❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Takk for det :) Er 8 dpo i dag, så tålmodigheten begynner å bli satt på prøve snart... :sorry::sorry::sorry::sorry:
Aner ikke hvordan de velger hvilke egg som skal dyrkes til blasto... :confused005 Men hadde så gjerne fått vite det hvis noen her vet ;)

håper virkelig spiren sitter hos deg nå <3
samme for meg..nå synes jeg det begynner å bli nok :P 5.innsett nå på søskenforsøk og 2 egg inn alle gangen og utenom 1 gang..så nå må det bli bra..
ha en god helg :)

håper virkelig spiren sitter hos deg nå <3
samme for meg..nå synes jeg det begynner å bli nok :p 5.innsett nå på søskenforsøk og 2 egg inn alle gangen og utenom 1 gang..så nå må det bli bra..
ha en god helg :)
Krysser fingrene som bære det! :shy::love7 Håper at de to gullegga sitter og holder seg fast der hos deg! ;-) 9 dpo her og helt j**** form... :excited001:sick009

God morgen! Hvordan er det i porsgrunn på oppfølging mellom uttak og innsett på egga? Ser noen skriver om at de får tlf om hvordan det står til med egga underveis, er dette noe Porsgrunn gjør?

God morgen! Hvordan er det i porsgrunn på oppfølging mellom uttak og innsett på egga? Ser noen skriver om at de får tlf om hvordan det står til med egga underveis, er dette noe Porsgrunn gjør?
Ja, de gjør det. De ringer alltid dagen etter for å informere hvordan egga har klart seg, og den morgenen før innsettet (hvis noe har gått galt...).

Krysser fingrene som bære det! :shy::love7 Håper at de to gullegga sitter og holder seg fast der hos deg! ;-) 9 dpo her og helt j**** form... :excited001:sick009
takk :)
så spent på deg.. ikke lenge til du kan teste.. har troa på deg :)

Mest sannsynlig bare litt over ei uke til jeg må melde inn mens hos Porsgrunn (IKM 16. mai), og jeg gruer meg til svaret. Er skikkelig usikker om vi har/får plass da de er så unnvikende når vi ble satt opp. Skikkelig tungt psykisk da det er lenge å vente til august når forrige forsøk var i februar.

Hei alle! :greet025
Skikkelig stille her... :happy093.
Er 12 dpo i dag, 7 dpt, og i dårlig form. :sick009 Og så er jo tålmodigheten satt skikkelig på prøve nå... :smiley-ashamed004

Er 12 dpo i dag, 7 dpt, og i dårlig form. :sick009 Og så er jo tålmodigheten satt skikkelig på prøve nå... :smiley-ashamed004

hehe...jeg er på rugedag 5..og kjenner jeg har en trang til å vite snart...men lenge til jeg får svar :P
bare opplåst i magen innimellom..men sånn er det alle gangene..mye stille og kan vl "trøste" spise en del hehe før jeg vet svaret

hehe...jeg er på rugedag 5..og kjenner jeg har en trang til å vite snart...men lenge til jeg får svar :p
bare opplåst i magen innimellom..men sånn er det alle gangene..mye stille og kan vl "trøste" spise en del hehe før jeg vet svaret
Fortsetter å krysse fingrene! :notworthy:notworthy:notworthy:love7 De dagene virker veldig lange nå... Og her er det Lutinus-bivirkningene godt i gang... :depressed::lurking:

Når tester du? :)

7 dpo (tatt letrozol, ventemåneder) og fått svake tester siden igår kveld, men de er nok foreløpig skygge. 6 dpo kveld, 7 dpo morgen og 7 dpo kveld:

IMG_5978.JPG
IMG_5996.JPG
IMG_6015.JPG

Heier på testdate imorgen jeg altså :hilarious: Neida, du er flink som klarer deg :angelic:
Klarer meg ganske dårlig, jeg ;) Men tipper at på 16 dpo kan jeg kanskje bruke en digital en? Vi får se... Det er i så fall ingen digitale på meg før tidligst den 12. mai! ;-) Fram til det blir det å tisse på de vanlige testene :-D

Klarer meg ganske dårlig, jeg ;) Men tipper at på 16 dpo kan jeg kanskje bruke en digital en? Vi får se... Det er i så fall ingen digitale på meg før tidligst den 12. mai! ;-) Fram til det blir det å tisse på de vanlige testene :-D

Tror nok du 11-12 dpo kan ta digital om du er gravid altså ;)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp