutealfasen er på 14 dager hos meg - heldigvis, for da er det lett å regne ut fra EL-dagen ;-)).

Hvor mange gu kontroller var dere på før dere fikk beskjed om uttak ?

to ganger jeg har vært to ganger :) ellers bare en kontroll inkl fryseforsøkene

Gammel vane vond å vende. Sprayet 2 i dag , men nå skal jeg jo gå ned til en siden det er sprøytestart i dag. Litt trøtt på morran. Håper ikke det er krise
Flere som blir logget ut av appen hele tiden nå ?

Gammel vane vond å vende. Sprayet 2 i dag , men nå skal jeg jo gå ned til en siden det er sprøytestart i dag. Litt trøtt på morran. Håper ikke det er krise
Flere som blir logget ut av appen hele tiden nå ?
Appen funka ikke hos meg i det hele tatt... Sikkert noe jeg ikke har skjønt! :hilarious:
Lykke til med sprøyting! ;):angel8

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp