Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bra jobba da!! Jeg klarte ikke å sette de selv...her måtte diabetikermannen stikke både seg selv og meg en periodeDag nr 2 på sprøyte , til tross for ekstrem sprøyteskrekk går det veldig bra . Lukker øya og setter sprøyta. Ser først ned når sprøyta er inne.
Jeg spurte mannen først , men ham bare aldri i verden om jeg setter em sprøyte på deg [emoji23]Bra jobba da!! Jeg klarte ikke å sette de selv...her måtte diabetikermannen stikke både seg selv og meg en periode
Bra jobba!!Dag nr 2 på sprøyte , til tross for ekstrem sprøyteskrekk går det veldig bra . Lukker øya og setter sprøyta. Ser først ned når sprøyta er inne.
Var nok greiere for han siden han er vant til sprøyter selv Bra for meg ihvertfallJeg spurte mannen først , men ham bare aldri i verden om jeg setter em sprøyte på deg [emoji23]
Dag nr 2 på sprøyte , til tross for ekstrem sprøyteskrekk går det veldig bra . Lukker øya og setter sprøyta. Ser først ned når sprøyta er inne.
Håper det kommer noe godt ut av det . Føler meg som en idiot der jeg står og setter en sprøyte på meg selv i blinde. Humrer..Jeg klarte det aldri selv. Tøft gjort av deg, tross skrekken!
[emoji173]Hei jenter!
Jeg lover å oppdatere dere, men er i så dårlig form, og stressa i tillegg... Får det ikke til å tenke klart!
Hei jenter!
Jeg lover å oppdatere dere, men er i så dårlig form, og stressa i tillegg... Får det ikke til å tenke klart!
Da laget jeg ny tråd siden den gamle ikke ble oppdatert Har satt opp noen kategorier foreløpig, så kan vi utvide ved behov
Gi beskjed hvor som helst i tråden hvis du vil bli lagt til lista.
Venter på innkalling/samtale/kontroll
- Millis89
- Silda82
- Vibeke35
- Bringebærpudding
Venter på oppstart/innsett
- Endeligmamma, fryseforsøk høsten 17
- sctr
- BabyAlma
- Amarihøne
- Avocado, #2 ICSI juni
- VictoriaH, #3 IVF juni
- Laluna, FER juni
- ipoki, #2 IVF september
Stimulerer
- Spiredrøm31, spray fra 09.04.17
- Janke, sprøyter fra 10.05.17
- Tonemor87, sprøyter fra 03.05.17
- Marihøna, sprøyter fra 03.05.17
- Froggc86, sprøyter
Ruger
- MammaForAndreGang, innsett 01.05.17
- Frk.G, innsett 02.05.17
- Ønsker så inderlig en liten sp, innsett 03.05.17
Gravid
- Prøverøret
- ICSIhåp, termin 11.07.17
- Poppi, termin 28.08.17
- Aninee
- Lille91, termin 07.10.17
- Mator, termin 17.11.17
- Andunge, termin 18.11.17
Mensen/Negativt forsøk/Avbrutt
- WCE, SA februar
- nordsjøfrue, avbrutt februar
- Prinsessa17, negativt februar
- Ønsketerstort, avbrutt mars
- LS1990, negativt, mars
- shiepo, FER avbrutt april
Ikke oppdatert:
- Nadde88
- Pingu88
Da blir det ikke forsøk før august. Får mensen for tidlig og rekker ikke forsøk på neste før de stenger
Da blir det ikke forsøk før august. Får mensen for tidlig og rekker ikke forsøk på neste før de stenger
Når stenger klinikken ?
Trooor det er 31.6, og med ny IKM rundt 20. juni så er tiden knapp gitt.. Bruker også lang tid på stimulering..
:/ så kjedelig! Håper du har masse planer i sommer så ukene går litt raskere !
Verste er at jeg ikke har det.. Har fri hele juli og kun planer første dagene Men tar letrozol både nå og i juni om tanta kommer sånn at vi i hvert fall ikke sløser med månedene Men begynner å bli lenge siden forsøk nå.. Blir jo nesten 6 mnd mellom 2 og 3 IVF..
Jeg merka nesten ingenting da jeg brukte sprøyter. Hadde ul kontroll på sprøytedag 9, i forgårs, og det såg veldig bra ut sa gynokologenDag 5 på sprøyter , bortsett fra litt murringer så føler jeg egentlig ingenting. Ikke stinn , oppblåst eller noe... redd jeg kanskje har fått for lav dose . 2 dager til ul då det blir spennende å se. eneste jeg merker noe er at det er ubehagelig å ligge på siden når jeg skal sove .
Der var oppløftende å høre [emoji3]Jeg merka nesten ingenting da jeg brukte sprøyter. Hadde ul kontroll på sprøytedag 9, i forgårs, og det såg veldig bra ut sa gynokologen