❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Dag nr 2 på sprøyte , til tross for ekstrem sprøyteskrekk går det veldig bra . Lukker øya og setter sprøyta. Ser først ned når sprøyta er inne.
Bra jobba da!! Jeg klarte ikke å sette de selv...her måtte diabetikermannen stikke både seg selv og meg en periode :P

Jeg spurte mannen først , men ham bare aldri i verden om jeg setter em sprøyte på deg [emoji23]
Var nok greiere for han siden han er vant til sprøyter selv ;) Bra for meg ihvertfall :P

Hei jenter!

Jeg lover å oppdatere dere, men er i så dårlig form, og stressa i tillegg... :oops::oops::oops: Får det ikke til å tenke klart!

Da laget jeg ny tråd siden den gamle ikke ble oppdatert :) Har satt opp noen kategorier foreløpig, så kan vi utvide ved behov ;)
Gi beskjed hvor som helst i tråden hvis du vil bli lagt til lista.

Venter på innkalling/samtale/kontroll :happy:
- Millis89
- Silda82
- Vibeke35
- Bringebærpudding

Venter på oppstart/innsett :rolleyes:
- Endeligmamma, fryseforsøk høsten 17
- sctr
- BabyAlma
- Amarihøne
- Avocado, #2 ICSI juni
- VictoriaH, #3 IVF juni
- Laluna, FER juni
- ipoki, #2 IVF september

Stimulerer :wacky:
- Spiredrøm31, spray fra 09.04.17
- Janke, sprøyter fra 10.05.17
- Tonemor87, sprøyter fra 03.05.17
- Marihøna❤️, sprøyter fra 03.05.17
- Froggc86, sprøyter

Ruger :nailbiting:
- MammaForAndreGang, innsett 01.05.17
- Frk.G, innsett 02.05.17
- Ønsker så inderlig en liten sp, innsett 03.05.17

Gravid :dummy::dummy1:
- Prøverøret
- ICSIhåp, termin 11.07.17
- Poppi, termin 28.08.17
- Aninee
- Lille91, termin 07.10.17
- Mator, termin 17.11.17
- Andunge, termin 18.11.17

Mensen/Negativt forsøk/Avbrutt :(
- WCE, SA februar
- nordsjøfrue, avbrutt februar
- Prinsessa17, negativt februar
- Ønsketerstort, avbrutt mars
- LS1990, negativt, mars
- shiepo, FER avbrutt april

Ikke oppdatert:
- Nadde88
- Pingu88

Da blir det ikke forsøk før august. Får mensen for tidlig og rekker ikke forsøk på neste før de stenger ;)

Dag 5 på sprøyter , bortsett fra litt murringer så føler jeg egentlig ingenting. Ikke stinn , oppblåst eller noe... redd jeg kanskje har fått for lav dose . 2 dager til ul då det blir spennende å se. eneste jeg merker noe er at det er ubehagelig å ligge på siden når jeg skal sove .

Når stenger klinikken ? :)

Trooor det er 31.6, og med ny IKM rundt 20. juni så er tiden knapp gitt.. Bruker også lang tid på stimulering..

:/ så kjedelig! Håper du har masse planer i sommer så ukene går litt raskere ! :)

Verste er at jeg ikke har det.. Har fri hele juli og kun planer første dagene :P Men tar letrozol både nå og i juni om tanta kommer sånn at vi i hvert fall ikke sløser med månedene ;) Men begynner å bli lenge siden forsøk nå.. Blir jo nesten 6 mnd mellom 2 og 3 IVF..

Verste er at jeg ikke har det.. Har fri hele juli og kun planer første dagene :P Men tar letrozol både nå og i juni om tanta kommer sånn at vi i hvert fall ikke sløser med månedene ;) Men begynner å bli lenge siden forsøk nå.. Blir jo nesten 6 mnd mellom 2 og 3 IVF..

Haha typisk! Du får få deg en ny og tidskrevende hobby! :P

Godt det ihvertfall da, så føles det ikke som å stå helt og totalt på vent :)
Ah! Kjenner til det! Vi venter fortsatt på innsett for forsøket vi startet i januar! Har hatt så ekstremt mye uflaks, at det går ikke ann. :/

Dag 5 på sprøyter , bortsett fra litt murringer så føler jeg egentlig ingenting. Ikke stinn , oppblåst eller noe... redd jeg kanskje har fått for lav dose . 2 dager til ul då det blir spennende å se. eneste jeg merker noe er at det er ubehagelig å ligge på siden når jeg skal sove .
Jeg merka nesten ingenting da jeg brukte sprøyter. Hadde ul kontroll på sprøytedag 9, i forgårs, og det såg veldig bra ut sa gynokologen :)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp