❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Gammel vane vond å vende. Sprayet 2 i dag , men nå skal jeg jo gå ned til en siden det er sprøytestart i dag. Litt trøtt på morran. Håper ikke det er krise
Flere som blir logget ut av appen hele tiden nå ?
Ja blir logget ut for hver gang, og i tillegg får jeg ingen varsler overhodet - selv ikke når jeg logger inn. Vært sånn noen dager nå

Da er menopuren ferdig blandet og kjenner jeg utrolig spent nå. Ser vanlige bivirkninger er kvalme , oppkast og diare. Der hørtes ikke så kjekt ut . Flere som har reagert med det ?

Da er menopuren ferdig blandet og kjenner jeg utrolig spent nå. Ser vanlige bivirkninger er kvalme , oppkast og diare. Der hørtes ikke så kjekt ut . Flere som har reagert med det ?
Ikke reagert på Menopur[emoji4] Bare den hersens sprayen.

Litt dårlig i magen bare [emoji5]

Ingen reaksjon ;)

Ingen reaksjon på meg heller :)

Victoria, hvordan går det med deg?

Fikk denne nå kl 17, spent om det er baby eller skygge ;) Kun 9 dpo idag.. Bare jeg som er utålmodig :p

IMG_6133.JPG

IMG_6133.JPG

Hva med deg?

Last edited:
rugedag 8....tålmodigheten begynner å renne ut..tortur den siste uka :P kjenner ikke oe som helst...og innimellom kommer den vonde negative følelsen igjen..hater når det skjer! prøver å holde meg så positiv som jeg bare klarer..om at denne gangen må det gå...5.innsett nå på søskenforsøk , det må gå...men en indre stemme kommer og sier det ikke går...
*sukk* håper det kommer en god følelse til helga :)
åssen går det med dere andre som ruger? hvilke dag er dere på

rugedag 8....tålmodigheten begynner å renne ut..tortur den siste uka :p kjenner ikke oe som helst...og innimellom kommer den vonde negative følelsen igjen..hater når det skjer! prøver å holde meg så positiv som jeg bare klarer..om at denne gangen må det gå...5.innsett nå på søskenforsøk , det må gå...men en indre stemme kommer og sier det ikke går...
*sukk* håper det kommer en god følelse til helga :)
åssen går det med dere andre som ruger? hvilke dag er dere på
Nesten som jeg skulle skrevet det selv, bare vi har hatt et negativt fryseforsøk, 1 avbrutt ferskforsøk, 1 negativt ferskforsøk og nå er på fryseforsøk igjen. Rugedag 8 her også vel. Satte inn forrige onsdag. Har kjent litt murringer nå på 3 dagen, men vet av erfaring at det kan skyldes Lutinusen. Vil bare bli gravid nå. Er lei av denne dumme prøverbobla.

Oi, litt kjapp i avtrekkeren. Trodde jeg var på Mai. Jeg hører jo ikke til Porsgrunn:smiley-ashamed008

Last edited:
Var til kontroll i går, sprøytedag 8 (hadde satt 7 sprøyter da jeg setter på kvelden), var liten/ujevn respons. Kun ett egg på 13mm og resten var små (4,5,6 og 8mm). Altså totalt ca 9 potensielle, men bare ett som hadde vokst. Skikkelig skuffet. Satt opp til ny kontroll i morgen, sprøytedag 10, og er livredd for at jeg blir avbrutt.

Noen som har erfaring fra Porsgrunn rundt dette? Evt om de avbryter om det er så ujevnt?

Er skikkelig lei meg i dag og gruer meg til i morgen:(

Var til kontroll i går, sprøytedag 8 (hadde satt 7 sprøyter da jeg setter på kvelden), var liten/ujevn respons. Kun ett egg på 13mm og resten var små (4,5,6 og 8mm). Altså totalt ca 9 potensielle, men bare ett som hadde vokst. Skikkelig skuffet. Satt opp til ny kontroll i morgen, sprøytedag 10, og er livredd for at jeg blir avbrutt.

Noen som har erfaring fra Porsgrunn rundt dette? Evt om de avbryter om det er så ujevnt?

Er skikkelig lei meg i dag og gruer meg til i morgen:(

Så dumt at det går sakte med deg :/
Har ikke erfaring selv men ser at andre går på sprøyter over lengre tid med flere kontroller hvorpå de også får økt dose eller tilleggsnedisiner hvis det går veldig tregt.
Det blir nok ikke avbrutt med det første, og eggposene kommer nok skal du se :)

Nesten som jeg skulle skrevet det selv, bare vi har hatt et negativt fryseforsøk, 1 avbrutt ferskforsøk, 1 negativt ferskforsøk og nå er på fryseforsøk igjen. Rugedag 8 her også vel. Satte inn forrige onsdag. Har kjent litt murringer nå på 3 dagen, men vet av erfaring at det kan skyldes Lutinusen. Vil bare bli gravid nå. Er lei av denne dumme prøverbobla.

Oi, litt kjapp i avtrekkeren. Trodde jeg var på Mai. Jeg hører jo ikke til Porsgrunn:smiley-ashamed008
Ligger likt i løypa vi da. ☺ håper du får en fin 17.mai

Skal på UL kontroll i morgen, mitt første forsøk. Hvor store må eggposene være for at man skal være klar for uttak? [emoji848]

Så dumt at det går sakte med deg :/
Har ikke erfaring selv men ser at andre går på sprøyter over lengre tid med flere kontroller hvorpå de også får økt dose eller tilleggsnedisiner hvis det går veldig tregt.
Det blir nok ikke avbrutt med det første, og eggposene kommer nok skal du se :)

Takk for gode ord. Jeg håper dagens dose gjør susen til i morgen!!!

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp